KOL vs MR-familjen

DeletedUser

Guest
@Powerman och KOL

Du powerman trots Personliga allians adla två av mina byar bl.a. min förstaby trodde du du skulle komma undan? jag bröt Pa'n direkt din pa lista måste va ett skämt för du skulle aldrig behålla dem om du kunde få en by. Du och ditt Fejkattacks skickande KOL kommer möta graven.
 

DeletedUser

Guest
@Powerman och KOL

Du powerman trots Personliga allians adla två av mina byar bl.a. min förstaby trodde du du skulle komma undan? jag bröt Pa'n direkt din pa lista måste va ett skämt för du skulle aldrig behålla dem om du kunde få en by. Du och ditt Fejkattacks skickande KOL kommer möta graven.

ska vi ge dem en gravsten?:rolleyes:
 

powerman

New Member
Reaktionspoäng
0
@Powerman och KOL

Du powerman trots Personliga allians adla två av mina byar bl.a. min förstaby trodde du du skulle komma undan? jag bröt Pa'n direkt din pa lista måste va ett skämt för du skulle aldrig behålla dem om du kunde få en by. Du och ditt Fejkattacks skickande KOL kommer möta graven.

så mina attackerar mot dej skickade oss i graven nu :eek:
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
här händer de saker.. undra när vi kommer att starta vår offensive... :rolleyes: jag tänker iaf inte sitta o titta på medans min "familj" blir attackerad..
 

DeletedUser

Guest
här händer de saker.. undra när vi kommer att starta vår offensive... :rolleyes: jag tänker iaf inte sitta o titta på medans min "familj" blir attackerad..

word!

Dags att lufta lite off igen, får väl se om dessa nissar kan bjuda på ordentligt med motstånd :)
 
Reaktionspoäng
0
Lite färsk krigstatistik.... ser inte precis ut som om Urban har något övertag precis...

Side 1: K¤O¤L

Side 2: UrbanL UrbanT UrbanA

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 20
Sida 2: 71
Skillnad: 51

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 1
Skillnad: 16

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 184,118
Sida 2: 578,330
Skillnad: 394,212

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 159,871
Sida 2: 9,446
Skillnad: 150,425

image.php
 

DeletedUser

Guest
Fortf fel.
Som sagt, cmd92 har tagit 4 byar inte en.

Och konstigt att ni leder efter att smyganfalla ;)
 

DeletedUser

Guest
Fortf fel.
Som sagt, cmd92 har tagit 4 byar inte en.

Och konstigt att ni leder efter att smyganfalla ;)

Det är alltid lika kul att se stammar så stolta över att de tagit mer byar än de andra när det är de som startad kriget och inlett anfallen, kom tillbaka om nån vecka så blir det iaf lite mer rättvist, sen att Urban legat i krig ett bra jävla tag gör ju att de inte kanske är lika förbereda som de kunnat vara.
 
Reaktionspoäng
0
Fortf fel.
Som sagt, cmd92 har tagit 4 byar inte en.

Och konstigt att ni leder efter att smyganfalla ;)

var väl inget smyganfall.... du som hade bilder och allt om vårt forum... dessutom är det väl inget fegt att vi flyttar tiden för att ni hade fått reda på den? genom din spion...


Tycker att denna tråd mest verkar handla om smutskastning åt flera håll här... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Side 1: K¤O¤L KOL2 RoS RK1 RK2

Side 2: UrbanT UrbanL UrbanA

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 32
Sida 2: 71
Skillnad: 39

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 5
Skillnad: 13

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 212,942
Sida 2: 578,330
Skillnad: 365,388

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 169,022
Sida 2: 57,866
Skillnad: 111,156

image.php
 
Topp