Krig mellan vvvvvv och Kaos samt anslut

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vet att ni i VVVVVV (oändliga på V) kommer att hoppa på mig nu men struntsamma.

Det här kriget har hittills iaf inte varit så speciellt intressant. Inga märkvärdiga rapporter än och ett krig där de inblandade stammarna ligger på medium / low-level.

Men iaf så hoppas jag på att KAOS och anslut får ner VVV. Ni i VVV kan ju säga vad ni än vill men det skulle inte skada om ni hade kommit på lite på nåt nytt istället för att ta efter lllllll :) Av er stam att bedöma ligger ni på medium/low.

Kaos och Anslut är inga superstammar heller men åtminstone vågar de stå för vad de är och kör sitt eget och det gillar jag. Så hoppas dessa två stammarna gör kaaaozzz med VvvVVvvVVVvVVVVvVvVVVVVVVvVVVVvvVVVvVVVVVvvVVVVvvVVVVVVv (eller whatever ni heter).
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
fast det är väldigt fegt att gå på en stam 2 mot 1 när båda har mer än dubbelt så mycket medlemar, iallafall så här tidigt..........
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Du bajarn, detär tre stammar. Kaos har en akademi också.

Jag har själv forskat lite ang detta krig och det visar sig att anslut planerar ett krig mot weed men var rädda för att vi skulle sluta upp med weed och därmed bestämde sig för att gå på oss först genom att låta sin allierade kaos ta stryket från oss medans de själva anföll oss.

Dålig stil anslut!
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Kör på anslut då? :awsm:

Inte så lätt som det låter. Anslut är inte lika nära oss, personligen skiter jag i vilka stammar folk är i och rensar alla Ljusröda jag ser, tror de flesta gör likadant. Dessvärre är det betydligt fler kaosare då de har en akademi också så nestadels är det kaos som får anfalln på sig:/

Men om ex. Weed sluter upp är de körda,båda två.
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Här är trupperna hos KAOS grundare som hat lite över 1k poäng, phora?

Försvarare: ********
Destination: ***

Kvantitet: 56 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 56 10 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Spionage
Resurser spejade: 0 0 0
Byggnader: Högkvarter (Nivå 10)
Barack (Nivå 5)
Stall (Nivå 2)
Verkstad (Nivå 1)
Första Kyrkan (Nivå 1)
Smedja (Nivå 14)
Samlingsplats (Nivå 1)
Staty (Nivå 1)
Marknad (Nivå 5)
Sågverk (Nivå 20)
Lergrop (Nivå 20)
Järngruva (Nivå 20)
Farm (Nivå 11)
Förråd (Nivå 13)
Gömställe (Nivå 1)
Mur (Nivå 10)

Byte: 4.090 2.640 475 7205/*****
Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 12 till nivå 10
Skada gjord av katapulter: Byggnaden Farm har blivit skadad och nedgraderad från nivå 12 till nivå 11

Omg, jag tror verkligen V stammen vinner, se bara så mycket mb's och katas crille har, han tar hand om det själv O_O
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Omg, jag tror verkligen V stammen vinner, se bara så mycket mb's och katas crille har, han tar hand om det själv O_O

Lol jag har ju rensat en hel del byar innan så det har ju gått åt en hel del trupper. Hade lite över 30katas innan jag började rensa.. Där hade jag 8st tror jag.
 

DeletedUser

Guest
Lol jag har ju rensat en hel del byar innan så det har ju gått åt en hel del trupper. Hade lite över 30katas innan jag började rensa.. Där hade jag 8st tror jag.

Ingen bryr sig hur du har fått så lite katapulter, du har bara lite.

EDIT: Din OBA tyder ju på att du köttat mycket också.. Eller?
doh.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Ingen bryr sig hur du har fått så lite katapulter, du har bara lite.

EDIT: Din OBA tyder ju på att du köttat mycket också.. Eller?
doh.gif

Ja okej, att jag hade lite där är ikget jag kqn förneka, anfallet skedde ju trots allt nån timme innan julfreden så det vart min sista.

Var edit ironi? Jag har bäst eller nästintill bäst ob-A i stammen om du undrar det sen har jag, som du ser i andra rapporter, köttat ner en hel del off vioiet dessvärre inte ger lika mycket ob. Men de är ju givetvis ikte lika bra på att försvara..
 

