Kommer V16 Bli No Haul?

DeletedUser

Guest
För idén med No-Haul, grymt kul att testa ett helt nytt spelsätt. Mindre tidskrävande, som Henrik sa ett steg i rätt riktning för tribalwars. Kan bara hålla med han för en omväxling :)

Och btw, grymt jobb på w56 Henrik!
 

DeletedUser

Guest
Också för det. Känner att det vore sjukt härligt att kunna spela på top utan att lägga 18-19h/dygn på skiten.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker också att det vore kul om nästa värld vore no-haul. men speed 2 är ett måste i så fall så det inte blir jättesegt.
 

DeletedUser

Guest
Och det är min enda fördel, ju större värld desto roligare spel glädje istället för att rank 1 o 2 mergar/rank 1 o 2 krigar och rank1/2 vinner och nu är världen avslutad och omöjlig att vinna pga byantalet som den ledande stammen har:)(exempel finns på 12 och 13, mergewars)

Typiskt uttryck av en som inte klarar att adla byar i en normalsnabb värld. 0,021 x 0,14, barb 128, natskydd 12h skulle kanske passa.....
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
NoHaul = Den som inte attackerar förrens akademi wins.

Nejfyfan, det är bara för whores som inte har lust att spela tw och vill skryta att de är bra på en helt värdelös värld (erhm.. henrik338) där halva twkänslan är raderad.
Då kan man lika gärna betala månadsavgiften på Brazzers istället för premium på tw.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
kör en värld utan res limit det vore skoj då är det den som är bäst på spelet som vinner inte den som orkar nöta 20h per dygn
 

DeletedUser

Guest
förlåt men jag förstår bara inte vad som menas med No Haul?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
NoHaul = Den som inte attackerar förrens akademi wins.

Nejfyfan, det är bara för whores som inte har lust att spela tw och vill skryta att de är bra på en helt värdelös värld (erhm.. henrik338) där halva twkänslan är raderad.
Då kan man lika gärna betala månadsavgiften på Brazzers istället för premium på tw.

:rolleyes: Haroo, bara för att du total failade (swedish chick, right? ;-) ) Ja förstår att de inte är din favorit värld när du enbart klarade 1328 poäng :D

Men, du har rätt. Den som inte attackerar förrens akademin är uppe vinner. Men, om nu du får otur o möter nån random som cattar, då failar du.

^.^ Så mycket mer tactic i en No haul än en vanligt, så ja förstår att p15an haroo håller sig utanför ;) (Tror att de är mindre inks pga en no haul - fler lirare, fler inks doh)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
förlåt men jag förstår bara inte vad som menas med No Haul?

No kan inte farma resurser. Tänk nu innan du säger "fan va värdelöst" För du är inte en av de få spelare som Farmar resurser. (farmar man inte in sig i top 20 så farmar man int på riktigt)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
:rolleyes: Haroo, bara för att du total failade (swedish chick, right? ;-) ) Ja förstår att de inte är din favorit värld när du enbart klarade 1328 poäng :D

Men, du har rätt. Den som inte attackerar förrens akademin är uppe vinner. Men, om nu du får otur o möter nån random som cattar, då failar du.

^.^ Så mycket mer tactic i en No haul än en vanligt, så ja förstår att p15an haroo håller sig utanför ;) (Tror att de är mindre inks pga en no haul - fler lirare, fler inks doh)

Öhm.. Lirade med några från .se, de slutade -> jag slutade.
 
Topp