Kom igen UrbanT - vad väntar ni på?

DeletedUser

Guest
Tänk dig själv om du hade haft 72 mille , Då skulle du väl inte vilja börja om på 26 poäng eller ? :p
 

DeletedUser

Guest
ok, men varför tar inte du upp stamen igen och du blir ledare för världens bästa stam, skulle vara roligt att se om du lyckades.
 

DeletedUser

Guest
Du verkar en smula seg.. Kolla på självuppdaterande kartor.
 

DeletedUser

Guest
ok, men varför tar inte du upp stamen igen och du blir ledare för världens bästa stam, skulle vara roligt att se om du lyckades.

Och kolla igenom v8 externa för ledtrådar, tkr stammen som är störst nu i v8 e mkt bättre på alla sätt.
 

DeletedUser

Guest
joo, men vad jag vet så är UrbanT den första stamen som värkligen sammarbetade och hjälpte varandra inom stamen.
 

DeletedUser

Guest
joo, men vad jag vet så är UrbanT den första stamen som värkligen sammarbetade och hjälpte varandra inom stamen.

Att du inte var med i UrbanT det märks mycket väl. Det fanns mycket bra stunder i Urban det ska jag inte sticka under stolen med. Men en större solo-spelar stam tror jag att jag aldrig har stött på. Många bra spelare fanns det. Men folk körde mest sina egna race.
 

DeletedUser

Guest
ok, men efter typ 1 månad när jag hade 8 byar så när jag lågade in så hade jag över 100 attacker på mig och det var ca 8 olika spelare som attackerade mig. samma dag hade dom tagit över hella min stam och det var samma 8 spelare som hadde attackerat alla en efter en. så då samarbetade dom.
 

DeletedUser

Guest
ok, men jag är nyfiken på att få veta hur mycket pengar har du lakt ner på värld 8
 

DeletedUser

Guest
ok, men jag är nyfiken på att få veta hur mycket pengar har du lakt ner på värld 8

pengar? Tja jag har ju spelat med premium sen den dagen den världen öppna. Resten får du räkna själv. Har nog slängt mer pengar på att man fått betala prem till konton man vart KÖ på.
 

DeletedUser

Guest
fick mobil räkning, 1700 kr varav 800 var till prem....måste skaffa kredit kort:p
 
Topp