Krigsförklaring mot Fa-CbC

DeletedUser

Guest
WFE blir ju lätta att köra över, AAoD är ju de som kan spela.. Jag ser er krigsförklaring som löjlig helt enkelt.

Eran information är ju dessutom felaktig, lite roligt att ni reagerar på diskutionstrådar


Eller så har de bara liknande intressen som AAoD?

Ni kanske har liknande intressen, men spelet går trotts allt ut på att vinna en hel värld. Vad tror ni händer när AAoD är klara med oss? Tror du helt seriöst att de kommer bara stå och titta på? Klart som sjutton att de inte bara kommer stå att inte göra någonting, de kommer hoppa på nästa och bryta även den IAP/Alliansen. Sen hittar de på falska rykten för att få oss som den svaga länken, att man tar information som enstaka medlemmar har sagt är ingen man kan grunda att vi planerat krig på! Det är ledningens ord som gäller och där kan jag garantera att inget krig har diskuterats, endast försiktighetsåtgärder. Detta finns det ju bevis på då AAoD har fått möta en odeffad front, så vart ser ni planeringen i det? Det finns helt enkelt ingen, bara ren bullshit från AAoDs & WFEs sida. AAoD ville ha krig, därför tar man information som inte har någon betydelse och använder det emot oss.

Säger som jag sa i den andra tråden - Resten av världen, detta är vad ni kommer möta såsmåningom, sen försöker ni köpa tid genom att stå på "lögnarens" sida, det kommer bara gräva er egen grav.

Lets Kötta!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
AAoD kanske går på oss efter er.
Och går dom på oss då så är de inget vi kan göra mer än att kriga emot dom.

Detta är ett krigsspel helt enkelt.
Sen att du ogillar både WFE och AAoD är ju din ensak.

Sen diskutionstråd där de står det
***** Idag kl 07:44 Citera
Ledningen håller på och jobbar på det, ni får reda på det tids nog

Så hur du än vrider och vänder de så har du baken fram iallafall Tjockochful.
För de är planering antingen om krig mot oss eller nån stam som är nära.
 

DeletedUser

Guest
AAoD spelarna gillar jag, så dessa har jag inget emot. WFE dock är det tummen ner för, har haft insyn i deras forum ett flertal gånger, och ja det var ju inte direkt några intressanta spelare där.

Sen att ledningen jobbar på det innebär ju inte att vi jobbar på krig eller hur?
Hur du än vrider och vänder på det kommer du alltid ha fel då ett krig aldrig har plannerats, nu kom det dock mot oss med lite överaskning vilket gav AAoD en sjuk fördel. Börjar dock styra upp sig nu och jag tror de kommer få mycket svårare att hantera oss.
 

DeletedUser

Guest
Men nu ska vi sluta försöka kasta mer skit än vad som redan.
Nu får vi låta yxorna tala. Och så har vi trevlig i forumen :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Höhö Jadu Tjockochful. De var rätt enkelt och förutse ett krig, ja menar såsom forumet gick här så var de ju inte "Fa-CbC kommer klara sig undan" utan ett mer "Fa-CbC kommer köttas inom ett få dagar"

Så då är de väl ERT fel att inte deffa fronten?

Jag tycker som så (personliga åsikt) att Tw går ut på att kriga. Sen att man målar upp en löjlig förklaring spelar väl ingen roll, sooo what ifall ni har rätt? Ni lär ju fortfarande inte få AAoD och säga "jävlar, fel av oss - fred? vi lämnar självklart tillbaka alla byar, och ränta om ni vill"

Samma gäller med WFE, ingen kommer backa. Dom letade krig dom ville ha krig, de fick krig på er bekostnad.

Så snälla snälla, sluta tjafsa om vems fel det var. De spelar ingen roll i detta krig ändå, för krig är va ni ska få.

Blir ju bara jobbigt och läsa forumet "men vafan vi planerade aldrig krig på er, skulle ni mött odeffad front då?!?" ...Dåligt spel av er heter det.
 

DeletedUser

Guest
Håller med dig henrik, inget som går att ändra nu, krig är ett krig och jag kommer stå och slåss med varenda man och varenda by så länge jag kan! Och det var mycket slarvigt av oss att inte ha deffat fronten, vi höll på med deflistorna när kriget bröt ut, trodde aldrig det skulle komma så fort.

Det enda jag vill visa folket är att AAoD kommer inte stanna, de kommer fortsätta hitta på bortförklaringar för att få starta krig. Nu är det bara vänta och se vilka som blir nästa offer. Vakna upp..

Hoppas folket njuter lika mycket av kriget som jag gör :)
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Höhö Jadu Tjockochful. De var rätt enkelt och förutse ett krig, ja menar såsom forumet gick här så var de ju inte "Fa-CbC kommer klara sig undan" utan ett mer "Fa-CbC kommer köttas inom ett få dagar"

Så då är de väl ERT fel att inte deffa fronten?

