Knight och SK med efterföljande soppa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Med sorg i sinnet och utan glädje måste jag härmed meddela att Knight från och med inatt ligger i krig med sina forna allierade från det Södra Kungadömet. Lång drypare/dräpare i textformat kommer så småningom men vi fick vår krigstråd shanghajad tidigare. Detta är den enda sanna i en värld av lögner...

Må bästa stam inte förlora....

För Knight
HumbleSwede
 

DeletedUser

Guest
Skoj.


aja lycka till Knight hoppas ni gör bättre ifrån er denna gång än senast.

Man bara måste älska att mergar med två andra top 4 stammar innan ni vågar anfalla oss :p
 

DeletedUser

Guest
Skoj.


aja lycka till Knight hoppas ni gör bättre ifrån er denna gång än senast.

Man bara måste älska att mergar med två andra top 4 stammar innan ni vågar anfalla oss :p

Pfft...Hoppas du är lika kaxig ute i fältet som du är här.. Knight är redo för att slakta ;) Svider sanningen så får ni ta och lyssna på Mr Revenge
 

DeletedUser

Guest
Pfft...Hoppas du är lika kaxig ute i fältet som du är här.. Knight är redo för att slakta ;) Svider sanningen så får ni ta och lyssna på Mr Revenge

Jag hoppas att ni slår detta

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH

Timeframe: 17/11/2010 20:00:00till18/11/2010 20:00:00


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 277
Sida 2: 5
Skillnad: 272

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,684,708
Sida 2: 48,060
Skillnad: 2,636,648

chart




Annars är det fan patetiskt mycket större oförsvarad front nu;)
 

DeletedUser

Guest
Mmm, det är bara att konstatera: riktiga allianser och riktiga vänner är sällsynta i detta spel.

Må vinnare bli den som skäms minst...
 

DeletedUser

Guest
Kan detta vara första gången som somalia och gänget inte hade info om vad som skulle ske? Bara det är ju värt premium för flera år..:cool:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Det är i såna här lägen man önskade att man spelade :/ Fy tusan vad roligt det hade varit att smiska lite knektar.

Får önska båda sidor lycka till, men ett extra stort lycka till åt mina forna fränder i -SK- så klart :)
 

DeletedUser

Guest
Man måste känna en oootrroolig stolthet att tillhöra knights och alltid minnas som de som svek. I alla fall om man läser mellan raderna..

Vilken stam.. Waoo.

Är såna som ni som gör att hat finns på internet..
 

DeletedUser

Guest
Man måste känna en oootrroolig stolthet att tillhöra knights och alltid minnas som de som svek. I alla fall om man läser mellan raderna..

Vilken stam.. Waoo.

Är såna som ni som gör att hat finns på internet..

Kära epplet.

1. Det är inte svårt att vara stolt över att tillhöra Knight.
2. Det får inte plats text nog mellan raderna för att man (läs du) skall kunna uttala sig och prestera mer än en serie sammansatta bokstäver i en forumstråd. Du kommer att få svar på dina frågor. I korthet så handlar det om att vi fick reda på att en annan stam på V1 försökte göra det vi gjorde.... FÖRST...
3. Om ett webbaserat dataspel får dig att känna hat så föreslår jag att du läser en god bok istället för då har du spårat ur.

/Humlan
 

DeletedUser

Guest
HAhahahahahahah, tillåt mig att skratta min hjärna ur mig. Det här kommer bli det lättaste som nånsin hänt på v1.
 
Reaktionspoäng
0
Med sorg i sinnet och utan glädje måste jag härmed meddela att Knight från och med inatt ligger i krig med sina forna allierade från det Södra Kungadömet. Lång drypare/dräpare i textformat kommer så småningom men vi fick vår krigstråd shanghajad tidigare. Detta är den enda sanna i en värld av lögner...

Må bästa stam inte förlora....

För Knight
HumbleSwede

Jag tycker att du har en väldigt allvarlig ton.
 

DeletedUser

Guest
Såna jävla sopor e ni. Det här kommer bli lika lätt som -SK- vs DH. Jag ser ingen skillnad i det hela, förutom att vi kommer en massa nya fina byar. Knight kan bara barba och internadla. Svårt att slå några som har gett upp i varje krig de ställt upp i? Nej.

Äntligen får jag möta er, som jag väntat på dagen då ni jävla sopor skulle förklara krig mot oss. Ni är så kassa, jag är inte orolig, godnatt.
 

DeletedUser

Guest
Såna jävla sopor e ni. Det här kommer bli lika lätt som -SK- vs DH. Jag ser ingen skillnad i det hela, förutom att vi kommer en massa nya fina byar. Knight kan bara barba och internadla. Svårt att slå några som har gett upp i varje krig de ställt upp i? Nej.

Äntligen får jag möta er, som jag väntat på dagen då ni jävla sopor skulle förklara krig mot oss. Ni är så kassa, jag är inte orolig, godnatt.

Arg? Full? Bitter? Hybris?
 

DeletedUser

Guest
Svek Svek Svek.... Inom kärlek så är allt tillåtet :) Vi gör det här med Kärlek boys :p Pöta, jag hoppas du sätter in mer action in game än här :p För alla kan skriva det dom tänker på/drömmer etc ;)
 

DeletedUser

Guest
Överrasknings anfall på en oförsvaradfront och ni lyckas endast ta 5 byar?O_O

Ni anfaller kl 01.00 när de flesta sk spelare ligger däckade och ändå tar inte ni fler byar med hela eran makt.

Vad har hänt med v1s eliter?:confused:

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: Knight

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 5
Skillnad: 0

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Ni anfaller kl 01.00 när de flesta sk spelare ligger däckade och ändå tar inte ni fler byar med hela eran makt."

Sen när är SK konton däckade efter 01? Det vore ju rena önskedrömmen.... Spelar du i sk själv?
 

DeletedUser

Guest
"Ni anfaller kl 01.00 när de flesta sk spelare ligger däckade och ändå tar inte ni fler byar med hela eran makt."

Sen när är SK konton däckade efter 01? Det vore ju rena önskedrömmen.... Spelar du i sk själv?

Jag spelar i SK, Ja.


Kl 01 på en fredag här de flesta spelarna i SK ute på korgen=), vi var 5 st online när krigsförklaringen kom, ändå tar ni bara 5 byar när ni anfaller med 60 spelare på en ofösvaradfront :confused:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp