Knight och SK med efterföljande soppa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Försökt förklara för folk varför man inte skall ta mintcream på allvar innan. Han trollar och det är han duktig på, om man är dum i huvudet som läsare. Ingenting han skriver är grundat i fakta, och uppgiften av ett troll är att få reaktioner (således skriver man saker med chock-value - Han skulle aldrig få för sig att skriva något "neutralt" i stil med "-SK- var en bra stam och förlorade, deal with it", för det skulle inte någon som han avser att förarga, reagera på). hade jag bara haft orken så hade vi kunnat föra en diskussion om de psykologiska problemen som med största sannolikhet ligger till grund för engagerat trollande, men då rör vi oss farligt nära personangrepp och offtopic, så jag nöjer mig med detta:

PM från mintcream;
vätterröding sa:
Mintcream är ju inte ett nick som existerar längre och då jag inte ens spelar på vätterröding kontot längre spelar det liten roll.

Men är man stor i käften (och åtmintone lite giftig ingame) så är det lika bra att byta nick varje gång.

Tolka inte mina kommentarer för hårt. De var mer ett gensvar på allt jag lästa i V1 trådarna om kriget.

SK är i särklass den bästa stam (trots alla byten av spelare på konton) som jag tror TW.se har haft, därför vart jag lite förvånad över att det sedvanliga "gnället" dök upp när nu Knight förklarade.

Jag har inget med V1 att göra, men nog visste ni väl vad som var på gång redan då GPR tog plats hos knight.

Att jag sen häcklar lite var för att se vilka "fjortisar" som skulle kommentera (ta åt sig) och att se GoW vara en av dom var ju inte oväntat.

Hur som.. Lycka till i kriget. Bortsett ifrån ett par bottennapp av spelare som Salkin och narcea (pratar om originalen) å har ni generellt väldigt hög klass och det skulle vara förbannat kul att se en stam kriga sig till seger och inte merga sönder den.

Thats all.

Mintcream's enda inlägg i topp-15 tråden någonsin;

1.
DH- En stam som har haft en "feelgood" om dom så länge jag har varit med i V1. Dom har väl gett intrycket av "den goda sidan".

Deras Akilles kan vara alla PA som spelare har samlat på sig. Det kan försvåra att får deffstammar när det drar ihop sig.

Lyckas dom merga med -SK- så vinner dom världen.




2.
Knight... Det känns som om dom mest håller andan. Mergern deras med piraterna tenderar väl lite att de stora inte lyckades krossa de små. Mergern innebar att de trampade på några tår uppe i toppen. Som jag ser det så kan dennna stam bli våldtagen av de andra tre, men med lite påvekarn i form av mirkakel lyckas dom merga med -SK- och då vinner de Världen tillsammans.


3
-SK- Det råder väl liten tvekan om att V1s bästa spelare finns i denna stam (finns undantag här med). Detta är en sann krigarstam som har slagit ut sitt motstånd på ett beundransvärt sätt. De kommer utan tvekan att vara med i den del den stam som vinner V1 slutligen. Kommer i slutändan att välja att gå ihop med DH eller Knight för segern. Dom skulle troligtvis kunna göra det på egen hand men det skulle ta tid... Fram till i somras fanns det säkerligen möjligheter att gangbanga dom då de inte försökt ha relationer med de mindre stammarna, men då även resten i top fyra ny är med och slaktar småstammar har nog deras gunst hos de små minskat på sistone


4.
GPR - Även detta är en stam som har en liten feel good om sig. Den är lite för liten för att få vara med dom stora, misstänker att DH håller dom lite handen ifall -SK- skulle hitta på något med Knight, men efter vad jag har försått så har denna stam ett ben i varje läger så kanske den splittras och top tre plockar upp olika delar av den.

Resterande stammar är inte av intresse för slutstriden. För ett tag sen fanns några som kunde ha blivit deffstammar för att stötta vissa av de tre, men för närvarande så är dom alla (som jag skrev ovan) mer eller mindre under attack av dom tre så detkommer inte att ske.
------------------

Det fetstilta är ju faktiskt sant, förvånad att du inte tagit bort det inlägget än, passar ju inte alls din nyfunna agenda. I retrospektiv blir jag inte överraskad om det visar sig att du uppmärksammat det här för Knight, respektive DH:s ledning, och satte hela bollen i rullning gällande faktumet att v1 inte kan vinnas av någon annan än -SK-, om man inte gangbangar -SK-. Det är kanske därför du känner sådan stolthet över merge-manin och gangbanget?

