Krig mellan vvvvvv och Kaos samt anslut

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Stammen KAOS har förklarat krig mot stammen VVVVVVVWVWVWVWVW!

Krigets namn: VVVVV - KAOS och Anslut

Krigsförklaring:
Hej alla medlemmar.

Anslut och KAOS går nu i krig med VVVVV.

För frågor, Kontakta mig / Harismex

Jaha, då har vi fått ett krig på oss, och 2mot1, ganska fegt när båda stammarna har mer än dubbla vårat medlemsantal men vi får se hur det går:) alla som är sugna på att sluta upp är välkomna:)
 

DeletedUser

Guest
Jag känner många erfarna spelare i KAOS och Anslut så det lär nog inte bli lätt för er. Men det kommer gå snabbt tror jag.
 

DeletedUser

Guest
Bara ert stamnamn är anledning nog för att förklara krig mot er. I sure hope VVVVVV goes down.
 

DeletedUser

Guest
Skönt att det inte är bara vi gräsrökande emos som krigar, lycka till båda parter :awsm:
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
:eek: e ni inte über pro me dom nicken då :eek: 2 mot er klarar ni väl fn lätt!!!?

För det första tänker jag inte påstå att vi är pros eftersom alla har olika perspektiv på det, vissa säger att de som haft 100mille kan klassas som pros medans andra säger att man är det om man knäckt millen. Även om flera av oss klarat det sistnämnda "exemplet" så anser jag personligen att man är "pro" när man lär sig spelet på en hög grad, man måste inte fått 10mille för att klassas som ett proffs

Men nu är iaf fallet att det i spelar mängd är 5mot1..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jaha, då har vi fått ett krig på oss, och 2mot1, ganska fegt när båda stammarna har mer än dubbla vårat medlemsantal men vi får se hur det går:) alla som är sugna på att sluta upp är välkomna:)

Haha förlåt men alltså finns inge ord. Hela stamen nickar vvvvvv, vwvwvw med mera och tror ni är yber snubbar allihoppa sen direkt när ni får 10 attacker mot er så ber ni då hela världen om hjälp :thinking:

Min åsikt är att ni är ett gäng p12 som tycker lllllllll på värd 13 var så coola så då nicka ni vvvvvv.
Står för det jag säger, så säge vad ni vill det är iallfall min åsikt.
 

DeletedUser

Guest
Haha förlåt men alltså finns inge ord. Hela stamen nickar vvvvvv, vwvwvw med mera och tror ni är yber snubbar allihoppa sen direkt när ni får 10 attacker mot er så ber ni då hela världen om hjälp :thinking:

Min åsikt är att ni är ett gäng p12 som tycker lllllllll på värd 13 var så coola så då nicka ni vvvvvv.
Står för det jag säger, så säge vad ni vill det är iallfall min åsikt.

Gå och sätt dig i ett hörn.

Tror dock detta krig kommer bli väldigt intressant, må spjutattackerna rulla in!
 

DeletedUser

Guest
Följande text har cirkulerat bland citruslöven:

Påstådd ledare i VVVVVV sa:
Jag tänkte på en sak, jag vet hur erfarna flera av era spelare är. Ganska säker på att vi kommer dö ut inte hur långt fram men sålänge er stam finns kvar så är hela k55 körda^^ Jag antar att du tar hand om rekryteringen? Därför jag skriver till dig nu. Undrar iallafall om det skulle vara möjligt att jag helt enkelt slutar på detta konto och börjar på ett nytt konto som jag går med i er stam med?

Om detta är sant, vilket jag utgår från att det är, så kan man verkligen se att lojalitet och tillit inte prioriteras i ledningen. Man ser även att de verkligen tror på sin stam och känner sig självsäkra inför det här "kriget". Jo, jag tror på den här stammen och de kommer nog kamma hem mest odd av alla inblandade.

Enligt twstats har KAOS ökat väldigt lite i oda samtidigt som de minskat i odd. Säger en del om kriget? Nej, precis.
Enligt twstats har Anslut stått mer eller mindre stilla sedan julfriden försvann. Ganska förståeligt eftersom det bara gått två timmar och de förmodligen inte hunnit öppna sina kartor än mellan prinskorvarna.
Enligt twstats har även VVVVVV ökat svagt i oda, men inget alls i odd. Blir de då attackerade? Kanske, men då har de varken deff eller mur.

Vad kan vi dra för slutsats av det här?

DÖTT KRIG FAN!

Skål!
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Får ta och slänga in en liten kommentar jag med ^_^

Jag ser ingen anledning att kriga såhär tidigt på en värld, då inte ens adeln har kommit fram än och mao vinns inget.
Det ända som visas är la isf stammarnas/spelarnas stakar!

Skål!


//Stuff
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
För att svara det sista i det näst nedersta (för det övre är knappast sant) och det nedersta inlägget kan jag säga att iaf för min deö tar det 2 och en halv timme till mitt mål med mb. Sen så spekade jag byar först och farmade ihop lite resurser så jag får igång produktionen. Tror nog flera har liknanden scenarion. Men vårat mål är inte att vara bäst på denna värld det är at ha kul, alla som har fått för sig att vi är wannabees har fel, vi vill bara ha kul utan att få en jävla massa hot från alla noobs som är större på andra världar eller liknande. Sen är det lite av en kul grej då alla verkar vilja veta vilka vi är:)

Jag håller helt med dig, riktigt jäkla dumt men vad kan vi göra åt det? De anföll oss och vi tänker knappast bli farmer. Vad jag fått höra är detta massa noobs. Vi hade troligen totalkrossat dem om oddsen varit lite jämnare men det är svårt att såhär tidigt på världens start att klara av så många motståndare. Vi gör vårat bästa och hoppas det går vägen.

Over and Out!
 

DeletedUser

Guest
ner med vvvvv !!!!!!! en jälva wannabee stam till iiiiii antar jag
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp