Krigsförklaring mot Fa-CbC

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
haha missa den de skulle va som dom s/d väldigt nära varandra ;/


jo vet de va satans lågt stöttar inte dom som var med på det men de e många hyggliga personer i den stammen precis som din ;)
 

DeletedUser

Guest
eller så kan ni bara ta och lägga ner och erkänna att ni kör med rent skitsnack

Klart du gärna skyller på att vi gör det, men tyvärr gör vi inte det. För vi går inte oprovocerat emot någon stam.
Speciellt inte när vi har en diplomatisk relation med dom.

Det här kan du gå tillbaka i tiden och tänka efter om med, samma sak gällde det Mori, de började planera i ryggen på min och Tor72's stam D-P, vilket vi såg som backstabb, och istället för att vänta på dessa, deffade vi fronten, ställde oss klara och förklarade krig. Samma sak hände här, Mori såg oss som idioter som snackade skit, men sanningen visste dom. Hoppas även ni inser att ni antingen har gått bakom ryggen på varandra i ledningen(det har ju hänt förr) eller så sitter ni och ljuger hela gänget.
 

DeletedUser

Guest
klart det är rent skitsnack =p snacka ju till o med om att vi hoppades att nbnp kunde bli barbs snabbare så vi kunde gå på falc-cbc snabbare.. :p
 

DeletedUser

Guest
med tanke på att du höll med och hade själv tänkt på de så bör du nog inte lägga de på mig bara ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
med tanke på att du höll med och hade själv tänkt på de så bör du nog inte lägga de på mig bara :rolleyes:

Visa mig de orden saam ;) Om du ska bevisa det, får du visa i skype att jag skrivit det, eller ett pm där jag skrivit det, för dina ord litar nog inte någon direkt på :p

- Så bevisa det för mig in game, eller över skype ;)
 

DeletedUser

Guest
Ingen som behöver lita på mina ord heller.. inget jag kommer lägga mig o gråta för direkt ;p
Men folk vet redan att ett krig mot falc-cbc var oundvikligt o att du nu kommer med massa ursäkter så de inte ska låta som backstab, så ingen som behöver försöka säga emot er då alla redan vet :)

Nej de är lungt, orkar inte med pm o ska njuta av sommarn nu istället. O har tagit bort de flesta från skajp ;)
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
men du black nu var det så att 1 i din stam sa det då e ju hela stammen med på det om vi ska följa dina tankegångar:awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
men du black nu var det så att 1 i din stam sa det då e ju hela stammen med på det om vi ska följa dina tankegångar:awsm::awsm:

Mina tankegångar? :)

Leta fram där jag sagt att 1 i DSN planerat emot oss ;)
Ägd igen, ska du fortsätta göra dig till åtlöje? :eek:

Edit:
Saam/mufasa aka Tjockis Gås är inte med i AAoD.
 
Senast redigerad av en moderator:

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Mina tankegångar? :)

Leta fram där jag sagt att 1 i DSN planerat emot oss ;)
Ägd igen, ska du fortsätta göra dig till åtlöje? :eek:

Edit:
Saam/mufasa aka Tjockis Gås är inte med i AAoD.

men du säger att DSN "planerat" mot er men de har dom ju inte lille vän ;) utan de e vissa som gjort det som ni gjorde här :awsm::awsm:
 

DeletedUser

Guest
men du säger att DSN "planerat" mot er men de har dom ju inte lille vän ;) utan de e vissa som gjort det som ni gjorde här :awsm::awsm:

Hahaha! Ber dig läsa igenom tråden, ett par gånger, så finner du svaret på det här 5? 10? gånger :)

- Slut på diskussionen.
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Nej men det var du som anklaga hela DSN för att 4 pers från ledningen bad om merge då sa du du ser hur det styrs i DSN vilket e absurt efter som de inte var hela ledningen så jag vet vad jag snackar om :D
 

DeletedUser

Guest
Nej men det var du som anklaga hela DSN för att 4 pers från ledningen bad om merge då sa du du ser hur det styrs i DSN vilket e absurt efter som de inte var hela ledningen så jag vet vad jag snackar om :D

Haha nä vi kommer inte lägga ut mer saker här, det säger ju vart vi får allt ifrån, och det är ju dumt ;)
Dock så är det lite huvudansvariga i stammen som planerat, inte medlemmar.

Desvärre har ledningen hos Fa-CbC varit i kaos i flera veckor.
Som ett exempel:

Den dagen som seconade kom till mig och pratade om merge, fanns det enbart 2? 3? av ledningen som visste om det, inga mer.
Och det var enbart 10-15 namn med i denna listan. (Är inte det falskt? att man inte vill ha med alla från sin stam)

Pratade med Tjockochful om denna saken sen, han är ändå i ledningen idag, och han som jag förstod det, har även pm om den saken, frågade men de andra i ledningen nekade. Well, förstår du nu hur DSN sköts?

Tror det räcker som svar? ;)
Så börja läs tråden.

Och än en gång....
- Slut på diskussionen.

(Vi vet att du älskar att spamma nu)
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Jag brukar inte komma in här lägga min energi på skitsnack. Men känner ändå att sanningen ska fram iaf. Seco har pratat med sparkz om merge då Ludde och Glas skulle sluta, även jag hade planer på det men ångrade mig. Då jag såg hur kaos det blev. Då bestod bara ledningen av 3 personer inklusive mig själv och vi visste om att seco hade prata med sparkz om merg.

Kan vi sluta kasta skit på varandra nu och istället lägga energin på slagfältet?
 

King Emil

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: WFE
Players:

Side 2:
Tribes: DSN
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 8
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 294,114
Sida 2: 78,029
Skillnad: 216,085

chart


Detta går ju riktigt bra!
KUL :D
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: WFE
Players:

Side 2:
Tribes: DSN
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 8
Skillnad: 23

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 294,114
Sida 2: 78,029
Skillnad: 216,085

chart


Detta går ju riktigt bra!
KUL :D


Man kan ju fundera på hur det gått om AAoD inte hade gått emot oss, och om ni valt att våga adla från de aktivare spelarna istället för dom som njuter av sommaren,,,
 
Topp