Nu när man satt nålen i din ballong så väntar jag mig en kaskad av motargument som är ämnade att få en reaktion från mig. Kör hårt, men det här är det sista du får, eftersom det är det enda du skrivit utan troll-hatten på dig, i v1-forumet. Ha så skoj med att få sista ordet, det unnar jag dig.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2

Det är kanske därför du känner sådan stolthet över merge-manin och gangbanget?



Jag har aldrig påstått att -SK- inte hade goda perioder MIDGAME.. men försök att fatta att men inte vinner V1 där.

Vad jag inte kände till när jag skrev min top 15 var att -SK- i det läget hade en allians med BÅDE DH och KNIGHT. När jag väl insåg det förstod jag att stammen inte var något särkilt. Det är inte svårt att kriga när man inte behöver vara rädd för de två största stammarna, och dessutom kan be om deff därifrån.

Så där ser jag att ni i -SK- har använt er av begrepper dolt GANGBANG under hela er tid på V1. och ni tjattar om att -SK- vart gangbangade, vilket är totalt bullshit. Ni försökte så gott ni kunde få över GPR på er sida, ni försökte värva DH spelare och stamlösa som mitt eget konto. men ni lyckades förbannat dåligt pga era "vi är bäst och alla andra är idioter" attityd. knight lyckades bygga ihop EN stam som sen tog steget och gå i krig mot SK innan SK gjorde det först.


Du kan försöka inbilla vem du vill att du är ett litet offer men jag har väldigt svårt att tro att någon alls köper det.

Det är precis som många sagt om och om och om igen. SK föll pga sin arrogans.

Nu finns er stam inte längre. Ni har haft era 15 minuter av fame. Den tiden är förbi. Strålkastarna är släkta, nu får ni suga på nederlagets sura äpple.
- Nu kan somalia skriva 200 sidor en dittan och dattan (trolla) men det tar inte bort faktumet att -SK- försvann in i tomma intet, besegrade av spelare som helt uppenbart gjorde ett bättre jobb.

Jag vet att det är tråkigt Somalia, men jag kan ge dig en axel att gråta ut mot om du behöver.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
På fredag kommer jag att hålla en tyst minut för minnet av -SK-s bortgång. Det känns som om dom behöver ett avslut där för att kunna gå vidare med livet.


Jag kommer att hålla en tyst minut mellan 16.00 och 16.01

Därefter kommer jag att tända ett ljus och ställa i fönstret för alla SLAGNA hjältar där.

Mina tankar går till er.

för att stämningen inte ska bliva för tung lägger jag til en avskedssång dagen till ära.

Denna stam har varit våran
uti många herrans år.
Denna stam har varit vår
och det har nog satt sina spår.
Denna stam den har hängt med
och den har stått i vått och torrt,
men nu är det slut med det
för nu ska Södra K'et bort.

Ja, nu är det slut på gamla tider.
Ja, nu är det färdigt inom kort.
Nu ska hela rasket rivas,
nu ska hela rasket bort.
Så jag tar farväl
och stora tårar rullar på min kind.
Nu är det slut på gamla tider,
nu ska Södra K'et i himlen in.

Denna stam var ganska rar
och släppte solsken till oss in.
Den var också generös med fukt
och kyla, regn och vind.
Den var snäll och lite gnällig
men den ville alla väl.
Den var vår i alla väder
fastän gisten, ful och skev.

Ja, nu är det slut ...
Här i stammen har vi härjat
sen vi alla varit små.
Här i stammen klådde Eggeh
vice-värden gul och blå.
Ja, vår stam har fått stå pall
för smällar hårda så det dög,
som när Max gick genom väggen
så att spån och plankor flög.....
 
Senast ändrad:

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har aldrig påstått att -SK- inte hade goda perioder MIDGAME.. men försök att fatta att men inte vinner V1 där.


Vad är midgame för dig? För mig och några andra är det mellan 100 000-1miljon. Beror på världen också men om man räknar med dom senaste världarna så har det varit så iallafall. Och för 1 årsen, var det midgame då av en värld som då hade funnits i 3år?
 

DeletedUser

Guest
Du får även kalla mig tjock om du vill men jag har svårt att se vad det har med tråden att göra.

