Krigsförklaring mot DSA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Efter att i ett långt tag iakttagit hur den vackra kontinent 44 rivits sönder utav krig och orättvisor hetsade av ett fåtal Sammansvurna rövare så är jag nu tvungen att ryta till.

Denna värld har precis startat och redan så är det en stam som försöker dominera vår fridens kontinent. Som ledare för en samling Veteraner såg jag det som min plikt att leda dessa ålderstigna krigare i strid mot de grymma rövarna i DSA. Detta ledde till att en broder i stammen blev jagad från hem och boning och fick grunda en ny by i utkanten av vår värld. Efter ett tags krigande med hjälp utav en grupp med barbarkrigare från Tigrarnas stam och den store Lord Atnos starka soldater så lyckades vi trots svåra förluster få bukt på röverierna. Då kom chocken!
DSA ansökte om fred när vi äntligen fått dem att stå på knä, de ville tillsammans med oss Veteraner styra och ställa på kontinent 44. Efter att noggrant ha övervägt detta kom vi med svaret att nej! Vi vill inte slåss sida vid sida med de som förpestat vår tillvaro sedan starten av världen. Vi kontaktade de vänner vi har för att se om vi fick deras stöd när vi skulle göra det slutgiltiga försöket att skydda våra hem från rövarpacket i DSA. Tigrarna och den store Lord Atnos soldater tackade självklart ja till att fortsätta strida på vår sida och även en grupp med skickliga dansare valde att följa oss i det heliga korståget där De Sammansvurna skulle rensas bort från K44.
Därför är vi nu tvungna att på allvar börja slåss med de som hotat våra hem, vi förklarar KRIG!


Härmed förklarar stammarna VET, ATH, TMT och JabbaW krig mot DSA.
De i DSA som vill undvika att bli farmade har fram till klockan 23.59 imorgon kväll på sig att lämna stammen utan att få flyktigstatus. De som stannar efter given tidpunkt kommer att jagas, farmas, katapulteras och slutligen adlas tills de lämnat K44.

Med tungt Hjärta// MrRisling ålderman och ledare över Veteranerna.

Den storsinte Lord Atno af ATH, "När vi klev in ändrades bilden; innan var ni lösa hundar."
Den legendariska sömntutan Sleeping från JabbaW, "Du gör ett val och ser aldrig tillbaka."
Fangblade diplomat TMT "Må DSA:s murar penetreras, högkvarter rivas och byar adlas, allt för att få ett stopp på detta obarmhärtiga välde."
 

DeletedUser

Guest
Stå på er DSA :)

Visa att ni oxå kan vinna ;) Har alltid trott på er och kommer fortsätta med det...
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillar Fangblade :cool:

Ramayne.. Bevisa att du förtjänar min kärlek<3
 

DeletedUser

Guest
Löjligt att ni måste vara så många stammar för att våga skicka motattacker på 22 spelare.
Sätter alla mina två kronor på DSA här och hoppas att jag får fin utdelning så jag kan äta frukost imorgon.
 

DeletedUser

Guest
Denna värld e rolig :)

DSA mot alla dessa

Och TTT mot CW och B0B i k55 ;)

Jag älskar krig och det e nu detta bevisas "trupper vinner, inte poäng"
 

DeletedUser

Guest
Krigsförklaringen kom lite försent lilla vän :)

patetisk mrrisling ;)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Och det säger han med den största byn på världen :rolleyes:

Älskar dig iaf Danne <3
 

DeletedUser

Guest
Har BOB hoppat in i krig också? Låter som hela topp 20 är i krig med alla rykten. Men ok.

Ska bli intressant att följa, har en känsla det kommer bli jämt. Ni borde vara hedrade och inte arga över att ha 4-8 stammar på er.
 

DeletedUser

Guest
Trolololo.

Detta ska bli kul att följa. Jag hejar på Vikktåår.
 

DeletedUser

Guest
Krigsförklaringen kom lite försent lilla vän :)

patetisk mrrisling ;)

Nä ville bara få det på pränt :)
Hör till god ton, har hela tiden nekat att vi är i krig med DSA eftersom det inte funnits några adelsmänn men nu fins ju såna och då får man ju erkänna att det är krig :)
Att vi är fyra stammar emot DSA får dom skylla sig själva då de inte försökt med diplomati. Det var DSA som kom krypande till oss och ville ha fred inte tvärt om och då var det redan för sent.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill bara påpeka en sak..

Sköt det här nu, ordentligt! Länge sen man såg lite PoP, och jag vill inte behöva leka dagisfröken.
 

DeletedUser

Guest
Nä ville bara få det på pränt :)
Hör till god ton, har hela tiden nekat att vi är i krig med DSA eftersom det inte funnits några adelsmänn men nu fins ju såna och då får man ju erkänna att det är krig :)
Att vi är fyra stammar emot DSA får dom skylla sig själva då de inte försökt med diplomati. Det var DSA som kom krypande till oss och ville ha fred inte tvärt om och då var det redan för sent.

Ingen av dessa stammar skrämmer oss. så jag vi får skylla oss själva :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lycka till allihopa nu :)

Men en kul grej är att alla skyller på att DSA startar krig, aldrig varit med om att de största och bästa spelarna köttar ALLT i närområdet? :confused:

Skillnad på att farma sin omgivning och att starta krig och att hela stammen går fullt ut på ETT eller FLERA speciella mål.

Mvh Bistro
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp