Keno vs NWO

DeletedUser

Guest
Du är helt otroligt extremt dålig på spelet och förstår därför inte att man behöver adelsmänn för att ta över byar.

Om inte detta är att kalla någon för kass, så vet jag inte riktigt hur du resonerar.

Eftersom jag har lagt KÖ till UT spelare (utom just nu). Så kan du dessvärre inte kalla mig kass.


(Dessutom, jag ska väl inte behöva lägga upp rapporter på din s.k. adling en kvart innan ?? Fick ju trots allt skicka två adlar för att ta dem. På den tiden brukar man hinna deffa upp tagna byar.)
 
Senast redigerad av en moderator:

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
För det andra: Läser du mitt inlägg? Har aldrig kallat dig kass (vilket jag visserligen tycker just nu). Påpekade bara att jag tycker dina inlägg på forumet är pinsama.

Hmm... har retat mig på lille Henke många gånger, men jämfört med dig är han riktigt charmig, trevlig och mogen.

I första inlägget kallar du Deus för en extrem dålig spelare och sen säger du att du inte kallat han kass? Hur får du det att gå ihop?
 

DeletedUser

Guest
Om inte detta är att kalla någon för kass, så vet jag inte riktigt hur du resonerar.

Eftersom jag har lagt KÖ till UT spelare (utom just nu). Så kan du dessvärre inte kalla mig kass.


(Dessutom, jag ska väl inte behöva lägga upp rapporter på din s.k. adling en kvart innan ?? Fick ju trots allt skicka två adlar för att ta dem. På den tiden brukar man hinna deffa upp tagna byar.)

Fördjävla kass KÖ du har som bara sitter 20 min om dagen :mad:
 

DeletedUser

Guest
Fördjävla kass KÖ du har som bara sitter 20 min om dagen :mad:

Ja, det görs inte mycket, men å andra sidan har dom inte någon större skyldighet att göra det, då jag sagt det till dom.
Dom behöver inte nyttja mitt konto efter bästa förmåga.
Den skyldigheten har dom inte mot mig.
Så dom ska väl inte klandras som dåliga spelare och så vidare.
 

DeletedUser

Guest
Andreaaaas (Sten 041) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 09:16
Andreaaaas (Sten 067) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 08:59
Andreaaaas (Sten 003) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 08:39
Andreaaaas (Sten 025) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 06:25
Andreaaaas (Sten 038) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 06:01
Andreaaaas (Sten 008) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 05:38
Andreaaaas (Sten 004) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 04:27
Andreaaaas (Sten 003) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 03:35
Andreaaaas (Sten 038) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 02:15
Andreaaaas (Sten 020) attackerar Outer.border.014 (495|527) 03 08 09 01:30


Man tycker ju att man borde kunna ta adlarna här.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha nu tar vi det lilla lugna här. man blir ju nästan rädd, hehe
 

DeletedUser

Guest
Klantarslen, ska citera mig själv så ni förstår :)

Tycker ditt inlägg visar på något av dessa:

Du är helt otroligt extremt dålig på spelet och förstår därför inte att man behöver adelsmänn för att ta över byar.

Du förvränger sanningen (av okänd anledning) och får det att se ut som att jag försöker adla dig. Vilket jag inte försöker förutom 5 st adelståg (som alla förutom ett plockade byn, om jag minns rätt).

Om ni hade läst ordentligt skulle ni sett detta, och skulle ni förstått bättre så skulle ni förstå att jag var ironisk på det första alternativet.

Så nej, jag har inte sagt att jag tycker han är kass, enligt mig :)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag brusar upp mig lite, men redan efter att ha läst ett brev (mellan Deus och Galaf) så var jag trött på Dues, jag klarar helt enkelt inte av killen.
 

DeletedUser

Guest
Klantarslen, ska citera mig själv så ni förstår :)



Om ni hade läst ordentligt skulle ni sett detta, och skulle ni förstått bättre så skulle ni förstå att jag var ironisk på det första alternativet.

Så nej, jag har inte sagt att jag tycker han är kass, enligt mig :)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag brusar upp mig lite, men redan efter att ha läst ett brev (mellan Deus och Galaf) så var jag trött på Dues, jag klarar helt enkelt inte av killen.

Det är inte mycket du klarar av, pojk.
BTW, byarna du tog, tar jag visst tillbaka..

Nu loggade jag in ING samtidigt som jag skrev här, ungefär.
Du tog byarna imorse runt 06.00... Har du inte nåt rörligt deff, eller hur spelar du egentligen ???
 

DeletedUser

Guest
hehe,jadu.. Har nog sett dina skillz, malladrin... två sidor rapporter och knapt 10 röda rapporter.

Pinsamt dåligt. Om du vill kan jag ju alltid kasta upp dina fina adlingar oxo på tomma byr, där du skickar 50 yxor med adel som sten dör.

Kanske ska lägga upp rapporterna, eller vad tycker du ???

GoW är pinsamt dålig han oxo.. satt under nån timme och skickade hela random bombningar och tog trots det 4 byar av honom. Tragiskt dåligt att inte kunna slakta bort mer av en spelar som inte ens anstränger sig.