Din övervikt är vad hela forumet handlar om, försök inte äta dig ur det här. Spring igenom tråden några varv om du vill.


Det är kanske därför du känner sådan stolthet över merge-manin och gangbanget?



Jag har aldrig påstått att -SK- inte hade goda perioder MIDGAME.. men försök att fatta att men inte vinner V1 där.

Vad jag inte kände till när jag skrev min top 15 var att -SK- i det läget hade en allians med BÅDE DH och KNIGHT. När jag väl insåg det förstod jag att stammen inte var något särkilt. Det är inte svårt att kriga när man inte behöver vara rädd för de två största stammarna, och dessutom kan be om deff därifrån.

Så där ser jag att ni i -SK- har använt er av begrepper dolt GANGBANG under hela er tid på V1. och ni tjattar om att -SK- vart gangbangade, vilket är totalt bullshit. Ni försökte så gott ni kunde få över GPR på er sida, ni försökte värva DH spelare och stamlösa som mitt eget konto. men ni lyckades förbannat dåligt pga era "vi är bäst och alla andra är idioter" attityd. knight lyckades bygga ihop EN stam som sen tog steget och gå i krig mot SK innan SK gjorde det först.


Du kan försöka inbilla vem du vill att du är ett litet offer men jag har väldigt svårt att tro att någon alls köper det.

Det är precis som många sagt om och om och om igen. SK föll pga sin arrogans.

Nu finns er stam inte längre. Ni har haft era 15 minuter av fame. Den tiden är förbi. Strålkastarna är släkta, nu får ni suga på nederlagets sura äpple.
- Nu kan somalia skriva 200 sidor en dittan och dattan (trolla) men det tar inte bort faktumet att -SK- försvann in i tomma intet, besegrade av spelare som helt uppenbart gjorde ett bättre jobb.

Jag vet att det är tråkigt Somalia, men jag kan ge dig en axel att gråta ut mot om du behöver.

Snälla, jag som inte ens spelade på världen då visste att -SK- hade allians med både DH och Knight. Det var allmänt känt. Det du säger nu säger du bara för att manipulera de som inte har koll på historien eller är nya och för att du själv inte ska framstå som en total idiot med byxorna nere.

Ni försökte så gott ni kunde få över GPR på er sida
Nej.

Det är inte svårt att kriga när man inte behöver vara rädd för de två största stammarna, och dessutom kan be om deff därifrån.
Nu glömmer du dock att -SK- faktiskt gick på en utav de två största stammarna. Som man dessutom gick ifrån att ha ett stort underläge till ett stort överläge.

knight lyckades bygga ihop EN stam som sen tog steget och gå i krig mot SK innan SK gjorde det först.
Knight byggde ihop en stam av stammar som redan krigade mot -SK- hur blir det att ta steget efter att man byggt ihop EN stam?(som egentligen är ett par olika stammar även efter mergen eftersom alla inte fick plats) Also, du vet mycket väl att -SK- aldrig hade byggt ihop en stam bestående av 200 medlemmar.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Din övervikt är vad hela forumet handlar om, försök inte äta dig ur det här. Spring igenom tråden några varv om du vill.



Snälla, jag som inte ens spelade på världen då visste att -SK- hade allians med både DH och Knight. Det var allmänt känt. Det du säger nu säger du bara för att manipulera de som inte har koll på historien eller är nya och för att du själv inte ska framstå som en total idiot med byxorna nere.

Det är möjligt det var allmänt känt, men du missar att jag spelade i en fyra personers stam med spelare som kom över ifrån ett annat online spel d det krashade och vi hade INGA relationer med några andra utan köttade bara i väntan på att dom skulle fixa det spel vi kom ifrån. Så enda relationen jag misstänkte var att DH hade bra kopplingar till varandra då dom bodde nära men aldrig adlade av varandra.

Om du väljer att inte tro på det så låt gå.


Ni försökte så gott ni kunde få över GPR på er sida
Nej. jo,

Det är inte svårt att kriga när man inte behöver vara rädd för de två största stammarna, och dessutom kan be om deff därifrån.
Nu glömmer du dock att -SK- faktiskt gick på en utav de två största stammarna. Som man dessutom gick ifrån att ha ett stort underläge till ett stort överläge.

Det är som jag skrev inte svårt att gå på en stam med vetskap om att man har stöd av en annan, samtidigt som den stammen ni gick på kände till detta. ER (sk och knights) gangbang var en moralbrytare för den stammen du talar om. och glöm inte att DH lever idag , medan -SK- är borta.

knight lyckades bygga ihop EN stam som sen tog steget och gå i krig mot SK innan SK gjorde det först.
Knight byggde ihop en stam av stammar som redan krigade mot -SK- hur blir det att ta steget efter att man byggt ihop EN stam?(som egentligen är ett par olika stammar även efter mergen eftersom alla inte fick plats) Also, du vet mycket väl att -SK- aldrig hade byggt ihop en stam bestående av 200 medlemmar.

Nu pratar du i nattmössan igen.

Du talar säkert om stammar som DH Det är en stam som -SK- förklarat krig mot, så du påstår väl inte att dom sen förklarade krig mot SK tillsammans med DH.

menar du akademistammen där de inaktiva flyttades i´väntan på internadling eller menar du någon annan stam som -SK- tidigare pissat på och som fortsatte att kämpa på mot -SK-

Jag har sett många bortförlaringar til en förlust, men aldrig en sån intensiv förnekelse som finns for forna -SK- spelare.
 

DeletedUser

Guest
Nu pratar du i nattmössan igen.

Du talar säkert om stammar som DH Det är en stam som -SK- förklarat krig mot, så du påstår väl inte att dom sen förklarade krig mot SK tillsammans med DH.

Som jag skrev, det fanns stammar i mergen som redan krigade mot -SK-, dvs DH(alltså blev det automatiskt en krigsförklaring från Knights sida när mergen skedde). Därför byggde man inte ihop EN stam, och förklarade sedan krig mot -SK-, som du försöker få det till i din första post. I ditt svar till mitt inlägg försöker du få det se ut som att jag säger att DH och Knight förklarade krig samtidigt och att detta var korkat sagt av mig. Det är däremot du som påstår att så var fallet genom ditt första inlägg, inte jag. Jag antar att du är för tjockskallig för att inse att du idiotförklarar dig själv.

menar du akademistammen där de inaktiva flyttades i´väntan på internadling eller menar du någon annan stam som -SK- tidigare pissat på och som fortsatte att kämpa på mot -SK-

Jag har sett många bortförlaringar til en förlust, men aldrig en sån intensiv förnekelse som finns for forna -SK- spelare.

Ja, du kan försöka få det till att det bara var internadlingskonton där. Kontona gjorde aktivt motstånd.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Ja, du kan försöka få det till att det bara var internadlingskonton där. Kontona gjorde aktivt motstånd.

Du kan idiotförklara mig bäst du vill. Det tar jag som en komplimang. Då det betyder att du inser att inte kan argumentera sakfrågan.


Men för sakens skulle så skulle man väl kunna säga att Knights akademi vägde upp för de dubbelkonton som -SK- hade i DH och som gråades vid behov.

Jag hoppas dock att pöta tränar lite så att han kanske rent av klarar av att möta mig utan att ge upp nästa gång.
 

DeletedUser

Guest
Du kan idiotförklara mig bäst du vill. Det tar jag som en komplimang. Då det betyder att du inser att inte kan argumentera sakfrågan.


Men för sakens skulle så skulle man väl kunna säga att Knights akademi vägde upp för de dubbelkonton som -SK- hade i DH och som gråades vid behov.

Jag hoppas dock att pöta tränar lite så att han kanske rent av klarar av att möta mig utan att ge upp nästa gång.

För det första argumenterade jag sakfrågan. Det var du som idiotförklarade dig själv.

För det andra, vilka konton i DH hade vi som vi kunde gråa vid behov? Jag vill se fakta i form utav ip-loggar, post från berörda konton eller liknande som bekräftar detta påstående.

Jag har inte mött dig innan, alltså har jag inte gett upp mot dig. Men det hör inte till sakfrågan, håll dig till den.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
3. TGOW

Stor anledning till att glädjen till spelet fick sig en rejäl törn. Om du inte spelar på den här världen längre så kan du väl sluta lägga dig i här så jag slipper bli påmind.

Karma strikes once again. Känns underbart va att bli påmind om vilka ni inkades utav? Vilka som faktiskt piskade skiten ur dig och ditt DH. Synd bara att Knight valde backstabb emot oss i precis rätt läge.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Jag har inte mött dig innan, alltså har jag inte gett upp mot dig. Men det hör inte till sakfrågan, håll dig till den.


Du mötte mig på V1 och fick Spö. inte har du väl glömt att du spelade i -SK- men gav upp.

eller kräver du bevis i form av Ip loggar att du har speat i -SK-?


Karma strikes once again. Känns underbart va att bli påmind om vilka ni inkades utav? Vilka som faktiskt piskade skiten ur dig och ditt DH. Synd bara att Knight valde backstabb emot oss i precis rätt läge.

Piskar bäst som piskar sist :awsm:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Du mötte mig på V1 och fick Spö. inte har du väl glömt att du spelade i -SK- men gav upp.

eller kräver du bevis i form av Ip loggar att du har speat i -SK-?

Spela inte dummare än vad du är. Jag mötte inte dig personligen.

Jag vill gärna se bevis på att vi hade konton i DH som vi kunde gråa om vi kände för det. Men eftersom du undvek att svara på det helt och hållet avslöjar du att detta endast var en lögn.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Spela inte dummare än vad du är. Jag mötte inte dig personligen.

.
:D:D:D vem är det som spelar dum här då..
Detta är inte ett man mot man spel så vitt jag vet. Det är väl stammar mot stammar. och min stam slog din stam, alltså förlorade du. Det kan inte vara så svårt ens för dig att förstå.



Du har väl själv erkänt att du hade tre konton i en annan tråd vill jag minnas. För du skrev väl att du behövde köra tre konton 15 timmar om dagen för att kunna slå Knight? och sen gav du upp och la ner. så det gick ju inte det heller :p

Prata du med pelleswe ang konton i DH så får du hjälp där.
 

DeletedUser

Guest
Lite sen in i detta men jag skulle gärna få en roman av sffn där han beskriver hur jag uttryckt mig minst lika grisigt som hans polare.
Aldrig har jag väl kallat spelare för..."idioter, mongon, svartskallar eller bögjävel etc etc?"
Du är ju en hejare på att vända saker dit du vill så förklara gärna var eller när jag sänkt mig till en nivå där jag anspelar på etnicitet, sexuell läggning eller funktionshinder i försök att trycka ner andra spelare.

Så sffn när har jag vart minst lika grisig?
 

DeletedUser

Guest
:D:D:D vem är det som spelar dum här då..
Detta är inte ett man mot man spel så vitt jag vet. Det är väl stammar mot stammar. och min stam slog din stam, alltså förlorade du. Det kan inte vara så svårt ens för dig att förstå.

Du skrev att jag skulle öva tills nästa gång jag skulle möta DIG. Innefattar det även 100 andra spelare? Antar att du får dra ihop allihop och möta mig ensam, 100 vs 1. Din stam btw, jajo, det är såklart "din" stam när du lirade där i hur länge? En månad? Två månader?

Du har väl själv erkänt att du hade tre konton i en annan tråd vill jag minnas. För du skrev väl att du behövde köra tre konton 15 timmar om dagen för att kunna slå Knight? och sen gav du upp och la ner. så det gick ju inte det heller :p

Prata du med pelleswe ang konton i DH så får du hjälp där.

Jag har erkänt jag köade tre konton. Du kanske inte vet vad att köa och hjälpa andra innebär, isåfall blir jag inte förvånad. Om jag skrev att jag behövde köra tre konton 15 timmar om dagen menade jag via kö såklart. Jag har redan spelat så en gång. Det räcker. Om du vill antyda att jag är svag för att jag vägrar köa 3 konton och lira 15 timmar en gång till fast den här gången i ett år får du väl göra det. Jag antar att du själv har lirat så ett bra tag, mot en stam som har numerärt överläge, annars hade du väl inte varit kaxig.
Jag har ett liv utanför det här spelet som är betydligt viktigare än att till varje pris vinna den här världen för lite premium.
 

DeletedUser

Guest
Då ligger ni ju inte däckade....sen sitter det väl säkert någon barnarbetare i indien och rattar era konton när ni försöker låtsas att ni har ett liv utanför tw..

Kommer ni in på krogen? Trodde majoriteten av er var mer ämnade för fritidsgårdar ;)

Vi tackar därmed SK för sin insats på v1....Ni visade verkligen hur man knyter näven när det börjar gå tungt!:)

Sjukt..ni klarade 70 dagar?

Detta som skulle bli så jävla lätt.

Snacka om att inte kunna backa upp sitt snack..

Storebror???? Han var visst ganska liten ändå;)

=================================

Lite sen in i detta men jag skulle gärna få en roman av sffn där han beskriver hur jag uttryckt mig minst lika grisigt som hans polare.
Aldrig har jag väl kallat spelare för..."idioter, mongon, svartskallar eller bögjävel etc etc?"
Du är ju en hejare på att vända saker dit du vill så förklara gärna var eller när jag sänkt mig till en nivå där jag anspelar på etnicitet, sexuell läggning eller funktionshinder i försök att trycka ner andra spelare.

Så sffn när har jag vart minst lika grisig?

Du lägger ord i munnen på mig, ingenstans sa jag att du skrivit det du ovan påstår. Däremot skrev jag att du betett dig lika grisigt som -SK-arna på stora forumet när du spelade i rollen med överläge istället. Tyst som en mus var du när -SK- magpumpade DH på byar helt utan Knights hjälp (du vet, dem där månaderna som ni alla har glömt bort nu när ni snackar om vem som kan spela ;)), men så fort det vände så kom ovanstående inlägg i hiskelig takt. Inga liv hade vi, hycklare var vi, barnrumpor var vi, veklingar var vi etc etc. Absolut inte över den nivå som -SK- haft på stora forumet under sin storhetstid, med skillnaden att du tog dig ton först när det var hela världen mot -SK-, vi tog oss ton när vi kastade stenen mot Goliath, och piskade er. Visa mig gärna dessa inlägg där vi anspelat på etnicitet eller sexuell läggning på stora forumet, för inte menar du väl stängda rum? För ISÅFALL, har ni såväl vett&etikett-brott som LAGbrott på ert samvete (inte du specifikt, men återigen så syftade JAG på stora forumet, vad du syftar på vet jag inte).

Sen hade du en del vassa ord om Knight när de väl anföll er till Fudde igm, fast det kanske bara var dina känslor som tog över (eller vänta nu, du bryr dig ju inte om det här sa du?).

Ska ni fortsätta läsa saker out of context och komma med rena sakfel så kanske jag ska dra mig tillbaka igen. Synd att man inte kunde vänta sig mer från vuxna människor bara.
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Du skrev att jag skulle öva tills nästa gång jag skulle möta DIG. Innefattar det även 100 andra spelare? Antar att du får dra ihop allihop och möta mig ensam, 100 vs 1. Din stam btw, jajo, det är såklart "din" stam när du lirade där i hur länge? En månad? Två månader?

då jag spelar i knight får den väl ses som min stam, därmed inte sagt att jag äger stammen som du här försöker göra dig lustig över.

Jag har i alla fall en stam något du inte har. Jag hade mer än gärna fightats med dig en mot en. men du är inte bra nog. så du får öva lite, eller kanske ta med dig några andra reservkonton in i matchen. Kontot jag spelar på har varit mitt sen i januari, men jag gick inte in på det förrän det var dags att spöa skiten ur -SK-



Jag har erkänt jag köade tre konton. Du kanske inte vet vad att köa och hjälpa andra innebär, isåfall blir jag inte förvånad. Om jag skrev att jag behövde köra tre konton 15 timmar om dagen menade jag via kö såklart. Jag har redan spelat så en gång. Det räcker. Om du vill antyda att jag är svag för att jag vägrar köa 3 konton och lira 15 timmar en gång till fast den här gången i ett år får du väl göra det. Jag antar att du själv har lirat så ett bra tag, mot en stam som har numerärt överläge, annars hade du väl inte varit kaxig.
Jag har ett liv utanför det här spelet som är betydligt viktigare än att till varje pris vinna den här världen för lite premium.

Du nämnde inget om kö. och tanken med det här spelet är väl ändå att om man har 30 konton i en stam så ska de fördelas på trettio spelare och inte på tio som sitter på tre var i vad du skrev månader.. och vilka andra hjälper du genom att köa konton i flera månader.

Jag antyder inte, utan påstår att du är svag, inte för att du inte ville köa tre konton, men för att du inte vill spela alls för att du inte orkar köa tre konton. Det var så du skrev nämligen. Så du inser väl att du inte kan vinna med bara ett konto.
 
Senast ändrad:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag har rensat bort ett flertal opassande inlägg. Var vänliga höj nivån på era inlägg, annars kommer korten delas ut.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Varför fortsätta diskussionen?
Alla vet att -SK- var bättre men Knight var fler, end of story.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp