Kom igen UrbanT - vad väntar ni på?

DeletedUser

Guest
Avsluta världen redan? Nu har ni typ 7700 byar att ta för att äga 70% av världen. Det är ju kirrat på några veckor om ni vill.
Slå typ ut HHG och WoB så är ni mer än halvvägs till det målet.

Följer så gott som dagligdags de självuppdaterande kartorna här i forumet, och hade ni hållt den adlingstakten ni hade i januari hade världen redan varit vunnen idag. :)

Den som, äger tålamod, äger allt.

Mvh,
malladrin
 

DeletedUser

Guest
januari... måste vart tiden runt mergen med NS. Samt då jag själv jagade IMI...

mmm lite mer fart skule inte vara dumt :)
 

DeletedUser

Guest
Håller med! :) Jag håller tummarna för er, mina bröder och systrar i UrbanT!

Sätt upp lite mål per vecka: att adla si och så många byar per vecka tex =)

Ha en liten rolig tävling inom stammen att köra veckans adlare så har ni lite motivation att mala på!

Trash, du är ju en evighetsmaskin! ;) Såg på TW-stats nyss och du snittar 17 byar per dag! Det är helt sinnessjukt!

Det är så det ska vara också! Om alla snittar låt säga 20 - 30 byar i veckan ( vilket är inte såå värst mycket egentligen), då kan vi lungt säga att UrbanT plockar hem detta ganska snart

Det är aktiviteten som är största fiende så ni vet själv hur man bekämpar den :) (Det var därför jag lade ner TW, motto: ALLT eller inget.)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är aktiviteten som är största fiende så ni vet själv hur man bekämpar den :) (Det var därför jag lade ner TW, motto: ALLT eller inget.)

Med en rejäl spark i arslet :D Tyvärr är det ju aktiviteten som är vår största fiende :(
 

DeletedUser

Guest
Zonic vill du inte komma tillbaka då? Kanske finns ett konto du kan ta över ;)
 

DeletedUser

Guest
Zonic vill du inte komma tillbaka då? Kanske finns ett konto du kan ta över ;)

Isf helst mitt eget konto för då får jag mer motivation att kämpa! :) Du vet ju själv hur jag kör :p Satsar 300 % OM jag ska köra =) Måste sätta fart på kontot för när jag lämnade kontot hade kontot 7 mille redan och låg rankade på plats nr 4. Nu ligger den på 9 mille och det har gått nästan ett halvt år så nånting måste göras.

Detta är bra för stammen också om varje konto ökar med jämn fart när det gäller byar och poäng! Det tjänar UrbanT på (logiskt tänkande hehe :)
 

DeletedUser

Guest
mmm skulle vara kul att få in lite mer folk med kämparglöd :D
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Då tittar jag in för att säga...världen bör stängas omgående...läser man igenom detta så ser man att de enda som verkar gynnas är de i urban som är ca 40 pers...det finns 500+ som vill spela med..detta är inget ni behöver kan ta åt er för..menar bara att världen borde stängas och urbanT grattas för sin vinst
 

DeletedUser

Guest
Hur gynnas vi av det? Det blir bara fler byar för oss att adla :/

Kan inte påstå att man gynnas genom att adla byar utan minsta reaktion. Blir förbaskat tråkigt då :( Visst vi gynnas bymässigt. Men spelglädjemässigt är det en katastrof :(
 

DeletedUser

Guest
Att det fortfarande finns människor som satsar seriöst på V8 förvånar mig. Arbetslösa och rullstolsburna?
 

DeletedUser

Guest
tror det är ca 37 pers som är seriösa;)...kanske fler men dem tycker jag synd om :(

Varför tycker du det är synd om dem? Det är deras egna val. Jag slår vad om att du skulle sagt något annat om du var en av de 37 ^^ Bara för att du blev adlad så behöver du inte klandra folk som kör aktivt på världen. Punkt slut.
 
Topp