KOL vs MR-familjen

DeletedUser

Guest
HAHA jag vet :D
J0cke <3
Jag kan nästan fundera på vem som är nästa som blir adlad av RoS ..
Och det kommer snart om "skriket" i deras forum om det ^^
Dock blir han inte helt utnoblad vad jag tror, men byar kommer han väl tappa xD

Tänk om man hade sån tur att du vågade gå tillbaka till UT och sen försökte lite själv istället för att vara häftig här i forumet.
Eller har du fullt upp med internadlingar?
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
jag tror såhär.. just nu kommer urban att förlora allt de har i söder.. MR fortsätter att plocka på sej o trycker sej neråt.. ROS/K¤O¤L har helt plötsligt dåligt med byar att adla.. alla fina kluster som urban hade e adlade av dom.. nu måste dom köra med massa fejks och långa attacker.. lyckas dom? frågan e.. om dom nu lyckas så kommer de att lyckas bra.. lyckas dom stoppa MR från att fortsätta trycka ner sej? det har vi sett innan att MR klarar av. att trycka ner sej samma sak med urban.. om jag ska vara ärlig så tror jag på ett långt krig som kommer att sluta med att den blir tråkig och en IAP skappas.. men ingen kommer att lita på IAP´n
 

DeletedUser

Guest
Hehe, UT har förlorat kriget redan, då deras medlemmar går över till MR nu. :D
Kriget mot MR kommer dock bli långt, och antagligen lite mer spännande än vad Urban hade att erbjuda.

Tycker dock synd om DO... de kommer ju att hamna på MRs dödslista när de märker att det vore betydligt lättare att slaska i sig dem än oss i K¤O¤L och RoS.
Detta är ju givetvis bara spekulationer... men kanske finns det ett uns av äkthet i det...
 

DeletedUser

Guest
jag tror såhär.. just nu kommer urban att förlora allt de har i söder.. MR fortsätter att plocka på sej o trycker sej neråt.. ROS/K¤O¤L har helt plötsligt dåligt med byar att adla.. alla fina kluster som urban hade e adlade av dom.. nu måste dom köra med massa fejks och långa attacker.. lyckas dom? frågan e.. om dom nu lyckas så kommer de att lyckas bra.. lyckas dom stoppa MR från att fortsätta trycka ner sej? det har vi sett innan att MR klarar av. att trycka ner sej samma sak med urban.. om jag ska vara ärlig så tror jag på ett långt krig som kommer att sluta med att den blir tråkig och en IAP skappas.. men ingen kommer att lita på IAP´n

Mycket klokt skrivet.
Vi har inte och K¤O¤L har inte räknat med ett enkelt krig.
Men det ska det enligt många snart bli,så har det låtit ett tag men inget händer.
Kan det vara så att vi inte är så himla dåliga ändå.
För vi fortsätter ju att ta fler byar än vi blir av med.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Hehe, UT har förlorat kriget redan, då deras medlemmar går över till MR nu. :D
Kriget mot MR kommer dock bli långt, och antagligen lite mer spännande än vad Urban hade att erbjuda.

Tycker dock synd om DO... de kommer ju att hamna på MRs dödslista när de märker att det vore betydligt lättare att slaska i sig dem än oss i K¤O¤L och RoS.
Detta är ju givetvis bara spekulationer... men kanske finns det ett uns av äkthet i det...

Du vet att MR och UT skulle/har merga/mergat va?
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag vet att de "internadlade" ett tag under deras "krig"... och att det var början på en otroligt vacker vänskap.
Det sades ju att Urban mergade in i MR-familjen, men inte att de aktivt skulle bli EN stam.

Det tror jag inte heller att planen var från början, då de inte skulle ha fått plats i EN stam utan att lämna folk hängande utanför.
Urbans motto är ju "United we stand, Divided we fall"... men de kanske inte kan leva upp till någonting. Varför bara sälja en bit av det man säger sig tro på, när man kan skänka bort allt? :p
 

DeletedUser

Guest
Det verkar inte gå så bra för UT, de har förlorat en massa poäng de senaste 3 dagarna.

Många som lämnar eller??

Har det lämnat några från MR också el???
 

DeletedUser

Guest
UT mergar som sagt in i MR-A, så de kommer att sticka upp ett par poäng, medans UT kommer att läggas ner verkar det som.

Sedan har det adlats en del av UT i samma veva. Nu kan man inte riktigt lita på statsen förän det lugnat ner sig lite med mergningen.

Efter mergningen kommer ni få se en topp i MR-A, som sedan kommer att sjunka ganska fort om mina tarotkort talar sanning. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, UT har förlorat kriget redan, då deras medlemmar går över till MR nu. :D
Kriget mot MR kommer dock bli långt, och antagligen lite mer spännande än vad Urban hade att erbjuda.