DeletedUser

Guest
Inte särskilt bra med OBA ifall alla dina katapulter gått åt. O_O Förstår inte varför ni ska hålla på och rensa KAOS och deras akademi, alla vet att det inte finns något slut på det här kriget. Låt dem bara vara och vägga deras trupper om dem är så dåliga som ni säger. Att ni aktivt försöker slå ut dem visar bara på ledningens inkompetens. I en någorlunda bra stam är det naturligt att tidigt i spelet motta hot från andra, sämre, stammar exempelvis pga medlemmarnas aktiva farmning. Alltjämt följs dessa hot nästan aldrig upp av några större aktioner då stammarna är underlägsna vad gäller offensiva trupper, även om de är fyra gånger fler till antalet. Fortsätt bara med er farmning och rensa de byarna ni behöver rensa för att växa, och om ni får något anfall mot er så har ni ju all er deff att förlita er på. Att ni från första början av det här kriget kommit med bortförklaringar för en eventuell förlust ger en ganska bra fingervisning om er kapacitet.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
No offnse men är du helt borta? Tror du att vi VILL ha ett krig? Vafan ska vi göra, ska vi deffa när de är 5mot1 i spelar antal och nästan samtliga spelare i stammen var offensiva innan krigsutbrottet? sen kan man ju ifrågasätta din kompetens när du tror man lyckas vägga deras anfall när man bara har en by så det alltså blir som att möta 5offbyar med en deffby + att de kan fortsätta bygga på byarna och armeerna när vi måste bygga deff och hålla igång byarna med, hur brukar det fungera?

Anfall är bästa försvar, lär dig spelet innan du ifrågasätter min lednings kompetens.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Som jag sade, det är ingen superstam ni möter. Skulle vara intressant att veta hur många inkommande ni fått från Kaos, känns inte särskilt troligt att alla deras medlemmar gladeligen kastar sig in i detta krig, men vad vet jag?
 

DeletedUser

Guest
Ja okej, att jag hade lite där är ikget jag kqn förneka, anfallet skedde ju trots allt nån timme innan julfreden så det vart min sista.

Var edit ironi? Jag har bäst eller nästintill bäst ob-A i stammen om du undrar det sen har jag, som du ser i andra rapporter, köttat ner en hel del off vioiet dessvärre inte ger lika mycket ob. Men de är ju givetvis ikte lika bra på att försvara..

Nej det var ingen "ironi", inte heller sarkasm som jag antar att du menade?

Din OB är inget att skryta över, så då har du egentligen ingen ursäkt för din låga truppantal (slutsatser som jag drar utifrån det låga antalet katapulter). :sneaky:
 

qwertasdfg

Member
Reaktionspoäng
0
...Det är ju inte direkt 5 mot 1 i spelarmängd.. Hur många i kaos eller chaos är det som gör någonting? Antar att det är många i anslut som inte gör något heller.

Och så ni vet så är crille WVVVVVVW där kan ni ju kolla hans proffsiga oba. Hälften kommer väl från mina yxor.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Hehe svarar på sista inlägget först, till en början så kommer den absolut inte från dina yxor då yxor bara ger 1 i ob-a eftersom det är en offensiv trupp.

Enligt uppgifter så assisterar medlemmar utan off, anslut gör inte detsamma. De kör fan hur offensivt som helst.

Till dembo som vi har pratat om via pm in-game så går deffen åt, jag kan inte svara för andra medlemmar i min stam men jag personligen har flera inkommande dagligen.

Min ob skryter jag inte över, men trupperna är inte låga. Fick katapulter väldigt sent så jag byggde trupper istället.
 

DeletedUser

Guest
Angående mig.

Nja jag bryr mig inte riktigt om vad ni skriver om mig, Uppgraderade smedjan nyligen då jag ville bli av med resurser för attacker. Däremot var det bara trupperna som byggdes upp efter jag skickade iväg mina på assistans. Somnade innan jag kunde aktivera millis som varar i 6 timmar. Och sen pallar jag inte svara på vad mer ni har o fråga för jag ska till kyrkan nu. Firade nyår igår så jag är lite trött idag. :D
 

DeletedUser

Guest
Men du crille, Sitt inte här o ljug om saker o ting. Den attacken kom för någon dag sen. Efter julefriden. Trodde dock att attacken skulle studsa då någon i forumet sa att friden skulle vara till den 29. :confused:
 

DeletedUser

Guest
vill se lite stats :) någon som adlat något av varandra än?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp