Krig

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
on topic!
Vi ser fram om det 80 åriga kriget som startat :)
Kul att ni inte lägger ner för detta!

Antingen är de jag som har fel, eller så är de alias.

Men mina stats var 48 h, dvs 2150 p / 2

Därför blir de, om vi räknar om 156 år i krig :) (om ja nu har rätt, orkade ej kolla så där extra noga)
 

DeletedUser

Guest
On topic

Kul med ett rejält krig till i V4. Oavsett tills vems fördel statistiken pekar tror jag det här kan bli riktigt intressant.

Off topic - med risk för en näsbränna
All heder åt admin som öppet redovisar sitt handlande!
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Eftersom det är jag som tydligen har agerat fel så vill jag precis som Nino, förklara.

Första felet jag gjort är tydligen att spela med samma nick i två världar och inte gör som de flesta andra och byter nick.

Andra felet är att jag inte lagt märke till nobodys.
020109 skickades det sista pm:et med en spelare i V6 som det inte förekommit några anfall mellan utan han undrade varför jag attackerade en i hans stam.

080109 skickades 200yxor och 100lk i V4 trupper som skulle bort från en deffby på närmaste fiende by och tydligen var detta samma spelare som frågade mig i V6 varför jag anföll en spelare i hans stam.

Nino tycker att det här är ett solklart fall och förmodligen kommer jag lägga ner mitt V6 konto, eller sluta maila och anfalla i båda världarna.

On topic: Skulle inte mina attacker blivit avbrutna så skulle det förmodligen stå 4-2 till oss nu vilket skulle göra avsevärd skillnad om vi skulle slå ut det på antal år för en stam att vinna ;o)

Låter förklaringen stå. Den är relevant. Nästa off-topic blir dock att tråden blir låst.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Med full respekt för Nino: Ett högintressant krig och ett mycket märkligt beslut från admins.
Och sånt måste få diskuteras. Annars är det bara att lägga ned. Vi har respekt och förtroende för admins på .se...
 

DeletedUser

Guest
Nu går vi verkligen off-topic men detta har jag inte greppat, även jag har samma nick i två världar. Hur katten gör man då för att byta nick???

Man får ha flera konton, så länge man inte spelar på samma värld med dem:)

On topic: Skall som sagt bli ett intressant krig, lite synd för Ecalos det som skedde, men det är väl bara och respektera Admins beslut.
 

DeletedUser

Guest
Tror Ecalos fixar detta galant trots det här :) Det är iaf vad jag hoppas:)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: V.V.V
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 42
Sida 2: 2
Skillnad: 40

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 1
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 356,190
Sida 2: 22,822
Skillnad: 333,368

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18,706
Sida 2: 11,407
Skillnad: 7,299

image.php
 

DeletedUser

Guest
Nej vadå ? Det är ju en rafflande duell. Jämn och spännande med 1-1 i byar. Dock har Ecalos tagit ledingen på poäng med 2.150.

Om denna tendens (med 2.150 poäng/ per dygn) håller i sig är V.V.V besegrade år 2087 (61.260.533/2.150= 28.493 dygn/365=78 år).:D

Hoppas det blir lite fart på maskineriet nu, fint motstånd ska det ju vara iaf.

Måste dock klaga lite på uträkningen ovan! Även om svaret stämmer nu när du avrundat svaret så kan det vara värt att lägga på minnet att ett år faktiskt är 365,25 dygn ;)
 

DeletedUser

Guest
Dessutom spekulerar du vilt om allianser hit och dit utan att ha någon aning. Men men..
 

DeletedUser

Guest
Jag är ledsen över det. Twstats var nere när jag skrev det så jag han inte kolla om det var sant :p Men OF-Pol är allierade med ecalos iaf ;p
 

DeletedUser

Guest
Eller OF-POL med Ecalos för den delen.
Säger bara att killen här spekulerar i saker han inte vet någonting om.
Men det är ju iofs så vi rullar här på externa.
:)
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Nu hände det lite grejer under natten/dagen iaf. Attackerna landade dvs :p

Side 1:
Tribes: V.V.V
Players:

Side 2:
Tribes: Ecalos
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 42
Skillnad: 24

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 178,083
Sida 2: 410,362
Skillnad: 232,279

image.php
 
Topp