Kom igen UrbanT - vad väntar ni på?

DeletedUser

Guest
byhövdingen det där var väl inte nödvändigt sagt jag vet att du var en av de seriösa innan du blev adlad av urbant

lol han snackar inte om dom som var seriösa innan, utom dom som är med i v8 nu, läs om meningen. :D

btw, han blev inte adlad av urbanT lol...kolla infon först :cool: (sigh, embarrassing)
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Varför tycker du det är synd om dem? Det är deras egna val. Jag slår vad om att du skulle sagt något annat om du var en av de 37 ^^ Bara för att du blev adlad så behöver du inte klandra folk som kör aktivt på världen. Punkt slut.

vad snackar du om? Jag lät mig internadlas för jag orkade inte bygga byar som jag visste skulle adlas på några få dagar. Kan ju säga att med dig blir det 38..nej skit i numren men de som är riktigt seriösa de är i stor trygghet bakom en viss stam. Vissa är nog seriösa tills de får några anfall på sig och inser hur körda de är. Tjata vidare om detta ni..jag hör inte hemma här egentligen
 

DeletedUser

Guest
Det är snart över urban, följt er sedan jag själv spelade v8 =)

Bara att gasa på! Är inaktivitet en fiende kan jag hjälpa till att gasa på lite om ni vill ;)
 

DeletedUser

Guest
vad snackar du om? Jag lät mig internadlas för jag orkade inte bygga byar som jag visste skulle adlas på några få dagar. Kan ju säga att med dig blir det 38..nej skit i numren men de som är riktigt seriösa de är i stor trygghet bakom en viss stam. Vissa är nog seriösa tills de får några anfall på sig och inser hur körda de är. Tjata vidare om detta ni..jag hör inte hemma här egentligen

Byhövdingen, låt de som älskar Tribalwars att få lira precis som de vill, ta det inte för allvarligt om du hatar en viss stam, det är bara ett spel!

Har sett dig snackat massor illa om UrbanT sedan tidigare, när spelet är över: släpp det, låt inte hatet fortsätta
 

DeletedUser

Guest
Det är snart över urban, följt er sedan jag själv spelade v8 =)

Bara att gasa på! Är inaktivitet en fiende kan jag hjälpa till att gasa på lite om ni vill ;)

Abel min gamle .XI.-ledare <333 :D Hade varit nice att se Abel i UrbanT! =)
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Byhövdingen, låt de som älskar Tribalwars att få lira precis som de vill, ta det inte för allvarligt om du hatar en viss stam, det är bara ett spel!

Har sett dig snackat massor illa om UrbanT sedan tidigare, när spelet är över: släpp det, låt inte hatet fortsätta

jag har inte försökt mena något sånt....no further comment
 

DeletedUser

Guest
Det är kvinnorna i våran stam som bestämmer! Vi är glada att i får yttra oss ibland :D
 

DeletedUser

Guest
Läste du mitt PM Zonic? Se till att få kontakt med Nova. Så får du vad du vill ha ;)
 

DeletedUser

Guest
UrbanT är ju dom som gör världen rolig, så varför bli arga på dom?:confused:
Btw vore roligt att se abel i UrbanT:)
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer det gå undan, har hört att dom har en sjukt bra spelare med sig nu :).
 
Topp