Hälften av mina byar står mer eller mindre tomma. Och lilla GoW klarar först nu av att ta byar när jag inte är inloggad mer än 20 minuter per dag.

Det är som sagt lätt att vara kaxig när inte klarar av att kriga ensam.

Sen att vara stygg mot mig, förstår jag inte vad det grundas på, för jag har inte varit ledare speciellt länge för NWO.

Några dagar innan mergen Ink, sen var ledarskapet delat med Azed.
Som inte gjorde sin del av jobbet, utan satt mest och bara glodde håglöst.
Sen splittringen, och då var jag ensam ledare igen. Så ska ni klaga på ID, klaga på rätt personer.


Härmed bekräftar du allt som Malladrin sa, ni har trott att ni har varit störst, bäst och starkast men nu springer ni som flugor!

Du visar också hur omogen person du är, låt krigandet sköta snacket och inte en stor mun som inte har något att komma med.
 

DeletedUser

Guest
Härmed bekräftar du allt som Malladrin sa, ni har trott att ni har varit störst, bäst och starkast men nu springer ni som flugor!

Ptja, jag har då aldrig sagt nåt om att stammen ID/NWO varit nåt speciellt.
Men jag vet hur jag är som spelare. Och den som påstår mig vara dålig är ute och cyklar. Jag har presterat i alla världar jag spelat i.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är inte mycket du klarar av, pojk.
BTW, byarna du tog, tar jag visst tillbaka..

Nu loggade jag in ING samtidigt som jag skrev här, ungefär.
Du tog byarna imorse runt 06.00... Har du inte nåt rörligt deff, eller hur spelar du egentligen ???

Byarna är inte av intresse, som sagt var det en liten hämndaktion :)

Jag var vimelkantigt trött när jag skrev de föregående inläggen (kom just hem från jobb, ingen sömn), och förblindades av något slags hat emot Dues då jag verkligen tyckte han var larvig, ber om ursäkt för inläggen.

För att börja om på en något mindre omogen nivå (försöker ta emot av kritiken :eek:)

GoW är pinsamt dålig han oxo.. satt under nån timme och skickade hela random bombningar och tog trots det 4 byar av honom. Tragiskt dåligt att inte kunna slakta bort mer av en spelar som inte ens anstränger sig.

Jag hade inte mycket deff att använda i fronten bland alla 20 nytagna byar. 2 byar hann jag inte fram med några trupper till överhuvudtaget. Dessa tog du, och hann deffa. Dom andra byarna du tagit har jag medvetet låtit dig ta, och sedan tagit tillbaka. Ett taktiskt sätt att spara trupper vilket en erfaren spelare som dig bör vara medveten om :)

Hälften av mina byar står mer eller mindre tomma. Och lilla GoW klarar först nu av att ta byar när jag inte är inloggad mer än 20 minuter per dag.

Det här tycker jag däremot är riktigt jäkla fjantigt skrivet av dig Deus.. Som jag sa tidigare, du försöker bara ge sken om att jag faktiskt försöker ta byar av dig, och försöker få mig att se dålig ut.

Det är ärligt talat så.. ja du, det är inte ditt halvlata spelande och random-skickande av attacker som har gjort att jag totalt slutat respektera dig utan det är dessa utalanden.
 

DeletedUser

Guest
jag spelar visserligen inte på v.8 längre men kollar in här ibland
och den här fruktansvärda pajkastningen förstör ju hela tråden,
skicka upp lite stats ist. för att påstå att den andra är pinsam/kass/dålig
ni har gjort det i 2.5 sidor nu,
varav ni har skrivit 10 poster till varandra om hur konstig tolkning den andre gör osv

det är ett spel ni verkar glömma bort det...

lägg ribban lite högre tack! stats någon?
 

DeletedUser

Guest
Ingen idé att vi visar upp stats då dom bara talar imot oss :D
 

DeletedUser

Guest
Ptja, jag har då aldrig sagt nåt om att stammen ID/NWO varit nåt speciellt.
Men jag vet hur jag är som spelare. Och den som påstår mig vara dålig är ute och cyklar. Jag har presterat i alla världar jag spelat i.

Du gav upp v.5 under ett litet krig. Även v.6 gav du upp under ett krig som gick dåligt och på v.8 har du gått från att vara bland de aktivaste spelarna(antagligen flera timmar varje dag OCH natt) till att vara inloggad 20min/dag.

Väldigt grymt presterat, du verkar ge upp efter minsta lilla nedgång ;)

Edit: ett ord och det är patetisk
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hur går det med statsen här?

nån som kan slänga upp lite stats så vi kan komma tillbaka till topic? :)

Kom ihåg att lägga in alla spelare så det blir som gamla NWO när kriget startades.
 

DeletedUser

Guest
Håller med ricke22.

men skulle vara en annan sak om dom inte skulle bli backstabbade/ gangbangade.

typiskt .se

fega som in i helvete, klarar inte av att kriga själv, haha
 
Topp