Krigsförklaring mot DSA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hade ni haft en struktur när ni började leka vilda västern så hade det inte blivit såna siffror. Att försöka förnärma ert antal i nuläget är ju rent komiskt. Gå igenom alla trådar så har ni inte gjort mycket annat än hånat andra spelare.

Och skulle det nu vara så lätt att vi anfallar och ni backtrackar. Vad är det egentligen vi pratar om här. Då är det väl bättre att göra så och sen kan ni dricka av segerns sötma.

Jag har inte haft så mycket med er stam att göra men i mitt falf vill jag minnas att det var jag som backtrackade ett anfall ifrån någon av er. men jag har kanske drömt det.

:eek:

Kollat med resten av eran sån kallad stam? du backtracka inte du hade bara tur att en arme stog hemma :)
 

DeletedUser

Guest
Fast, nu handlar det ju trots allt inte om just er två på den här personliga nivån.
Upp ett par snäpp, så är jag glad :)
 

DeletedUser

Guest
Får bli att köra jobb i TW igen.
DSA:are nu kör vi skift även i TW!

Backtrack, katas mot allt i våra fienders byar, ner med skiten men förstör inte för mkt. Tänk på att vi ska adla byarna med.

Förövrigt, här kommer en liten historia lektion till Fangblade & veteranerna och deras samlade bihang.

I början av världen var det en spelare vid namn "skillz" något sånt. Denna blev farmad av oss i DSA. Veteranerna såg sin stora chans att här få in en spelare med lite mer poäng än genomsnittet. Klart de tog i snubben, vi skickade ett pm med "Vi kommer fortsätta köra emot honom, väljer ni inte att kicka ut honom, är det upp till er att hänga med på banan". Och det gjorde dom inte. (VET startade "kriget" där)

Då kommer vi till den andra historian, denna gången om mass invite stammen TMT och deras akademi TMTC.

Här kan inte bara jag bekräfta det självklara, TMT med Fangblade i spetsen bjöd in ALLA de kunde se (Yes även jag fick en inbjudan när jag började i världen klart jag nekade hade inte ens ansökt och ser inget större intresse med mass invite stammar).
Eftersom de tog in ALLA spelare de kunde se tog de även in våra farmer och även andras farms. Dock såg de det som att vi startade krig emot dom. Och började dra i alla stammar runtom. Tyvärr faller folk gärna för grupp tryck, hört talas om det?

Då kommer vi till nästa historia.
Atno och hans bönder.
Här har vi ett gäng bönder, ett till gäng som Fangblade och bihang frågat om de kan gå med mot oss i DSA. Klart de ställde upp på den saken. Grupp tryck.

Nästa historia handlar om JabbaW.
Här har vi en stam som faktiskt "funderade" ett tag om de skulle gå emot oss eller inte. Men här kom grupp trycket och rädslan att möta fler spelare gjorde att även de gick med i kriget.

Historian fortsätter, det är inte slut mina damer och herrar!
Ni vet väl att det finns ett gäng små stammar också.. Nämner dock inga namn (på stammarna). Men Fangblade har gått ut och pratat med alla han kunde hitta på kartan. Och gett alla små stammar han kan se "mål". Då undrar ni säkert vad "mål" är för något. Det är enskilda spelare som han vill att en stam ska ta ner. Genom att de skulle försöka göra det erbjöd han IAP/allians o,s,v. Grupp tryck här med.

Hoppas att ni gillade historian. Och ser fram emot när den andra sidan försöker att säga "nej den stämmer inte". Men ni vet även som jag att det här stämmer. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan endast prata för min stam här.
När det gäller spelaren du nämner så gick det inte till som du påstår, ni skrev till oss och bad oss kicka nämnda spelare och anklagade honom för att vara stamhoppare, när vi ifrågasatte det befängda i ett sånt uttryck i början av världen så hotade ni oss, eftersom vi inte vek oss för hot försökte ni ta ner honom och misslyckades.
Nu är det han som kattar ner en i er stam, slutet gott allting gott. En mycket lyckad rekrytering från vår sida.

Sedan var det ni som så sent idag bad oss om en allians för att ta ut resterade K44 detta efter att jag fått bevis på att ni gett JabbaW exakt samma erbjudande, sen ber ni om eld upphör för några timmar. Jag säger nej till detta och svarar med att slutligen ge er en krigsförklaring tillsammans med de andra stammarna som var trötta på ert fulspel och era försök att, för att använda ett citat från en spelare i er stam, "äga kontinenten".
Där har du den sanna historian kära Black Sparkz.
 

DeletedUser

Guest
Onej, vet vad som blivit sagt emellan. Att snubben som vi nämnde här ute nu har hoppat stam, kan du säga emot det? Han hoppade in till er angående skydd. Och det gav ni honom, kan du förneka det? Därav började ni kriget och inte VI i DSA, käre risling.

Vilka vi i DSA har pratat med det har jag inte nämnt har ute, men har även jag PM som konstaterar det jag skrivit. Kan även nämna att ally aldrig varit uppe på tavlan(eftersom du trodde det får jag dementera det). Dock anser jag inte att de behöver läggas ut. Sen har jag även fått reda på att du käre Risling försökte komma fram till fred med en medlem hos oss. Så det här är inte bara ensidigt. :) Försök inte att vända på steken och visa att ni är "goda" och har rätt här ute.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag försökte mycket riktigt komma fram till fred med er med en av era medlemmar och den medlemmen lovade oss en vapenvila medan saken diskuterade, tyvärr häll inte er sida vapenvilan vilket också var anledningen till att vi inte litade på er idag när ni bad om en likadan och valde att gå emot er istället för med er.
Hade ni gjort som er medlem lovat mig så hade kanske våra stammars relation sett annorlunda ut idag men det är inget att hänga upp sig på.

