Krigsförklaring Ni! mot MASH

DeletedUser

Guest
hm, ändå har jag inte haft ett enda anfall på nån av er...
Vänta bara tills vi gör en samlad attack! =)

Än så länge sitter vi och spelar kort o dricker lite bärs medan trupper dör utanför murarna =)

Sen skickar några få av oss lite strö anfall (vad jag har hört ryktas om)

Kommer ett om 76 timmar du får se till att ha kaffet redo okej? deal? ;)
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
ja såg att jag har en inkommande... Så välkommen så! Kaffe klart!

Men det var inte det jag menade.. jag har ine skickat ett enda anfall på Ni! ännu.. Och många med mig...

Vi får se när vi anser att ni är ett riktigt hot! :cool:
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Synd att eran kärna ligger så långt från våran, har redan tagit över två byar i eran front ;) Kan undra om det är lika tomt där uppe:confused:
znize, jag skickar lite goa gubbar till dig så de får utforkska läget och se om det är tomt där uppe också. Ha ett partaj redo;)
 

DeletedUser

Guest
Nu börjar det hända lite. Skoj!

Side 1: Ni! Ni!-A Ni!-A2

Side 2: MASH

Timeframe: Förra veckan

Totala erövringar:

Sida 1: 374
Sida 2: 201
Skillnad: 173

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 5
Skillnad: 8

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 2,158,965
Sida 2: 1,899,430
Skillnad: 259,535

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 114,367
Sida 2: 50,957
Skillnad: 63,410

image.php
 

DeletedUser

Guest
kör hårt NI... mash e snart en stam som komemr att försvinna.. elelr e dom redan försvunna?? hahaa:p
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
hm.. Får väl gratulera till de få byar ni lyckats ta...

Men medan Ni! går för fullt så har vi inte ens börjat med er...

Då blir vi Monster Mash! :cool:
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
kör hårt NI... mash e snart en stam som komemr att försvinna.. elelr e dom redan försvunna?? hahaa:p
hrm... Mash är den äldsta stammen på servern t.o.m. några timmar äldre än solace! De har överlevt 3-4 stammar av Ni´s kaliber samtidigt innan och det skulle förvåna mig om de inte gör det nu oxå! ;) Problemet är avstånden och att ST2 ligger i vägen för att det ska kunna bli något riktigt köttande...:cool:
Verkar inte som Ni! är medvetna om att det bara är några få Mashspelare som har slagläge mot dem p.g.a. lite offkolonier. Sorry, var bara tvungen att berätta sanningen om detta s.k. krig!
 

DeletedUser

Guest
Äh vadå Mash kan ju skicka anfall ändå :p
Så kom igen jag vill bjuda på kaffe :(
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
hrm... Mash är den äldsta stammen på servern t.o.m. några timmar äldre än solace! De har överlevt 3-4 stammar av Ni´s kaliber samtidigt innan och det skulle förvåna mig om de inte gör det nu oxå! ;) Problemet är avstånden och att ST2 ligger i vägen för att det ska kunna bli något riktigt köttande...:cool:
Verkar inte som Ni! är medvetna om att det bara är några få Mashspelare som har slagläge mot dem p.g.a. lite offkolonier. Sorry, var bara tvungen att berätta sanningen om detta s.k. krig!

Det är ju inte riktig så att NI! har ett bra slagläge mot MASH heller....;)

Själv har man ca 50 timmar till närmaste MASH by , så att säga att det bara är kolonier är inget argument :cool:
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Mitt kaffe kallnar här hemma. Ditt också Khanez gissar jag? Har lite attacker inkommande och jag vill bli av med lite ;)

Sen har ni mycket byar nere på k75 som ni kan attackera från så skyll inte på det.. Kör på så mycket ni kan så bjuder vi v 3 på ett krig av stort slag och ännu mera lagg :D
 

DeletedUser

Guest
Det är ju inte riktig så att NI! har ett bra slagläge mot MASH heller....;)

Själv har man ca 50 timmar till närmaste MASH by , så att säga att det bara är kolonier är inget argument :cool:

man deffad inte kolonier lika hårt, dom flesta stammar lämnar bara över dom för att defa fronten istället och för mash är det mot st2
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
man deffad inte kolonier lika hårt, dom flesta stammar lämnar bara över dom för att defa fronten istället och för mash är det mot st2

Vist det kanske dom gör ,men då lämmnar dom över ca 300+ byar också :D
Men det jag menade var att det inte ens är Hälften av NI! som har bra läge Mot dom byarna heller, så det jämmnar ut sig lite , det är också ett av skälen till att det går så långsamt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vist det kanske dom gör ,men då lämmnar dom över ca 300+ byar också :D
Men det jag menade var att det inte ens är Hälften av NI! som har bra läge Mot dom byarna heller, så det jämmnar ut sig lite , det är också ett av skälen till att det går så långsamt :rolleyes:

off tobic: jag lämnade över ca 10 byar när kriget startade, tror nod som stam lämnade över 100+ eftersom det inte gick att defa dom

on topic: tror nog mash har viktigare mål än att defa och anfalla ute vid sina kolonier
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
off tobic: jag lämnade över ca 10 byar när kriget startade, tror nod som stam lämnade över 100+ eftersom det inte gick att defa dom

on topic: tror nog mash har viktigare mål än att defa och anfalla ute vid sina kolonier

Du har säkert helt rätt :)

Men tar vi kolonin får vi säkert ett bättre läga att kriga på mot MASH:cool:

Det skulle jag vilja iaf , det vore sjukt kul ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo det vore rätt så roligt xD aja det är bara nöta på så får vi se hur det hela slutar.
 
Topp