Krig mellan vvvvvv och Kaos samt anslut

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Du lever upp till ditt namn ser jag:)

Läs inläggen ovan innan du kommer med sånna åsikter är du snäll, beskrev i inlägget ovanför detta att vi inte är en wannabee stam och även varför.

Klart ni är wannabee :thinking: hade inte IIII stamen funits hade ni aldrig hetat WVWVWVWVWVW ;)
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
För att svara det sista i det näst nedersta (för det övre är knappast sant) och det nedersta inlägget kan jag säga att iaf för min deö tar det 2 och en halv timme till mitt mål med mb. Sen så spekade jag byar först och farmade ihop lite resurser så jag får igång produktionen. Tror nog flera har liknanden scenarion. Men vårat mål är inte att vara bäst på denna värld det är at ha kul, alla som har fått för sig att vi är wannabees har fel, vi vill bara ha kul utan att få en jävla massa hot från alla noobs som är större på andra världar eller liknande. Sen är det lite av en kul grej då alla verkar vilja veta vilka vi är:)

Jag håller helt med dig, riktigt jäkla dumt men vad kan vi göra åt det? De anföll oss och vi tänker knappast bli farmer. Vad jag fått höra är detta massa noobs. Vi hade troligen totalkrossat dem om oddsen varit lite jämnare men det är svårt att såhär tidigt på världens start att klara av så många motståndare. Vi gör vårat bästa och hoppas det går vägen.

Over and Out!


Det finns ett par vassa spelare i anslut ska du veta, en av dom är Skallagrim ;)
 

DeletedUser

Guest
Klart ni är wannabee :thinking: hade inte IIII stamen funits hade ni aldrig hetat WVWVWVWVWVW ;)

Skulle uppskatta om folk stavade den stammen rätt, de e inte iiiiii lr IIIIII utan llllll (sex gånger l och inte I lr vad ni nu vill blanda in i den stammens namn) alltså de är bokstaven L fast i "liten valör" l

Nej jag spelar inte i stammen, men har gjort.

Men nu tillbaka till ämnet om vvvvvv som blir förnedrade av ett anslutet kaos :p
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Hehe spook kommer med värdens förklaring som vanligt:)

Nu tänker jag helt enkelt sluta svara på alla era olika teorier om vilka vi är, om vi är noobs, om vi är pros, att vi påstås vara wannabees och all sån skit.. Må bäste man vinna, om 15min landar min första rens!:)
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker du ska ta och kamma till dig lite, så där beter man sig inte på forumet.

I annat fall tycker jag detta kriget är rätt fräkt KAOS i krig hehe lycka till gubbar må ni kötta loss

Man kan inte ha alla chips i påsen om man förklarar krig så här tidigt. ;) Dessutom har KAOS en akademi. Så tror inte på dom. Att dom anser sig behöva hjälp från en andra stam talar ju inte direkt för att ledningen anser sin stam vidare kompetent heller.

Så heja Anslut eller VVVVVV. Så länge KAOS misslyckas först.
 

DeletedUser

Guest
Ja chipsen är någon som ätit upp, n undrar jag vem?

kanske någon som vet? hade gärna haft en påse chips för att följa K55 mot resten av världen :))) HJeja k55 men främst k45 så klart min stam rocks on..
 

DeletedUser

Guest
Personligen tror jag ändå att VVVVVV kommer kötta ner KAOS otroligt hårt, dock inte Anslut.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Krig som krig. Önskar alla lycka till och håller på VVVVVV för dem är underlägsna. Så lycka till nu och glöm inte att ha kul också!:D
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Nu är det ju krig. Men VARFÖR??

Ja du.. Ingen anning, fördomar mot premades med dolda namn antar jag.. Vi fick ett brev från "stam" alltså ett obesvarbart där innehållet var densamma som det jag quoterat i första inlägget, vi har ingen anning varför kaos valde att förklara krig.

Om nån kaos/anslut:are läser detta får ni gärna besvara frågan.
 

DeletedUser

Guest
antagligen är dom rädda att ni ska ta ut dom senare så dom går ihop 2 stammar för att ta ut er innan ni hunnit adla upp er (;
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
antagligen är dom rädda att ni ska ta ut dom senare så dom går ihop 2 stammar för att ta ut er innan ni hunnit adla upp er (;

ja vi får hoppas att det är så och inget annat skit som ligger och bubblar under ytan.

Men jag tycker KAOS och anslut har varit väldigt tysta i denna tråd:thinking: nån som har en anning om varför:confused:
 

Grebirf

Member
Reaktionspoäng
0
Men jag tycker KAOS och anslut har varit väldigt tysta i denna tråd:thinking: nån som har en anning om varför:confused:

Dem har väl inte velat dra sig in i allt skitsnack? :)
Besöker inte externa så ofta?
Har inte haft nå vettigt att skriva, vem vet förutom dem? :)

Det är mina gissningar iaf
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Dem har väl inte velat dra sig in i allt skitsnack? :)
Besöker inte externa så ofta?
Har inte haft nå vettigt att skriva, vem vet förutom dem? :)

Det är mina gissningar iaf

Ja det kan du iofs ha rätt i, men en sak som är säker är att de bästa spelarna (givetvis dåliga också) alltid är delaktiga i eller åtminstånde läser drt externa.

Men sen kan ju självklart de ha läst men inte kommenterat eller så har de kommenterat utan att visa att de tillhör kaos eller anslut. Oavsett fallet så är det nog ingen ide att spekulera och vi bör återgå till ämnet:)
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
ja vi får hoppas att det är så och inget annat skit som ligger och bubblar under ytan.

Men jag tycker KAOS och anslut har varit väldigt tysta i denna tråd:thinking: nån som har en anning om varför:confused:

vad ska vi skriva?? vi farmar ju för fullt inte tid med detta ;)
och jo jag läser forum några ggr om dagen
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp