KOL vs MR-familjen

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det var inte riktat som en pik mot er utan det var en rättelse på vad pirlo sa;)

Saken var ju att han skrev "20 byar, Lär snart bli en del till byar förlorade till oss från er sida Just nu har vi spelat på halvfart i kriget pga ni ligger så långt bort" till Frank The Tank som om han vore en fiende ^^.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Saken var ju att han skrev "20 byar, Lär snart bli en del till byar förlorade till oss från er sida Just nu har vi spelat på halvfart i kriget pga ni ligger så långt bort" till Frank The Tank som om han vore en fiende ^^.

Asså jag vet^^ jag är inte komplett idiot (även om jag kanske verkar vara så ibland;))
 

DeletedUser

Guest
Saken var ju att han skrev "20 byar, Lär snart bli en del till byar förlorade till oss från er sida Just nu har vi spelat på halvfart i kriget pga ni ligger så långt bort" till Frank The Tank som om han vore en fiende ^^.

skriver lite fortare ibland än ja borde :S hehe
 

DeletedUser

Guest
Lungt förstår the swedish king, man har inte koll på allt ^^


Tycker mest hela MR-UT gnäller på att ni är så långt bort, kom igen lixom : P
 

DeletedUser

Guest
Gnäller hela MR-UT?? är väl ett par som gnäller som ligger lite illa till, men annars är det väl inte så farligt.

Gnäller nån mer från MR-UT i denna tråden är det slut på kex för eran del, är allvarlig.....väldigt...
 

DeletedUser

Guest
Fan, nu tvingar du mig ju att sätta igång och attackera :/
 

DeletedUser

Guest
Gå med i MR-UT så kan du få ett par lådor ;)

Kex-tillverkningen är seg för tillfället då många av arbetarna är på besök hos släkt och vänner hos RoS, tyvärr gillar inte RoS mina ibland lite våldsamma arbetare utan försöker stänga dom ute från sina byar... men då äre bara o äta av dunderkexen så river de allt i sin väg....

Så ett gott råd till RoS, de byar som ni ser att mina arbetare är på väg att besöka är det bäst att riva ner muren och tömma byn på alla tråkiga pubvakter...
 

DeletedUser

Guest
Så ett gott råd till RoS, de byar som ni ser att mina arbetare är på väg att besöka är det bäst att riva ner muren och tömma byn på alla tråkiga pubvakter...

Kan hålla med där... Töm allt som Nallekalle skickat attacker på.. Låt honom inte öka på OBn!
 

DeletedUser

Guest
tyst med dej:mad: du har redan skaffat dej ett jäkla försprång, men jag ger mej inte, ska in på top 20 före dej :)

Pff, Nevah! :)
Top 20 är jag snart på, du däremot kommer alltid ligga vid 21-25 ;)
Jag har gjort en deal med RoS om att de ska tömma sina byar där dina trupper vill bjuda på kex!
 

DeletedUser

Guest
Jag har gjort en deal med Nino att sänka din off-ob för varje gång du skriver på forumet :)

Sen så vet inte RoS vilka byar jag anfaller då jag kör stealth...också en deal jag gjorde med Nino, han gjorde detta för mej i utbyte att jag köpte upp hela shopens förråd med stringtrosor ;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Gå med i MR-UT så kan du få ett par lådor ;)

Kex-tillverkningen är seg för tillfället då många av arbetarna är på besök hos släkt och vänner hos RoS, tyvärr gillar inte RoS mina ibland lite våldsamma arbetare utan försöker stänga dom ute från sina byar... men då äre bara o äta av dunderkexen så river de allt i sin väg....

Så ett gott råd till RoS, de byar som ni ser att mina arbetare är på väg att besöka är det bäst att riva ner muren och tömma byn på alla tråkiga pubvakter...

Måste ju provsmaka först ;)
 

DeletedUser

Guest
Gå med i MR-UT så kan du få ett par lådor ;)

Kex-tillverkningen är seg för tillfället då många av arbetarna är på besök hos släkt och vänner hos RoS, tyvärr gillar inte RoS mina ibland lite våldsamma arbetare utan försöker stänga dom ute från sina byar... men då äre bara o äta av dunderkexen så river de allt i sin väg....

Så ett gott råd till RoS, de byar som ni ser att mina arbetare är på väg att besöka är det bäst att riva ner muren och tömma byn på alla tråkiga pubvakter...

Rivet och klart,Vakterna kör undan skräpet nu.
 
Topp