När det gäller den spelare ni kallar stamhoppare så försökte ni rekrytera spelaren i fråga men han valde att gå till oss istället, kanske är detta som gör att ni väljer att kalla honom för stamhoppare? I vilket fall som helst så är du felunderrättad angående att ni skulle ha farmat honom när han kom in i VET eftersom jag absolut skulle kickat honom ifall såna bevis hade framkommit. Att vi skyddar en spelare som ni hängt upp er på är kanske inte så konstigt och den spelaren har gjort väldigt bra ifrån sig så jag känner inte att jag startat nått krig med er på grund av det.
Jag har också tills idag förnekat att vi är i krig med er, utan enbart sett det som en smärre konflikt eftersom ett krig behöver adelsmän, nu har dock bilden blivit lite annorlunda eftersom det finns adelsmän med i matchen så därför gjorde jag denna krigsförklaring. Att du påstår att det varit krig mellan oss tidigare är bara befängt då vi inte har haft er rödfärgade förrän ni bröt vapenvilan. Att farma och att kriga är två skilda saker vilket du mycket väl vet och innan idag har vi farmat vissa av er och bombat de som farmat vissa av oss och ni har gjort samma sak. Från idag klockan 23.00 är det dock ett krig :)
 

DeletedUser

Guest
Du har fått PM in-game som strikt visar att vi nekade MrSkillz, var nu vänlig och redigera ditt inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Du har fått PM in-game som strikt visar att vi nekade ********, var nu vänlig och redigera ditt inlägg.

Ber om ursäkt för det missförståndet, skall dock inte redigera mitt inlägg eftersom det förstår ditt vad var det jag sa inlägg ;)
Har dock fått bevis för att ni nekade nämnda spelare och hade fel, nån gång ibland är jag felinformerad ^^
Lust att redigera ditt inlägg så du inte nämner tredje part :)
 

DeletedUser

Guest
Ber om ursäkt för det missförståndet, skall dock inte redigera mitt inlägg eftersom det förstår ditt vad var det jag sa inlägg ;)
Har dock fått bevis för att ni nekade nämnda spelare och hade fel, nån gång ibland är jag felinformerad ^^
Lust att redigera ditt inlägg så du inte nämner tredje part :)

alla vet redan vem ni snackar om anyways så onödigt att leka secret agent
 

DeletedUser

Guest
Problemet var att du gick till en medlem, något som du inte ska göra (är väl något som ledare borde veta), man går direkt till den ansvariga diplomaten för stammen. Men nu ska vi inte gnälla över den saken, vi i DSA gillar krig. För det heter väl tribalWARS. Och inte tribalHUGS. :) Men, om du går till rätt person i framtiden ska du se att det även kommer fram.

Vi katade honom och farmade honom under en lång tid i VET. Vad jag vet har INTE VI gått till den skillade (who is it?) och försökt få in honom i stammen. Utan vi katade istället ner honom och farmade honom. Så där har du även felaktiga saker Igen??. Klart det är ni som startar ett krig när ni tar in flykting och skyddar den och sen väljer att köra "farm krig", du vet om att om båda stammar koncentrerar sig på varandra kan man inte kalla det något annat än farm krig. Hoppas du inte tycker det är konstigt. Vi har väl delade pm om det med, att vi har haft ett farm krig. Sen har vi redan adlat en av er, så kriget har väl redan pågått ett tag? Hur du ser på det vet jag inte, men eftersom ni har en? två? adelsmän nu anser ni det är krig vi har sett det som ett Farm krig sen ett bra tag tillbaka, sen har vi ju även adlat en av er :)

Edit:
Ser du fått sanningen via pm ;)
 

DeletedUser

Guest
Problemet var att du gick till en medlem, något som du inte ska göra (är väl något som ledare borde veta), man går direkt till den ansvariga diplomaten för stammen. Men nu ska vi inte gnälla över den saken, vi i DSA gillar krig. För det heter väl tribalWARS. Och inte tribalHUGS. :) Men, om du går till rätt person i framtiden ska du se att det även kommer fram.

Vi katade honom och farmade honom under en lång tid i VET. Vad jag vet har INTE VI gått till den skillade (who is it?) och försökt få in honom i stammen. Utan vi katade istället ner honom och farmade honom. Så där har du även felaktiga saker Igen??. Klart det är ni som startar ett krig när ni tar in flykting och skyddar den och sen väljer att köra "farm krig", du vet om att om båda stammar koncentrerar sig på varandra kan man inte kalla det något annat än farm krig. Hoppas du inte tycker det är konstigt. Vi har väl delade pm om det med, att vi har haft ett farm krig. Sen har vi redan adlat en av er, så kriget har väl redan pågått ett tag? Hur du ser på det vet jag inte, men eftersom ni har en? två? adelsmän nu anser ni det är krig vi har sett det som ett Farm krig sen ett bra tag tillbaka, sen har vi ju även adlat en av er :)

Edit:
Ser du fått sanningen via pm ;)


OMG mkt snack alltså, ingen farmade/kattade mig när jag va stamlös...palla ljuga;S
 

DeletedUser

Guest
Kan ge ett lätt svar på den frågan dummbullen, att om Mrskillz inte vågar sig på att berätta sanningen här ute är det ok för min del. Om det finns några rapporter kvar det har jag inte en aning om. Men vi skulle inte direkt skicka dom till dig Skillz, utan Skillz får allt visa lite heder i kroppen själv och stå rak ryggen och säga sanningen. Antar även det är Du personligen som sagt till risling att VI försökt rekrytera dig även fast du fick ett nej när Du ansökte. Om det är på det sättet, då visar det hur ärlig du är. =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp