Krig

DeletedUser

Guest
"Har v4 dött..", var en rubrik här i forumet för en tid sedan och det var möjligen en välberättigad fråga men vi i Ecalos ska göra vårt yttersta för att den ska få fart igen.

Det bästa sättet det kan ske på är att starta ett krig. Frågan är bara mot vem eller vilka ?

Vi vill ha en riktig utmaning om vi ska gå in i ett krig. Inget krig som är över på ett par dagar, inget krig där folk hoppar av från stammen vi anfaller likt råttor som lämnar ett sjunkande skepp.

Nej vi vill ha en riktig fight med BRA motstånd. Vi testade nyligen av vår anfallsförmåga och slipade in våra tekniker mot den kanske bäste defensive spelaren vi någonsin stött på, Tool.

All heder till honom för den enorma insats han gjort helt ensam med att försvara sina byar på ett helt lysande sätt. Många av våra attakstackar slog stora hål i luften och adelståg intajmade bara sekunden efter bruntattackerna sprang in i röda muren i form av inskickad sekundtajmad assist.

Hur frustrerande detta ändock varit har det gett oss en bra duvning inför vad som komma skall.

Ska vi så uppfylla våra önskemål om att få lite fart i världen och en riktig utmaning att bita tag i siktar vi självklart mot toppen.

Av det skälet så:

Förklarar Ecalos härmed oinskränt krig mot V.V.V!!!

Deras militära styrkor ska krossas under de järnhårda stöveltrampen från Ecalos härdade veteranenheter.

Deras byar ska brännas till grunden. Ja likt det rommarrike de hämtat sitt valspråk ifrån ska deras imperium förpassas till historiens läroböcker.

Massiva arméer tornar nu upp sig vid horisonten till VVV:rike, det är dags för dem att försvara sin förstaplats....om de kan.

"Alea iacta est", (Tärningen är kastad)

WAR IS UPON YOU!!!
 

DeletedUser

Guest
I had it coming, roligt dock.
Skoj någon vågade ta detta "steget" förr eller senare.

Lycka till både V.V.V och Ecalos
 

DeletedUser

Guest
intresant och roligt att det äntligen händer något på v4 lycka till båda två.
 

DeletedUser

Guest
Ska bli intressant att se hur det går :) Lycka till båda sidor och må bäste stam vinna!!
 

DeletedUser

Guest
detta ska bli kul att följa. Hade undrat varför ni adlade så lite byar. hoppas på Ecalos
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hehe, är så bra på o förutspå va som ska ske.

Var ju heltklart att YY o ecalos skulle merga. Detta kommer bli intressant!

Aha! så ni tränade mot Tool, måste vara en jävla bra spelare då ;)

GL HF. Ecalos vinner, dock kommer VVV ej utrotas helt och hållet.

Min åsikt iaf, får se om den stämmer...igen :)
 

DeletedUser

Guest
lycka till, tror oxå på ecalos, lite rolig å veta om WAR och AT kmr gå med? är ju ändå en offentlig allians med V.V.V skulle bli riktigt roligt då;P
 

DeletedUser

Guest
Detta kan nog bli det roligaste och mest spännande kriget på mycket länge
 
Reaktionspoäng
0
Trevligt att se att något händer på gamle v4 och bättre än så här kan det knappast bli.
Lycka till alla inblandade men personligen tror jag på Ecalos, let the kötting begin :)
 

DeletedUser

Guest
v4 is alive! :)

Lycka till mina vänner, har vänner på båda sidornamen V.V.V får de högsta heja ropen! :)
 

DeletedUser

Guest
kul, väldigt kul detta...

får tacka er i Ecalos för att ni vågade ta steget, får hoppas detta får igång världen :)
 

DeletedUser

Guest
Assimilering! Lycka till mina gamla medspelare.

/Symtomet
 

DeletedUser

Guest
Härligt..:p Lycka till,till er båda och Må bäste stam vinna..:D
 

DeletedUser

Guest
Kul och se vilka som vinner, dock så tror jag att ecalos ligger snäppet högre när det gäller erfarna och bra spelare. Men var kommer det ifrån att det inte är krig i värld4 ?? jag och NAD har krigat mot 3 stammar sen början av december,=Ä= och HoT har vi slutat kriget med, men Teuton håller vi på med för full maskin.
 
Topp