Keno vs NWO

DeletedUser

Guest
Jag ser inte vart KENO har kaxat så?

Syftar du på att vi hotar med fler fejks på Svensk-Medborgare?
Eller att det var en dålig (grym) krigsförklaring?

Ni får det ni förtjänar efter allt kaxade från er sida. Och nu helt plötsligt så är det ni som klagar på att vi inte ska vara kaxiga vilket vi egentligen inte är.

Tribalwars - Krig är höjdpunkten av detta spel, många som blir glada och taggade, får inte vi blir det? :p
 

DeletedUser

Guest
Alltid lätt att vara kaxig när man sitter imed det 2 andra stammar bakom sig.

*skrattar*

Undrar just om det låtit likadant om 3 topp stammar anföll KENO samtidigt.


Vill inte whina, men jag tycker det är lite löjligt att brösta sig när man inte gör jobbet själv.

Haha, tycker ditt inlägg failar ganska hårt ^^ Man får liksom intrycket av att du inte alls läst tråden.
 

DeletedUser

Guest
det är ju kul att kaxa? det är väl det som håller igång forumet eller har ja fel? sen så älskar ja gangbang (om jag är på den sida som gangbangar) :p
 

DeletedUser

Guest
Alltid lätt att vara kaxig när man sitter imed det 2 andra stammar bakom sig.

*skrattar*

Undrar just om det låtit likadant om 3 topp stammar anföll KENO samtidigt.


Vill inte whina, men jag tycker det är lite löjligt att brösta sig när man inte gör jobbet själv.

Du är alltid tjurig verkar det som ;O, ta det som en man :cool:
 

DeletedUser

Guest
detta börjar ju bli riktigt roligt, och jag som övervägde att lägga ner V8 :eek: vänta tills på söndag, då är jag hemma. detta ser jag fram emot ! :D
 

DeletedUser

Guest
då kanske du kan förklara varför vincent är stamlös?
 

DeletedUser

Guest
då kanske du kan förklara varför vincent är stamlös?

läs gärna mitt inlägg en gång till :) vänta tills på söndag, då är jag hemma. det betyder att jag inte är hemma nu. jag har inte fast tillgång till en dator och jag kommer inte logga in under helgen. vad som händer för tillfället har jag inte en aning om, jag ska uppdatera mig under dagen, och på söndag kommer jag sparka rumpa :)
 

DeletedUser

Guest
lite statistik

Side 1:
Tribes: KENO UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: NWO
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 99
Sida 2: 42
Skillnad: 57

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 14
Skillnad: 21

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 796,190
Sida 2: 365,687
Skillnad: 430,503

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 328,550
Sida 2: 132,533
Skillnad: 196,017

image.php
 

DeletedUser

Guest
Du spelar inte här, du kommer bara med onödiga kommentarer, försöker få uppmärksamheten när det är kriget som ska uppmärksammas. :cool:

Ja, jag är sur efter att ha suttit vaken ett bra tag nu, vill tjafsa med någon, specielt Andreeeas. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har ett konto där som inte är så aktiv längre...
 

DeletedUser

Guest
Vad bra! Vilken sida krigar du på? Vill gärna se lite statistik från ditt krigande! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag har krigat redan...
Ligger 3 på OBF tror jag. Jag är inte med i det här kriget men när jag såg att urbant och keno ska kriga mot NWO så jag inte hålla mig för att prata eftersom jag krigade mot NWO förut.
Vilken stam är du med i då kung carl? ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har krigat redan...
Ligger 3 på OBF tror jag. Jag är inte med i det här kriget men när jag såg att urbant och keno ska kriga mot NWO så jag inte hålla mig för att prata eftersom jag krigade mot NWO förut.
Vilken stam är du med i då kung carl? ;)

1. Du har väl inte krigat. Var det inte du som fegade ur direkt och inte vågade "spela seriöst"?

2. Du har kommit med dina p12 kommentarer som skriker "se mig!" ända sen du ballade mot oss i ID. Ingen blir imponerad eller bryr sig nämnvärt.

3. Ska du spamma gör det åtminstone on-topic. Din OBF har inte ett skit med det här kriget att göra.

4. Jag gillar att numrera? GLHF Keno :)
 
Topp