Knight och SK med efterföljande soppa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja förlåt.. hahaha det är ju de ända färdigheter dessa tomtar verkar besitta
 

DeletedUser

Guest
Allt får man vara med om i tw iaf.. verkligen sorgligt o se ledningen sälja ut sin egen stam :crybaby: Iof lätt val för dej humlan, det var inte du som svettades på DH fronten i 4 månader, eller tror du det är en slump att Knight knappt har en enda medlem kvar från tiden före mergen? Ja trodde du var en försiktig person, men ja tror paranoian tog över till sist, för du snackar mer fiction än non-fiction nuförtiden.
 

DeletedUser

Guest
Vad spelar det för roll om hur många gånger man har mergat?? Är ni ledsna över att -Sk- inte tänkte på det innan?? Ska vi inte tala om DH spelarna som -Sk- tog in?? Pellejönsen och etc.. Shit... Ni beter er som att vi i knight redan har vunnit världen... Gör något åt saken istället för att komma med ursäkter 24/7... Synd att sådana personer ska behöva gråta i forumet pga av att en världsframtid redan är uppgjord...

P.S Vi kan också räkna upp allt dumt/negativt som -Sk- gjort :p men vi gör det inte !! Vi blickar framåt!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Vi blickar framåt!!!!!!!!!!!

Ajdå, det måste se mörkt ut för din del då...

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Knight, DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 49
Sida 2: 25
Skillnad: 24

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 432,768
Sida 2: 227,699
Skillnad: 205,069

chart
 

DeletedUser

Guest
Det vänder min vän ! :) Uppdatera statistiken så får alla se :p
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Det vänder min vän ! :) Uppdatera statistiken så får alla se :p

Statistik sa dig ju inte NÅGONTING? Cool story bro.

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Knight, DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50
Sida 2: 25
Skillnad: 25

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 437,033
Sida 2: 227,425
Skillnad: 209,608

chart
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Fan va skönt det ska och se om Snoff är lika bra på att skriva Wall of Text som att kriga.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ser ingen större anledning i att sitta o citera alla femhundra delar av ditt inlägg Humble. Jag ser fram emot uppläxningen i twhistoria som kommer att dyka upp här in kort. Jag ser även fram emot att se hur du presterar i kriget, eftersom du har MAGE ATT GÖRA DIG MALLIG ÖVER ER KAPACITET. Faktum är att DH har spelat jävligt bra, speciellt när dom mötte oss båda. Ni (knight) har vart totalt jävla värdelösa. Let's face it. Det finns kanske 3 personer i er stam som skulle platsa i gamla DH (innan alla demoner kom dit), det kommer bli sjukt roligt när även DH-spelarna inser det. D.v.s. att dom hoppat in bland en bunt sopor. Jag tycker faktiskt synd om SSK11, MQ, MentalMidget och groll, som är bra på den här skiten. Deras belöning är inte särskilt imponerande.

Att du säger att GPR-mergen inte hade med oss att göra och var till för att tända gnistan säger mig att du antingen inte vet ett jävla piss om tw (eller spelarna som spelar tw, för den delen), eller så sitter och ljuger. Oavsett, så är det rätt jävla svagt. Att se dig sitta o prata om att vinna världar gör mig illamående. Du har fått lika mycket OBA på 4 år som jag får på en vecka. Sitter du och skojar eller? Har du blivit som natchi, ett uselt troll? Din åsikt var alltid att v9 var superintressant och jetteroli, men nu helt plötsligt, så är alla världar utom v1 ointressanta. Skönt att du är helt värdelös på den enda världen som betyder något. Du sa något som stenar och glashus?

Knight har varit en enda stor jävla plåga sen jag började här i November. Sopor sitter och adlar byar i ens kluster och när någon gör likadant hos er så är vi hemska människor. Det är så jävla mycket dubbelmoral, gnäll och dum skit i er stam att man bara vill gå och lägga sig, men nu slipper man sova, för nu får man äntligen ge er lite arbete.