Tycker dock synd om DO... de kommer ju att hamna på MRs dödslista när de märker att det vore betydligt lättare att slaska i sig dem än oss i K¤O¤L och RoS.
Detta är ju givetvis bara spekulationer... men kanske finns det ett uns av äkthet i det...

Vilken tur att du vet, du kanske skulle prova på och använda huvudet lite mer nästa gång innan du spottar ur dig något så idiotiskt och korkat!
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Tänk om man hade sån tur att du vågade gå tillbaka till UT och sen försökte lite själv istället för att vara häftig här i forumet.
Eller har du fullt upp med internadlingar?

Om jag ska kriga vill jag ha motstånd, tyvärr^^
INTE vad RoS (gamla sk:arna) gav mig förra gången dom dog ut.. ^^
Plus att dom andra verkar lite mindre bra dom med ;o
Finns väl "enstaka" jag har lite lite respekt för ^^
 

DeletedUser

Guest
Om jag ska kriga vill jag ha motstånd, tyvärr^^
INTE vad RoS (gamla sk:arna) gav mig förra gången dom dog ut.. ^^
Plus att dom andra verkar lite mindre bra dom med ;o
Finns väl "enstaka" jag har lite lite respekt för ^^

Det vore väl inte så dumt för dig om du ville prova,lär bli enkelt för dig att skapa ett enormt cluster sydöst från dina byar.
I k65 nordvästra del.
Ligger ju en bit ifrån K¤O¤L så några riktiga krigare lär inte finnas på lång väg.

Om du är säker på din sak så vore det ju rena dumheten att inte prova eller hur,du kan ju rentav starta en egen stam och bara höra om den får tillhöra MR-familjen så att du får ta ROS-byar.
Så kom igen nu och visa att allt förtal i detta forum inte bara visat sig vara snack från en tonåring med hybris.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Usch, du gör mig verkligen sugen ;o

Plus att det roliga är att KOL ville inte att jag skulle deffa upp en IRL vän som låg bra till för dom -.-
Vem har sagt att jag gör det ? :S
Dom skulle iallafall ta byarna i vilket fall som helst, kvittar ifall jag hade deff där eller inte ;o
Dom verkar iallafall inte tagit byarna än ;o

EDIT:
Jag väntar på att RoS ska bli så "arga" och "trötta" på mig att dom attackerar xD
Så allt jag säger kanske inte alla borde ta åt sig ;)
För när dom väl attackerat så är det fritt fram för mig ^^
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Varför är en kille som inte ens är med i MR-UT den som snackar mest? kanske för han vet att KOL inte vågar anfalla Solace samtidigt som oss, men snälla kan ni försöka hålla nivån uppe lite iaf :)

Tror detta kan bli ett långt krig, RoS har jag fortfarande inte fått nån direkt respekt för(har väl mött fel spelare) men KOL ser bättre ut för var dag och de har fått en rejäl erfarenhets ökning av detta :)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Varför är en kille som inte ens är med i MR-UT den som snackar mest? kanske för han vet att KOL inte vågar anfalla Solace samtidigt som oss, men snälla kan ni försöka hålla nivån uppe lite iaf :)

Tror detta kan bli ett långt krig, RoS har jag fortfarande inte fått nån direkt respekt för(har väl mött fel spelare) men KOL ser bättre ut för var dag och de har fått en rejäl erfarenhets ökning av detta :)


Haha, nu vet du varför jag snackar mest iaf ;)

Håller egentligen med dig, KOL spelar bra, RoS lite mindre bra..
(inget illa menat RoS HAHA)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
på tal om respekt så har jag förlorat min respekt för MR, ser ner på MR just nu.. därmed min stambyte om ni undrar.. går inte in på varför.. de e många som undrat.. visst MR har haft de lätt mot ROS men dom har koncentrerat sej mot UT o dom har lyckats bra.. frågan e bara hur de ser ut när de vänder riktningen på sina MB.. då kanske vi får se vad dom går för.. underskatta aldrig era fiender ;)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
på tal om respekt så har jag förlorat min respekt för MR, ser ner på MR just nu.. därmed min stambyte om ni undrar.. går inte in på varför.. de e många som undrat.. visst MR har haft de lätt mot ROS men dom har koncentrerat sej mot UT o dom har lyckats bra.. frågan e bara hur de ser ut när de vänder riktningen på sina MB.. då kanske vi får se vad dom går för.. underskatta aldrig era fiender ;)


Jag skulle gärna vilja veta varför du byta ? :eek:
Skriva PM ?* ;)

Jaa, faktiskt så ska man inte underskatta dom, tyvärr /:
 

DeletedUser

Guest
underskattar dom inte ic3, men svårt att inte göra det ibland, senaste spanet jag gjorde förbättra det inte precis heller :)
 
Topp