Krigsförklaring mot DSA

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag hejar på DSA iaf :) Jag tror på er grabbar! Ni fixar detta! =)


Puss på dig Outlawpete <3

/Zonic
 

DeletedUser

Guest
Löjligt att ni måste vara så många stammar för att våga skicka motattacker på 22 spelare.
Sätter alla mina två kronor på DSA här och hoppas att jag får fin utdelning så jag kan äta frukost imorgon.

Så går det när man är kaxig!
 

DeletedUser

Guest
Så går det när man är kaxig!

Säg mig när har vi varit kaxiga mot er? Det var ni som böjade anfall oss men ni har bara lyckas blivit backtrackade. keep up the work. Detta gäller säkert v9 då jag kickade dig för att du inte håller klassen som en start spelare behöver. Ni i VET är såna spelare om har lyckas på värld 1 men aldrig igen. Så lycka till
 

DeletedUser

Guest
Fan vad jag hejar på DSA! vill nästan deffa dom bara för att gangbangers kan suga!
 

DeletedUser

Guest
Säg mig när har vi varit kaxiga mot er? Det var ni som böjade anfall oss men ni har bara lyckas blivit backtrackade. keep up the work. Detta gäller säkert v9 då jag kickade dig för att du inte håller klassen som en start spelare behöver. Ni i VET är såna spelare om har lyckas på värld 1 men aldrig igen. Så lycka till

Haha^^ jag drog för att F.D polare kolla ert forum när han va hos mig. Ni tänkte kicka mig så jag drog från skit stammen. Hur dåliga får man vara? Ni trodde ni va något i V9. Ni dog som små barn.

P.S Jag lämna idiot, kolla faktan innan du skriver.
 

DeletedUser

Guest
Haha^^ jag drog för att F.D polare kolla ert forum när han va hos mig. Hur dåliga får man vara? Ni trodde ni va något i V9. Ni dog som små barn.

P.S Jag lämna idiot, kolla faktan innan du skriver.

Hur dog vi? Kolla upp v9 spelarna så ser du att många av DSA spelarna är kvar där,, är du? nej för du blev adlad som du kommer bli här aswell :)
 

DeletedUser

Guest
Haha^^ jag drog för att F.D polare kolla ert forum när han va hos mig. Ni tänkte kicka mig så jag drog från skit stammen. Hur dåliga får man vara? Ni trodde ni va något i V9. Ni dog som små barn.

P.S Jag lämna idiot, kolla faktan innan du skriver.

Dom dog inte dom sammärga med Spirt :p

Sen varför är ni så säkra på att ni tar DSA :p??
 

DeletedUser

Guest
Hur dog vi? Kolla upp v9 spelarna så ser du att många av DSA spelarna är kvar där,, är du? nej för du blev adlad som du kommer bli här aswell :)

Jag la av o satsa i V1. Spelarna är kvar men STAMMEN DOG, dem tyckte väl att stammen va dålig o drog till Sprit?
 

DeletedUser

Guest
Jag la av o satsa i V1. Spelarna är kvar men STAMMEN DOG, dem tyckte väl att stammen va dålig o drog till Sprit?

Snälla, dra inte in andra världar här... och för övrigt: Nej DSA dog aldrig på V9, de mergade med Sprit ja...

Och det hade ingenting med att de försvagades så fokusera er på V12 nu annars blir inte mudde så glad
 

DeletedUser

Guest
Exactamento!

Focus, duuuudes!
Alltså. Håll er till topic, annars får jag en jobbig helg. Ni däremot, får en fin semester.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Säg mig när har vi varit kaxiga mot er? Det var ni som böjade anfall oss men ni har bara lyckas blivit backtrackade. keep up the work. Detta gäller säkert v9 då jag kickade dig för att du inte håller klassen som en start spelare behöver. Ni i VET är såna spelare om har lyckas på värld 1 men aldrig igen. Så lycka till

Era spelare började skicka ut kaxiga hot brev om att börja om runt fem minuter efter att världen startat.

Därefter ha ni gått på som en ångvält över hela kontinenten.

Det är inget fel i det men nog hade ni väl väntat er att någon skulle försöka stå emot er, eller hade ni kallt räknat med att alla skule lägga sig.

Rent allmänt Låt oss inte blanda in gamla historier om annat än vad som varit på V12. För det är i alla fall min egen uppfattning att denna stiden är en del i ett spel där en stam försökt få härravälde på en kontinent där det finns många som vill leka. -- och inte en batalj som har att göra med vad den och en gjorde på den och en världen. det och det året...

Det behöver väl inte kastas paj eller annan dynga bara för att vi alla använder våra trupper på det sätt vi tycker om.

Lycka till till alla säger jag. nånting gott ska väl komma ur detta...
 

DeletedUser

Guest
DSA kommer stå som vinnare hur det här än slutar. Ni är 314 spelare mot oss ynka 22. men endå har ni inte lyckas gjort mycket. Ni anfaller vi backtrackar er. men ja jag säger bara som det är. Ni i VET även kallade "Veteranerna" Borde väl endå stå för erat namn? För ni är väl veteraner? :confused:
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
DSA kommer stå som vinnare hur det här än slutar. Ni är 314 spelare mot oss ynka 22. men endå har ni inte lyckas gjort mycket. Ni anfaller vi backtrackar er. men ja jag säger bara som det är. Ni i VET även kallade "Veteranerna" Borde väl endå stå för erat namn? För ni är väl veteraner? :confused:

Hade ni haft en struktur när ni började leka vilda västern så hade det inte blivit såna siffror. Att försöka förnärma ert antal i nuläget är ju rent komiskt. Gå igenom alla trådar så har ni inte gjort mycket annat än hånat andra spelare.

Och skulle det nu vara så lätt att vi anfallar och ni backtrackar. Vad är det egentligen vi pratar om här. Då är det väl bättre att göra så och sen kan ni dricka av segerns sötma.

Jag har inte haft så mycket med er stam att göra men i mitt falf vill jag minnas att det var jag som backtrackade ett anfall ifrån någon av er. men jag har kanske drömt det.

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hahah dess jävla ganbang... lol...
Tror på DSA här:) kom igen u:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp