kriget på k44

DeletedUser

Guest
Står inte AtD upp ganska bra? Krigar väll mot Tjekan och de vinner väll mot dom? Sen hade jag ingen aning om att JAWS var i krig mot AtD? Ge mig lite info ^^

jag sa inte vi va i krig men om du kollar längre back i tråden ser du att AtD är på samma sida som NMva och att vi i Jaws har gjort så NM stammen har löst upp.
 

DeletedUser

Guest
Side 1: A.X.E 30000 Ninjas -KGB- -KGB1- -KGB2- -kgb3- JAWS HOLY

Side 2: G.O.D G.O.DA G.O.DC AtD AtD-A VM WN WN-A

men axe kanske tar hjälp av sina ??? vet du om det??? plus vilka e NM allierade med? inte kgb iaf:eek:

här ser du att NM fick hjälp(va på samma sida) som AtD.
 

DeletedUser

Guest
Jodå de e la lite krig men de har dock inte varit någon särskilt seriös insats hittils då AtD i stort sett bara ligger i vägen... Men visst dom gör ett bra motstånd, beror dock på att dom är väldigt deffensiva, vilket alldrig håller i längden... Dom blir sakta men säkert utnötta...

Side 1: A.X.E JAWS Ninjas

Side 2: AtD AtD-A

Timeframe: Förra veckan

Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 2
Skillnad: 14

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 105,668
Sida 2: 11,309
Skillnad: 94,359

image.php


Men som de ser ut nu så verkar dom ju fly bortåt mot Tjekan istället...:)
 

DeletedUser

Guest
Kanske fegt,men om vi lyckas hålla fronten mot AXE skapligt så är det ju fritt fram att växa i Tjekan-land :).
Så kan vi slå tillbaka i ett senare skede.
AXE är åtminstone duktiga.Det kommer jag inte att försöka ta ifrån dem.
 

DeletedUser

Guest
Kanske fegt,men om vi lyckas hålla fronten mot AXE skapligt så är det ju fritt fram att växa i Tjekan-land :).
Så kan vi slå tillbaka i ett senare skede.
AXE är åtminstone duktiga.Det kommer jag inte att försöka ta ifrån dem.

De är inte fegt enligt mig bara strategiskt... Skulle ni börja fokusera på att ta byar från oss så hade vi gjort likadant... Och som jag anser det så tog ni rätt beslut om man utgår från att ni inte vill starta om :D

Ni har dessutom satt er i viss respekt hos oss..
 
Topp