Krigsförklaring mot Fa-CbC

King Emil

Member
Reaktionspoäng
0
Då vi har fått reda på att Fa-CbC har planerat krig emot oss.
Samt eventuelt försökt backstabba oss.
Samtidigt som dom sökt hjälp för andra krig under planerna deras.

Här är lite av saker fån deras forum samnt så har vi ett PM då dom har sökt hjälp med annat krig där dom har neckat att dom har.

Så här får ni lite trevlig läsning

Detta är skrivet i deras forum den 8/7-2010

**** Idag kl 03:07 Citera
vad händer med WFE ? vad ska vi göra med dem`? bara undrar lite =)

***** Idag kl 07:44 Citera
Ledningen håller på och jobbar på det, ni får reda på det tids nog :)

***** Idag kl 10:07 Citera
Gött, ett förslag från mig är att vi eliminerar den gula och fula fläcken till höger på kartan högst upp http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=14492
Redigerad av: ***** Idag kl 10:07

***** Idag kl 16:53 Citera ***** skrev:
Gött, ett förslag från mig är att vi eliminerar den gula och fula fläcken till höger på kartan högst upp http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=14492



håller med:( pidda **** och de där:(



Och här är bacstabbningen dom neckat till som dom sökt hjälp med i flera stammar mot en annan nämnd stam.
Som dom nekat till.

******* den 05.07. kl 12:45
Hej!

Jag kontaktar er i diplomatiskt syfte.
Skulle vilja veta hur eran relation till **** ser ut i nuläget och om ni är sugna på lite riktigt spelande?

Som ni troligen sett börjar **** dra ifrån i ledningen på den här världen och dem avbryter sina IAP/Allys för att växa.
Senaste attackerna och adlingarna hamnade ju hos er, som hjälpte dem besegra nbnp..
Detta måste vi ta som en varning, **** har inga planer på att behålla alla IAP/Allys länge till.
Oavsett om vi inte vågar inse det innan de är för sent eller inte.

Enligt vissa källor kommer dem att dra ut i krig efter sommaren och om vi ska ha någon chans måste vi alla vara redo och enade.

Tillsammans kan vi besegra ****.

Vad säger ni i ****, ska vi strida tillsammans eller se på medans den andra blir besegrad tills vår tur är kommen?

Mvh// *****


Därmed förklarar v krig emot Fa-CbC

/WFE
 

DeletedUser

Guest
segt att det så kallade backstabbnings meddelandet är ifrån någon som aldrig ens varit med i ledningen
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
Den första infon du har är i en diskutions tråd! Ej taget från Ledningsforumet!
och det sista medelandet har vi redan fått reda på och det är skickat från någon som inte ens sitter i ledningen! Ni kanske borde ha bättre koll! :mad:

GLHF WFE ni har grävt er egen grav :awsm:
 

Godspear

Member
Reaktionspoäng
0
Den första infon du har är i en diskutions tråd! Ej taget från Ledningsforumet!
och det sista medelandet har vi redan fått reda på och det är skickat från någon som inte ens sitter i ledningen! Ni kanske borde ha bättre koll! :mad:

GLHF WFE ni har grävt er egen grav :awsm:

youre in deep shit!
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Den första infon du har är i en diskutions tråd! Ej taget från Ledningsforumet!
och det sista medelandet har vi redan fått reda på och det är skickat från någon som inte ens sitter i ledningen! Ni kanske borde ha bättre koll! :mad:

GLHF WFE ni har grävt er egen grav :awsm:

Sant, och även om inte vi skulle lyckas knuffa ner er i graven så gör AAoD det på er senare...
 

DeletedUser

Guest
Inget är sagt att de är tagit från nå ledningforum hos er.
Däremot så är de så att de från erat forum ja.
De andra kommer även från eran spelare om fråga om att gå ihop mot AAoD.

Sen om spelaren som frågade oss och även en annan stam inte r med i ledningen eran eller inte är en annan sak.

Däremot så är de från Fa-CbC allt de där kommer ifrån.

Och håller ni inte koll på era medlemmar så de blir så här för eran del så är de ju inte WFE fel det.
 

DeletedUser

Guest
Jaha, då är det dags för Falc att återigen visa sin skicklighet. Om Fa-CbC är lika bra och har samma aktivitet som när jag var med kommer det inte att bli några problem att möta ett klumpigt WFE. Jag har pratat en del med King Emil. Han har hotat mig att dem ska starta krig ett antal gånger men dem som då var med i hans ledning förstog att det inte var någon bra idé och efter 24h kom inte ett krigsuttalande utan att King Emil och WFE ville bli allierade med Falc!?

Men om jag fortfarande varit med i dem här "småstammarna" så hade mitt ända mål varit att kriga mot AAoD. Men istället för att Fa-CbC och WFE ska sammarbeta så kommer dem att förstöra för varandra och efter några månader kommer tyvärr ingen av stammarna finnas kvar.

Men visa nu vad ni går för Falc & CbC! :)
 

King Emil

Member
Reaktionspoäng
0
Jaha, då är det dags för Falc att återigen visa sin skicklighet. Om Fa-CbC är lika bra och har samma aktivitet som när jag var med kommer det inte att bli några problem att möta ett klumpigt WFE. Jag har pratat en del med King Emil. Han har hotat mig att dem ska starta krig ett antal gånger men dem som då var med i hans ledning förstog att det inte var någon bra idé och efter 24h kom inte ett krigsuttalande utan att King Emil och WFE ville bli allierade med Falc!?

Men om jag fortfarande varit med i dem här "småstammarna" så hade mitt ända mål varit att kriga mot AAoD. Men istället för att Fa-CbC och WFE ska sammarbeta så kommer dem att förstöra för varandra och efter några månader kommer tyvärr ingen av stammarna finnas kvar.

Men visa nu vad ni går för Falc & CbC! :)

Vi har aldrig velat bli allierad med Falc!!!
Falc anföll vissa av oss, därför blev jag irriterad, vi hade redan nog med nbnp, detta var innan AAoD blev den store jätten.
Däremot så ville vi ha en IAP då vi höll på att kriga mot NBnP.
Kan dessutom garantera att Falc cbc kommer gå under ensamma, därför alla såg hur det gick för de självgoda NBnP, nu är det ni i falc cbc som är på samma vis, tror att ni är störst bäst och vackrast.
 

DeletedUser

Guest
Vi har aldrig velat bli allierad med Falc!!!
Falc anföll vissa av oss, därför blev jag irriterad, vi hade redan nog med nbnp, detta var innan AAoD blev den store jätten.
Däremot så ville vi ha en IAP då vi höll på att kriga mot NBnP.
Kan dessutom garantera att Falc cbc kommer gå under ensamma, därför alla såg hur det gick för de självgoda NBnP, nu är det ni i falc cbc som är på samma vis, tror att ni är störst bäst och vackrast.

Men hur tänkte du efter att falc cbc är borta? AAoD kanske plockar AM sedan RF men efter alla dem tre stammarna är borta kommer då AAoD bjuda ut WFE på en kärleksmiddag och planera vilka Barbarian byar som WFE får ta?

Vakna upp, om jag inte har helt fel har ni någon flykting här och där och varför ska AAoD låta dem få njuta av utsikten på 2k byar? Det kommer dem inte, det här är ett krigsspel ni kommer falla som äpplet från ett träd när det har mognat. Och efter ni har fallit då kanske du har börja mognat och förstått vad du ska göra.
 

King Emil

Member
Reaktionspoäng
0
Men hur tänkte du efter att falc cbc är borta? AAoD kanske plockar AM sedan RF men efter alla dem tre stammarna är borta kommer då AAoD bjuda ut WFE på en kärleksmiddag och planera vilka Barbarian byar som WFE får ta?

Vakna upp, om jag inte har helt fel har ni någon flykting här och där och varför ska AAoD låta dem få njuta av utsikten på 2k byar? Det kommer dem inte, det här är ett krigsspel ni kommer falla som äpplet från ett träd när det har mognat. Och efter ni har fallit då kanske du har börja mognat och förstått vad du ska göra.

Det märks tydligt i ditt resonemang att du inte vet något om oss våra planer samt våra allierades planer.
:D
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Det märks tydligt i ditt resonemang att du inte vet något om oss våra planer samt våra allierades planer.
:D

Det märks tydligt att du har en ovanligt trög hjärna, spelet är inte vunnet förrens 1 stam äger hela världen. Kommer då AAoD låta världen stå igång tills någon stams sista medlem bivit 94 år gammal och inte längre har tillräckligt med kraft att sätta igång datorn?

Du tror seriöst att er Allians kommer vara för evigt. Även om min stam går under kommer jag skratta den dag du ber om hjälp av de små stammar som finns kvar den dag AAoD riktar yxorna mot er :D
 

DeletedUser

Guest
Skulle AAoD rikta yxorna mot oss sen så gör dom det.

Men nu är de ju Fa-CbC som yxorna är riktade mot.
Och inte AAoD med sina mot WFE.
Så sluta diskutera AAoD framtida drag i denna tråd då den handlar om WFE Vs Fa-CbC i denna tråd.

Ska ni diskutera AAoD framtid så skapa en egen tråd om deras framtid
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Det är nu:
AAoD, WFE, =RF= mot Fa-cbc.

Alltså ungefär: 8966 byar mot 2141.
Ungefär 80 miljoner poäng mot 19,4 miljoner.
137 spelare mot 38 spelare.


Ni som tycker AAoD visar stort mod genom att gå på näst största stammen och håller dessa hårt runt hjärtat bör tänka om. Och exakt samma sak var det mot NbNp. Då tyckte man domdom var modiga först. Men sen kom dom ingenvart utan D-P och DINO.

Varför vill inte AAoD gå på någon stam ensamma? Nej, förmodligen för att dom innerst inne är rädda. Denna högt respekterade stam kanske inte har några vidare fighting skillz? Om inte alla andra vore precis lika fega skulle vi kunna ta reda på det....
 

DeletedUser

Guest
Ni som tycker AAoD visar stort mod genom att gå på näst största stammen och håller dessa hårt runt hjärtat bör tänka om. Och exakt samma sak var det mot NbNp. Då tyckte man domdom var modiga först. Men sen kom dom ingenvart utan D-P och DINO.

Varför vill inte AAoD gå på någon stam ensamma? Nej, förmodligen för att dom innerst inne är rädda. Denna högt respekterade stam kanske inte har några vidare fighting skillz? Om inte alla andra vore precis lika fega skulle vi kunna ta reda på det....

Denna sitter i fel tråd.
Då den handlar om AAoD.
I denna tråd är de WFE vs Fa-CbC.

Sen om du vill ha en gemensam tråd på allt får du starta en egen sån.
Eller ta upp AAoD delar i AAoD krigsförklarig. Eller starta en egen.
 
Topp