Jag tycker som så (personliga åsikt) att Tw går ut på att kriga. Sen att man målar upp en löjlig förklaring spelar väl ingen roll, sooo what ifall ni har rätt? Ni lär ju fortfarande inte få AAoD och säga "jävlar, fel av oss - fred? vi lämnar självklart tillbaka alla byar, och ränta om ni vill"

Samma gäller med WFE, ingen kommer backa. Dom letade krig dom ville ha krig, de fick krig på er bekostnad.

Så snälla snälla, sluta tjafsa om vems fel det var. De spelar ingen roll i detta krig ändå, för krig är va ni ska få.

Blir ju bara jobbigt och läsa forumet "men vafan vi planerade aldrig krig på er, skulle ni mött odeffad front då?!?" ...Dåligt spel av er heter det.



Nej men om nu de är så att aaod säger det hela tiden att dom planera ett krig och nu fronten inte var deffad då kan dom ju inte gå på det fortfarande....

Dom startade kriget för DSN blev för starka de e väll bara att erkänna det känns dummat att komma mer ursäkter.
 

DeletedUser

Guest
Nej men om nu de är så att aaod säger det hela tiden att dom planera ett krig och nu fronten inte var deffad då kan dom ju inte gå på det fortfarande....

Dom startade kriget för DSN blev för starka de e väll bara att erkänna det känns dummat att komma mer ursäkter.

Haha, du måste lägga ner någon gång laxjenny, för även en blind höna som springer baklänges ser hur dumma förklaringar du kommer med här ute :p Kommer inte skriva om och om igen för att du ska förstå hur det ligger till, för det som du bevisat här ute är att du inte tycker om oss i AAoD, antagligen har du väl blivit adlad eller håller på att bli adlad av oss så som du håller på, eller så är du bara en misslyckad spelare som möjligen inte fått gå med oss, eller fått ett tvärt nej om något helt annat, finns många orsaker. När du vågar gå ut med vem du är istället för att sitta och skriva bakom ett dolt acc då ska jag ge dig lite respekt för då vågar du något i alla fall ;) Men tror du inte är tuff nog.

Ska bli spännande att se om du vågar säga vem du är nu ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Vill bara påpeka här att ni kommer aldrig kunna adla mig ;)

Sen skulle aldrig få för mig att ens söka till er

Ja jag har saker imot er för ni e falska som kommer med falska förklaringar... blir bara lite sur på er hoppas du för står
 

DeletedUser

Guest
Då kommer jag med en punkt som du inte kan svara på eller två punkter:

* Lägg fram bevis för att vi är falska
* Lägg fram något som visar att vi började planera innan Fa-CbC

Och det ska vara klara bevis inte någon text ifrån dig, bildbevis ;)
Ser fram emot att se dessa bevis, om du inte har bevis för dessa två sakerna (Vilket du inte kan få, för finns inget som talar för det du säger, då vi inte är falska eller startar ett krig utan orsak) tycker jag du ska sätta dig på din stol och vara tyst och sluta snacka skit om oss :)
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
har jag sagt att jag har bevis på att ni planerade herre gud de jag försöker få fram e ju att DOM PLANERA INTE KÄNNER FOLKET i DSN men dom planerade inte för då skulle ni inte fått en by ;)
 

DeletedUser

Guest
har jag sagt att jag har bevis på att ni planerade herre gud de jag försöker få fram e ju att DOM PLANERA INTE KÄNNER FOLKET i DSN men dom planerade inte för då skulle ni inte fått en by ;)

Haha, synd att vi har bevis som säger att de planera emot oss :) Ägd.
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Black de e inte samma sak om de e 1 eller 5 små smurfar som säger nu vet ni inte om dom skojade heller ;) men iallafall ä vi krigar med aaod då kan ni ju inte anta att de e hela stammen som säger det,


snälla ge mig ditt bevis om de övertygar mig så håller jag käft ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha nä vi kommer inte lägga ut mer saker här, det säger ju vart vi får allt ifrån, och det är ju dumt ;)
Dock så är det lite huvudansvariga i stammen som planerat, inte medlemmar.

Desvärre har ledningen hos Fa-CbC varit i kaos i flera veckor.
Som ett exempel:

Den dagen som seconade kom till mig och pratade om merge, fanns det enbart 2? 3? av ledningen som visste om det, inga mer.
Och det var enbart 10-15 namn med i denna listan. (Är inte det falskt? att man inte vill ha med alla från sin stam)

Pratade med Tjockochful om denna saken sen, han är ändå i ledningen idag, och han som jag förstod det, har även pm om den saken, frågade men de andra i ledningen nekade. Well, förstår du nu hur DSN sköts?
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Nu är det ju samma sak igen ;S en person alla är ju inte som som ;S

och den sköts inte på de viset i dag ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu är det ju samma sak igen ;S en person alla är ju inte som som ;S

och den sköts inte på de viset i dag ;)

haha låter som du inte visste vad du skulle svara riktigt "som som ;S".
Men sen kan du fundera igen nu... 2 eller om det var tre i ledningen visste om det här. Inte En.
 
Topp