Sist men inte minst vill jag önska dom vettiga människorna i Knight lycka till (ni är i ett intellektuellt numerärt underläge som kan liknas med filmen 300) och dårarna (särskilt ceril) 7 års olycka.

Skål.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Ärligt, talat ganska fegt av Knight, merga med GPR, sen DH. för att gå på -SK- , ni kan ju kämpa mot de, utan att merga bra krig blir de. palla att ta 5byar av -SK- när de inte har stuttit vid natten?. ;)
 
Reaktionspoäng
0
Shit va längesen jag spelade detta spel :)

Lite överraskad att både Knight och SK finns kvar, även att Humlan finns kvar.
Kommer ihåg när samma man undrade hur jag klarade av att ha ca 100-150 byar :D

Jajja lycka till Humble och Knight en av de trevligaste spelarna/stammarna på V1 iaf på forntiden när jag spelade här :p
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Knight

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 27
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 204,649
Sida 2: 235,300
Skillnad: 30,651

chart
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tar även med alla i statsen

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Knight, TO, DEIST, DH

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 65
Sida 2: 36
Skillnad: 29

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 576,998
Sida 2: 324,867
Skillnad: 252,131

chart
 

DeletedUser

Guest
PokerMyra Verkar ha koll på statistiken :O HAHA :p bra jobbat min vän
 

DeletedUser

Guest
Massa text... Vinnaren av V1 har vunnit den första, största och längst levande servern i TW.se's historia. Viktigt? ännu mera text

Nope, inte rätt! V3 är 5225 byar större. Rätt ska vara rätt!

Men jag måste gratta er! Ni leder ju faktiskt! Det trodde jag aldrig.


Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Knight

Timeframe: 27/08/2011 01:00:00till28/08/2011 16:01:35

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 115
Sida 2: 214
Skillnad: 99

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 58
Sida 2: 61
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,008,440
Sida 2: 1,909,550
Skillnad: 901,110

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 520,575
Sida 2: 534,988
Skillnad: 14,413

chart
 

DeletedUser

Guest
Det är i såna här lägen man önskade att man spelade :/ Fy tusan vad roligt det hade varit att smiska lite knektar.

Får önska båda sidor lycka till, men ett extra stort lycka till åt mina forna fränder i -SK- så klart :)

Vad jag sett av dina skills hade du nog snarare varit mottagare av denna smisk istället för utdelare.


Ärligt, talat ganska fegt av Knight, merga med GPR, sen DH. för att gå på -SK- , ni kan ju kämpa mot de, utan att merga bra krig blir de. palla att ta 5byar av -SK- när de inte har stuttit vid natten?. ;)

-SK- gjorde ju en "sneakattack" i November förra året så dom är ju inte helt ovetande om rävspel. Enda skillnaden här är väl att rävspelet går emot dom.

Men än är nog inte sista pajen kastad....
 
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Lillebrors ledning i och med den bländande inledningsoffensiven har nu ätits upp av -SK-.

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Lillebror

Timeframe: 27/08/2011 00:00:00till28/08/2011 20:05:02

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 143
Sida 2: 241
Skillnad: 98

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 81
Sida 2: 68
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,266,436
Sida 2: 2,152,968
Skillnad: 886,532

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 731,173
Sida 2: 593,845
Skillnad: 137,328

chart
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Lillebrors ledning i och med den bländande inledningsoffensiven har nu ätits upp av -SK-.

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Lillebror

Timeframe: 27/08/2011 00:00:00till28/08/2011 20:05:02

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 143
Sida 2: 241
Skillnad: 98

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 81
Sida 2: 68
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,266,436
Sida 2: 2,152,968
Skillnad: 886,532

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 731,173
Sida 2: 593,845
Skillnad: 137,328

chart




kan du inte fixa veckovis istället? vore väldigt bra. du gjorde ett så bra jobb sist :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp