Keno vs NWO

DeletedUser

Guest
aja synd att de skulle bli såhär, trodde bättre om oss.
Nu sticker ju några till motståndarna till KENO också.. trött man blir.

Menmen, vissa är ju kvar.
Tänker spela tills trupperna är slut iaf.


Gör som dig min gode vän :)


---------

Bjornebjorn NWO @ v8
 

DeletedUser

Guest
Angående spelare som lämnar NWO så är det (åtminstone i vissa fall) spelare som planerat övergång tidigare eller söker en bättre stam. De har väldigt lite med själva kriget att göra..i de flesta fall (mina fall)
 

DeletedUser

Guest
Angående spelare som lämnar NWO så är det (åtminstone i vissa fall) spelare som planerat övergång tidigare eller söker en bättre stam. De har väldigt lite med själva kriget att göra..i de flesta fall (mina fall)

Haha, vad är skillnaden mellan detta och någon som flyr från kriget? :p

btw, LepraLars, v4, pm?
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Du satt ju själv i ledningen ;)

Ohh, där fick du mig! :(


Jag satt med i ledningen i typ 1 vecka sammanlagt. Blev ju först invald där, sedan kickad utan tillsägelse, sedan helt plötsligt intagen i ledningen igen utan att någon sa till. Detta skedde ungefär under denna tidsramen;

Intagen inkl förfrågan, dag 1.

Kickad ur ledning utan tillsägelse, dag 7.

Intagen i ledningen utan förfrågan, dag 28.


Typ nåt sånt.. Tyckte det var lite mystiskt, så jag vet inte riktigt hur frivilligt det var.
 

DeletedUser

Guest
Angående spelare som lämnar NWO så är det (åtminstone i vissa fall) spelare som planerat övergång tidigare eller söker en bättre stam. De har väldigt lite med själva kriget att göra..i de flesta fall (mina fall)

haha, försöker du få folk att inte attackera dig för att du är en flykting? lol det där var den sämsta bortförklaringen hittils :D
vi alla vet varför alla ink spelarna lämnade men ändå haha
Men varför inte lämna tidigare istället för att lämna under kriget och klassas som flytingar?:O
 

DeletedUser

Guest
haha, försöker du få folk att inte attackera dig för att du är en flykting? lol det där var den sämsta bortförklaringen hittils :D
vi alla vet varför alla ink spelarna lämnade men ändå haha
Men varför inte lämna tidigare istället för att lämna under kriget och klassas som flytingar?:O

Ja, för vem vill klassas som flytning?
 

DeletedUser

Guest
Jag kanske inte syftade på han?
Flera inkspelare som lämna under kriget^^ H-shit
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle inte kalla någon flykting om de blivit kickade, men i andras ögon ser det ut som att de lämnat.
 

DeletedUser

Guest
Som kungensson (hej förresten) skrev var jag inte med i NWO när stammen hamnade i krig. Flera av -U.S- medlemmar var inne på samma spår som mig, bara att de inte kommit över än. Det jag skrev var inte som en bortförklaring, efter som det dels 1) inte gällde mig och dels 2) skiter jag i vad folk tycker. Kartan förändras inte bara för att någon tycker något.

edit: Detta tjat om flyktingar är så jävla irrelevant att det bara är löjligt med folk som drar upp sånt snack från början och bara gör parodi på sig själva endå.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
spelar roll om ni är flyktingar eller inte, vi kommer att adla er ändå ;)

undra vem det var som drog upp det från början? :p
 

DeletedUser

Guest
Huh?

Den med mest poäng har alltid varit i UrbanT :p

Men jag förstår..


Tycker att detta var ungefär vad ID förtjänade. Visar att dem inte är bättre än alla stammar på v8. Så kaxiga som dom varit har dem har varit (ledningen iaf..) så har dem nog fått vad dem bad om nu.

Har försökt hålla mig ur dessa diskussionerna om kriget, hur fegt det är osv, då jag vet att vad jag gjorde anses som väldigt fegt.

Men detta ville jag ha fått sagt, och nu har jag det.
Hasta' la' vista babe ;)

hehe,jadu.. Har nog sett dina skillz, malladrin... två sidor rapporter och knapt 10 röda rapporter.

Pinsamt dåligt. Om du vill kan jag ju alltid kasta upp dina fina adlingar oxo på tomma byr, där du skickar 50 yxor med adel som sten dör.

Kanske ska lägga upp rapporterna, eller vad tycker du ???

GoW är pinsamt dålig han oxo.. satt under nån timme och skickade hela random bombningar och tog trots det 4 byar av honom. Tragiskt dåligt att inte kunna slakta bort mer av en spelar som inte ens anstränger sig.

Hälften av mina byar står mer eller mindre tomma. Och lilla GoW klarar först nu av att ta byar när jag inte är inloggad mer än 20 minuter per dag.

Det är som sagt lätt att vara kaxig när inte klarar av att kriga ensam.

Sen att vara stygg mot mig, förstår jag inte vad det grundas på, för jag har inte varit ledare speciellt länge för NWO.

Några dagar innan mergen Ink, sen var ledarskapet delat med Azed.
Som inte gjorde sin del av jobbet, utan satt mest och bara glodde håglöst.
Sen splittringen, och då var jag ensam ledare igen. Så ska ni klaga på ID, klaga på rätt personer.
 

DeletedUser

Guest
hehe,jadu.. Har nog sett dina skillz, malladrin... två sidor rapporter och knapt 10 röda rapporter.

Pinsamt dåligt. Om du vill kan jag ju alltid kasta upp dina fina adlingar oxo på tomma byr, där du skickar 50 yxor med adel som sten dör.

Kanske ska lägga upp rapporterna, eller vad tycker du ???

GoW är pinsamt dålig han oxo.. satt under nån timme och skickade hela random bombningar och tog trots det 4 byar av honom. Tragiskt dåligt att inte kunna slakta bort mer av en spelar som inte ens anstränger sig.

Hälften av mina byar står mer eller mindre tomma. Och lilla GoW klarar först nu av att ta byar när jag inte är inloggad mer än 20 minuter per dag.

Det är som sagt lätt att vara kaxig när inte klarar av att kriga ensam.

Sen att vara stygg mot mig, förstår jag inte vad det grundas på, för jag har inte varit ledare speciellt länge för NWO.

Några dagar innan mergen Ink, sen var ledarskapet delat med Azed.
Som inte gjorde sin del av jobbet, utan satt mest och bara glodde håglöst.
Sen splittringen, och då var jag ensam ledare igen. Så ska ni klaga på ID, klaga på rätt personer.

Patetisk människa är vad man brukar kalla folk som dig :)

Tycker ditt inlägg visar på något av dessa:

Du är helt otroligt extremt dålig på spelet och förstår därför inte att man behöver adelsmänn för att ta över byar.

Du förvränger sanningen (av okänd anledning) och får det att se ut som att jag försöker adla dig. Vilket jag inte försöker förutom 5 st adelståg (som alla förutom ett plockade byn, om jag minns rätt).

I vilket fall som helst så är det helt sjukt fail, och du har verkligen sjunkit lågt enligt mig.

Och grattis! Du adlade två av mina byar, vilka jag hade adlat en kvart innan dig. Mycket bra jobbat! Och kom inte och säg att du adlat fler, dom lät jag dig medvetet adla för att ta tillbaka dom vilket jag gjort.

Äsch det blev lite långt - men en sammanfattning; det är du som är pinsam i dina helt otroliga inlägg.
 

DeletedUser

Guest
Patetisk människa är vad man brukar kalla folk som dig :)

Tycker ditt inlägg visar på något av dessa:

Du är helt otroligt extremt dålig på spelet och förstår därför inte att man behöver adelsmänn för att ta över byar.

Du förvränger sanningen (av okänd anledning) och får det att se ut som att jag försöker adla dig. Vilket jag inte försöker förutom 5 st adelståg (som alla förutom ett plockade byn, om jag minns rätt).

I vilket fall som helst så är det helt sjukt fail, och du har verkligen sjunkit lågt enligt mig.

Och grattis! Du adlade två av mina byar, vilka jag hade adlat en kvart innan dig. Mycket bra jobbat! Och kom inte och säg att du adlat fler, dom lät jag dig medvetet adla för att ta tillbaka dom vilket jag gjort.

Äsch det blev lite långt - men en sammanfattning; det är du som är pinsam i dina helt otroliga inlägg.


hahaha, pinsamt.. Ditt språkbruk påvisar bara omogenhet.
Och att du dessutom inte läser vad jag skriver är ännu roligare.
Random attacker..

Dessutom så dina adelståg mottogs när en spelare i UT satt KÖ. =)

Så du kallar någon i UT för kass och inte mig.. *lol*
 

DeletedUser

Guest
hahaha, pinsamt.. Ditt språkbruk påvisar bara omogenhet.
Och att du dessutom inte läser vad jag skriver är ännu roligare.
Random attacker..

Dessutom så dina adelståg mottogs när en spelare i UT satt KÖ. =)

Så du kallar någon i UT för kass och inte mig.. *lol*

För det första: Jag läste ditt inlägg mycket väl. Missade inget, hur får du det till att jag inte läser vad du skriver? :)

För det andra: Läser du mitt inlägg? Har aldrig kallat dig kass (vilket jag visserligen tycker just nu). Påpekade bara att jag tycker dina inlägg på forumet är pinsama.
 

DeletedUser

Guest
För det första: Jag läste ditt inlägg mycket väl. Missade inget, hur får du det till att jag inte läser vad du skriver? :)

För det andra: Läser du mitt inlägg? Har aldrig kallat dig kass (vilket jag visserligen tycker just nu). Påpekade bara att jag tycker dina inlägg på forumet är pinsama.

Jag tycker båda är pinsamma.

Precis som jag är pinsam.
 
Topp