Kom igen UrbanT - vad väntar ni på?

DeletedUser

Guest
Ska inte v8 också börja gnälla på billigare adlar, eftersom alla andra världar gör det? :awsm:

*Sarkasm*
 

DeletedUser

Guest
ha-ha-ha humor på högst nivå......

Okej, ska bara adla lite byar på speed, så det ser ut som ett hakkors. Fyfan vad roligt, hade skrattat tills jag dött.

Nej men allvarligt, när jag såg ert lilla "skämt", ville jag bara slå mig själv i ansiktet tills jag svimmade. Så pinsamt var det.

Inget illa menat, SÅKLART!
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Okej, ska bara adla lite byar på speed, så det ser ut som ett hakkors. Fyfan vad roligt, hade skrattat tills jag dött.

Nej men allvarligt, när jag såg ert lilla "skämt", ville jag bara slå mig själv i ansiktet tills jag svimmade. Så pinsamt var det.

Inget illa menat, SÅKLART!

kan du inte hålla isär världarna? detta är v8 inte speed. men jag ska inte uttala mig Brömölla GangsterN kan bli arg med sin balkan uppväxt med heder o respekt... :eek:
 

DeletedUser

Guest
kan du inte hålla isär världarna? detta är v8 inte speed. men jag ska inte uttala mig Brömölla GangsterN kan bli arg med sin balkan uppväxt med heder o respekt... :eek:

Kära lilla du, ska du inte komma på med något lite nyare snart? :awsm: It's getting a bit old. :awsm:
 
Topp