KOL vs MR-familjen

DeletedUser

Guest
Asknx, jag vet inte om du spelar på någon annan värld eller så och är jättebra där...men kollar jag upp din stats blir jag väll inte sååå jätteövertygad om att du är så bra som du säger...låter iaf så på dina posts...no offence.

haha, har knappt nån OB nej, jag lirar fejks osv.
Men har suttit KÖ åt en hel del spelare som suttit i skiten ;) O när jag väl behöver slakta går det bra, låg etta på alla OB i förra speeden t.ex.

Men sure, jag är ingen elit, fast de anfallen KOL skickar kräver ingen elit för att skratta åt dom.
 

DeletedUser

Guest
Lol 8 byar?? så många!

Ni har ju inte heller världens bästa läge för anfall heller, vänta bara tills jag kommer ner o spöar lite, eller ännu bättre försök komma upp hit o anfall mej :)

ska bli skönt att kunna bygga på min off-ob lite igen :)
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Denna är bra också.

Murbräcka ungefär 20:50
Murbräcka ungefär 21:50
Adel ungefär 22:20
adel ungefär 22:20:50
adel ungefär 22:21:40
adel ungefär 22:24:40
Murbräcka typ 22:50:00


Snygg timing ju=)... Bäst du överger byn direkt för det där klarar ingen o ducka;) hehe
 

powerman

New Member
Reaktionspoäng
0
:eek:
Lol 8 byar?? så många!

Ni har ju inte heller världens bästa läge för anfall heller, vänta bara tills jag kommer ner o spöar lite, eller ännu bättre försök komma upp hit o anfall mej :)

ska bli skönt att kunna bygga på min off-ob lite igen :)

vrf skulle vi komma upp till dej när vi vill få bort er från vårt kluster
 

DeletedUser

Guest
Side 1: K¤O¤L

Side 2: UrbanT UrbanL

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 139
Skillnad: 127

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 1
Skillnad: 9

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 93,285
Sida 2: 842,752
Skillnad: 749,467

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 90,692
Sida 2: 9,446
Skillnad: 81,246

image.php




10 byar har ni tatt, Grattis
 

DeletedUser

Guest
Lol 8 byar?? så många!

Ni har ju inte heller världens bästa läge för anfall heller, vänta bara tills jag kommer ner o spöar lite, eller ännu bättre försök komma upp hit o anfall mej :)

ska bli skönt att kunna bygga på min off-ob lite igen :)

Som jag sa, är övertygad om att en del av MR's bättre spelar klarar KOL ensamma. Hur många krig hur ni i KOL varit i btw? hmm?
 

DeletedUser

Guest
Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 1
Skillnad: 9

image.php




10 byar har ni tatt, Grattis

Skumma stats.
cmd92 har t.ex tagit 2 av KOLs byar, och han skickade väl sina anfall för nån timme sedan.

Och 10 byar är kanske inte precis en bra smygattack...
 

DeletedUser

Guest
haha, har knappt nån OB nej, jag lirar fejks osv.
Men har suttit KÖ åt en hel del spelare som suttit i skiten ;) O när jag väl behöver slakta går det bra, låg etta på alla OB i förra speeden t.ex.

Men sure, jag är ingen elit, fast de anfallen KOL skickar kräver ingen elit för att skratta åt dom.

Ok...men jag skulle inte underskatta ALLA i KOL...övertygad om att det finns kvalité där också
 

DeletedUser

Guest
nepp men enligt thingen så har vi det så

Hur kan du vara så dum och skämma ut dig själv genom att säga "nepp" när asknx lägger upp en stor fet bild som bevis på att ni tänker gå i krig mot Urban-familjen? Inte nog med det så kommer ni inte med någon öppen krigsförklarning, utan gör det i smyg. Det är bara ett bevis på hur osportsliga ni egentligen är!

Sedan kommer du och skriver att ni "redan" tagit 8 byar samt att ni bara vill kriga mot Urban-familjen. Urban-familjen ingår nu i MR-familjen som du kanske har läst.

Så att försöka få MR att gå med på att hålla sig utanför ett krig där ni anfaller deras systerstam och adlar byar hej vildt utan någon som helst ersättning till dom? Då är du bara korkad om du tror att dom kommer att tillåta detta som om ingenting har hänt. Jag försöker inte ta ordet ifrån någon ur MR och förklara vad som kommer att hända och inte hända, men jag är inte dum!

Men just nu verkar det vara väldigt rörigt, the time will tell...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Man ska aldrig underskatta fienden.

Finns säkert en del grymma spelare där, känner ifallalll en:D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
TCO då:confused:

kommer de att delta nått med tanke på att en RoS systerstammar gick till dom


el kommer de att titta på när kartan förändras??

Du får nog läsa om tråden. RK1 är inte Systerstam längre dvs vi är inte en systerstam till RoS.

RK1 blev inbjudna av oss men de gick in till oss, vi mergade på lika villkor.
 

powerman

New Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan du vara så dum och skämma ut dig själv genom att säga "nepp" när asknx lägger upp en stor fet bild som bevis på att ni tänker gå i krig mot Urban-familjen? Inte nog med det så kommer ni inte med någon öppen krigsförklarning, utan gör det i smyg. Det är bara ett bevis på hur osportsliga ni egentligen är!

Sedan kommer du och skriver att ni "redan" tagit 8 byar samt att ni bara vill kriga mot Urban-familjen. Urban-familjen ingår nu i MR-familjen som du kanske har läst.

Så att försöka få MR att gå med på att hålla sig utanför ett krig där ni anfaller deras systerstam och adlar byar hej vildt utan någon som helst ersättning till dom? Då är du bara korkad om du tror att dom kommer att tillåta detta som om ingenting har hänt. Jag försöker inte ta ordet ifrån någon ur MR och förklara vad som kommer att hända och inte hända, men jag är inte dum!

Men just nu verkar det vara väldigt rörigt, the time will tell...

nåt mer du ville säja?:cool:
 

DeletedUser

Guest
nåt mer du ville säja?:cool:

Wow, vilken kommentar.
Måste faktiskt erkänna att KOL, speciellt du, är lite skrämmande.

Aja gl hf. Ha kul med att faila.

Slåss till graven, hur de slutar för min del spelar ingen roll, men ni kommer inte få det lätt ;)
 

DeletedUser

Guest
Du får nog läsa om tråden. RK1 är inte Systerstam längre dvs vi är inte en systerstam till RoS.

RK1 blev inbjudna av oss men de gick in till oss, vi mergade på lika villkor.

tänkte mer på att de medlemmar som gick till kanske vill hjälpa til i kriget eftersom RoS kanske kommer att delta


jaja, hade visst fel, då får ni sitta tillbaka å koppla av:D
 

powerman

New Member
Reaktionspoäng
0
Wow, vilken kommentar.
Måste faktiskt erkänna att KOL, speciellt du, är lite skrämmande.

Aja gl hf. Ha kul med att faila.

Slåss till graven, hur de slutar för min del spelar ingen roll, men ni kommer inte få det lätt ;)

förstår hur du känner :p

för min del spelar det ingen roll heller , men man ska aldrig underskatta sina fiender ;)
 

DeletedUser

Guest
ser fram emot att få döpa lite byar till
För|KoL|nad
och
Förk|RoS|sad
 

DeletedUser

Guest
förstår hur du känner :p

för min del spelar det ingen roll heller , men man ska aldrig underskatta sina fiender ;)

Gör jag inte.
har en del farliga hos mig, får se om de vill ha kakor i mina byar, har mycket kakor.

Men de flesta runt mig är KOL2, och snittåldern på KOL2 är 9 år.
 
Topp