Kommer V16 Bli No Haul?

Folkabärsa

New Member
Reaktionspoäng
0
Hur går det med utvärderingarna av No haul världarna? ÄR det nått som kommer komma på framtida svenk värld?


Om folk ser upp till mig eller inte tycker jag är helt irrelevant för toppic. Dock så säger det ju sig själv att man inte farmar med ett 13M konto..

Då vet du inte mycket många storkonto som farmar Hellraiser II Är väll en rätt extrem sådan på v4 farmade till slutet.
 

DeletedUser

Guest
Om man inte orkar farma får man se till att ta sig till toppen med list och det skulle vara spännande med en no haul värld då det skulle göra att man fick planera lite mer. men då krävs 7200 vid res nivå 30 annars tar det får lång tid. Högt med res låg hastighet skulle med fungera typ 5x res speed vanligt på resten
 

DeletedUser

Guest
Alltså du är så full i skit, vet du ens hur man farmar? Tror de är ett ord du använder trots att du inte har en aning om dess betydelse.

Tror du missuppfattat, ja går ifrån dig i en vanlig värld, så kom fan inte och tro att du är någon. Lirar med fejknick på forumet, lagomt lamt LOL!

Som Ica stig sa. Checka V1-v3 tex. Farmas det?

Skulle aldrig hända att du skulle gå från mej i en vanlig värld :) Ej heller att jag skulle farma mindre än dej eller inte ligga minst top 10 :awsm:
Gamle stampolare :D
 

DeletedUser

Guest
På .net kör dem redan. Måste erkänna att hittills har de vart underbart att lira, så därför måste man fråga.

Kommer V16 på .se bli en No haul?

På W56 Körs

Speed 2.0
Trupp 0.6 (?)
10 Tech
Archers ja
Billiga adlar
Packet, halva priset.

De ja inte uppskattar är 10 tech system, helt ärligt de är för jävligt. (Pga låga inkomsten man får, vem vill pressa techs...som kostar en dags inkomst per utforskar enhet 1-10)

Speed 2.0, Skulle vilja sänka till 1.0 Helt klart, 1.5. För o få något som man kan lira när man arbetar också. 2.0 är rätt giftigt, går fort och man behöver nästan en Co, dock så klarar man sig utan än sålänge. Men man lär va rätt aktiv *

1 GGTTW InS. 282.961 37 7648
2 mohua. MoM 263.882 37 7132

Archers, mja de är helt okej. Men ja skulle vilja ha nivå 3 tech system. Skulle bli mer intressant :)

Packet helt klart, billigt och återskapa. Halva priset - JA. Blir sjukt jobbigt annars med låg speed.

Så kan man få reda på något? Som jag förstått så har många ansett att detta är en positiv väg för TW, något nytt där fler får chansen och lira. Aktivitet, som ja sa är inte ett 100% måste. Vilket man behöver i Vanliga världar.

En sak som ja anser sjukt irriterande, Barbarbyar går upp te 800 P. SJUKT drygt, borde minst gå upp te 2500. (Ju högre desto bättre)

Nino/Gaffel?

Upptäckte nyss denna inställning. Det har gått 2 år sen inlägget och fortfarande har .se inte haft en no-haul värld. Verkar vara en sjukt intressant inställning som skulle kunna få fart på spelandet igen i kombination med borttagandet av vissa pp-funktioner(halvering av byggnadstid, 20% extra ressproduktion och marknadsfusket). Kanske något för värld 24?

Solospelande skulle fungera mycket bättre och spelare kan ligga i toppen samtidigt som de kan ha ett socialt liv vid sidan om :)
 

DeletedUser

Guest
Ni har helt rätt att tiden har gått lite sen frågan var uppe senast.

Jag kommer ta upp detta med chef och lämna fram förfrågan att önskan finns att starta en sån värld, jag lovar inte att värld 24 eller någon värld i framtiden kommer bli en no-haul värld men ska kolla upp det som sagt. :)
 

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Problemet med att ha No-Haul på mindre servrar är övertaget som premiumfunktionerna ger en. Utan permiumfunktioner hade det varit intressant, men det kommer som sagt antagligen inte ske.
 
Topp