Kommer V16 Bli No Haul?

DeletedUser

Guest
Hur länge tar det att vinna en värld ? typ 5 år kanske, ingen som orkar sitta på ett konto under den tiden utan det är nån stackare som tar över i sista stund som får vinsten. Vem orkar betala prem för att chatta dynga dagarna i ända i stället för att spela ? att farma och spela aktivt är ju en vital del i denna typ av spel.
Men det finns dom som tycker om att göra upp värdelösa planer och häcka i forum så starta gärna en V för dom men låt det inte bli en vana
 

DeletedUser

Guest
Hur länge tar det att vinna en värld ? typ 5 år kanske, ingen som orkar sitta på ett konto under den tiden utan det är nån stackare som tar över i sista stund som får vinsten. Vem orkar betala prem för att chatta dynga dagarna i ända i stället för att spela ? att farma och spela aktivt är ju en vital del i denna typ av spel.
Men det finns dom som tycker om att göra upp värdelösa planer och häcka i forum så starta gärna en V för dom men låt det inte bli en vana

Öh, farmandet tar kanske 10% av all tid man lägger på en värld från början till slut.
Men finns det de som tycker att tänka är onödigt så för all del, kommentera gärna ibland, men låt det inte bli en vana.
 

DeletedUser

Guest
Hur länge tar det att vinna en värld ? typ 5 år kanske, ingen som orkar sitta på ett konto under den tiden utan det är nån stackare som tar över i sista stund som får vinsten. Vem orkar betala prem för att chatta dynga dagarna i ända i stället för att spela ? att farma och spela aktivt är ju en vital del i denna typ av spel.
Men det finns dom som tycker om att göra upp värdelösa planer och häcka i forum så starta gärna en V för dom men låt det inte bli en vana

Säg att det tar 5 år att vinna en värld, då slutar de flesta farma efter 6-9 månader och tror i princip ingen farmar efter 1,5 år. Så farmningen är oerhört viktig i start-midgame, ja. Men inte något som påverkar sedan i Late-game och därav skulle en No-Haul värld ge en annorlunda start där den smartaste faktiskt tar rank1, inte den med högst aktivitet (flest spelare på kontot oftast) leder. Och sedan skulle det se ut "som vilken värld somhelst" i lategame. Vore intressant att se, men vill då ha en enkel smedja, ganska hög hastighet, samt att barbs INTE växer speciellt mycket, kanske till MAX 1k.

Det SKA vara jobbigt och ogynnsamt att adla barbs anser jag. TribalWARS, att adla barbs är inte krig (WARS betyder krig om någon inte insett detta) och därav ska det inte vara alltför smart att adla sådana :).

Vill även se låg stamgräns för medlemmar, helst på 10 medlemmar samt att assistans EJ är möjligt utanför stammen. Då får vi se lite äkta krig.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Detta är pa prov i 2 världar världen över. Det är väldigt nya inställningar som kom med 7.1. Det är alltsa inget jag kommer pressa ut förrän jag har tydliga resultat fran världarna. Spelas dem tillräckligt, stannar spelarna kortare eller längre, alltsa en utförlig värdering. Kommer inte ha det förrän om 2 - 3 manader minst.
 
Reaktionspoäng
0
Detta är pa prov i 2 världar världen över. Det är väldigt nya inställningar som kom med 7.1. Det är alltsa inget jag kommer pressa ut förrän jag har tydliga resultat fran världarna. Spelas dem tillräckligt, stannar spelarna kortare eller längre, alltsa en utförlig värdering. Kommer inte ha det förrän om 2 - 3 manader minst.

glädje dödare
fixa en värld nu ba. så lata ät ni väll inte?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hur länge tar det att vinna en värld ? typ 5 år kanske, ingen som orkar sitta på ett konto under den tiden utan det är nån stackare som tar över i sista stund som får vinsten. Vem orkar betala prem för att chatta dynga dagarna i ända i stället för att spela ? att farma och spela aktivt är ju en vital del i denna typ av spel.
Men det finns dom som tycker om att göra upp värdelösa planer och häcka i forum så starta gärna en V för dom men låt det inte bli en vana

Alltså du är så full i skit, vet du ens hur man farmar? Tror de är ett ord du använder trots att du inte har en aning om dess betydelse.

Tror du missuppfattat, ja går ifrån dig i en vanlig värld, så kom fan inte och tro att du är någon. Lirar med fejknick på forumet, lagomt lamt LOL!

Som Ica stig sa. Checka V1-v3 tex. Farmas det?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Alltså du är så full i skit, vet du ens hur man farmar? Tror de är ett ord du använder trots att du inte har en aning om dess betydelse.

Tror du missuppfattat, ja går ifrån dig i en vanlig värld, så kom fan inte och tro att du är någon. Lirar med fejknick på forumet, lagomt lamt LOL!

Som Ica stig sa. Checka V1-v3 tex. Farmas det?

Folk farmar i V1, ja.
 

DeletedUser

Guest
Folk på v1 farmar, v2 är stängd och förmodligen farmar även bra spelare (om det nu existerar) på v3 också.
 

DeletedUser

Guest
Vilken frisk mäniska som även har någon form utav liv utanför skärmen sitter och farmar när man har några miljoner poäng på sitt konto?
 

DeletedUser

Guest
Vilken frisk mäniska som även har någon form utav liv utanför skärmen sitter och farmar när man har några miljoner poäng på sitt konto?

För att det är oerhört gynnsamt. Lägg ner 1h / dag på det (om du har kvar några barbs i dina områden och inte adlat alla dvs) så kan du få ihop 2-3 adlar extra / dag.

Senare in på världar kan man oftast skicka fulla byar på farmningar, inte som tidigare i spelet då man farmar med 4-50 lc / attack liksom och sitter med några tusen :p. Därav inte alltför jobbigt faktiskt
 

DeletedUser

Guest
No kan inte farma resurser. Tänk nu innan du säger "fan va värdelöst" För du är inte en av de få spelare som Farmar resurser. (farmar man inte in sig i top 20 så farmar man int på riktigt)

Menar du att dina trupper inte kan bära några resurser eller? Alltid kul att pröva något nytt sålänge inte det är någon kyrka och nivå på forskningen! Jag skulle verkligen köra på världen.

Farmar gör jag men inte som dessa no lifer gör.
 

DeletedUser

Guest
Och det är precis därför ingen twspelare ser upp till dig.

Om folk ser upp till mig eller inte tycker jag är helt irrelevant för toppic. Dock så säger det ju sig själv att man inte farmar med ett 13M konto..

Eller ja, den enda farmingen jag använder mig utav är då mina rens mot andra spelar :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Om folk ser upp till mig eller inte tycker jag är helt irrelevant för toppic. Dock så säger det ju sig själv att man inte farmar med ett 13M konto..

För dig säger det säkert sig självt, men inte för spelare som faktiskt spelar ordentligt. Men det är såklart helt onödigt att farma på v5 när man ändå bara suttit och väntat tills alla bra spelare slutat. Då kan man ju faktiskt spela en timme om dagen, skicka lite rens och känna sig jävligt mäktig för att man har 700 offbyar. Ballt som fan.

Du är inte så bra som du tror, acceptera det. Du hade inte haft en susning mot toppen av .se
 
Topp