Kartor

DeletedUser

Guest
Och hur ska en moderator kunna få bilden att visas från din hårddisk?

Som moderator har jag verkligen inte de rättigheterna att gå in i din dator utifrån,det går långt över mina rättigheter och är olagligt (om jag nu inte har ditt tillstånd vilket du precis gav mig,om jag nu varit moderator för denna delen).

Ingen svarade med korrekt svar - du kan inte länka från din egen hårddisk.

Back on Topic efter detta nu innan tråden låses, använd gärna edit-funktionen istället för att dubbelposta.
 

DeletedUser

Guest
och DM vart är dom?

nån som kan göra en snygg karta med alla stammer innom top 10 på?
 

DeletedUser

Guest
Moderatorn bad er just gå back on topic och ni snackar bara mer offtopic...

War var väl inte med för att personen som gjorde kartan inte ville ha med dom. Man kan faktiskt välja själv vilka man vill ha karta över..
 

DeletedUser

Guest
Det finns FLERA kartor - hänvisa väldigt gärna till kartan som ni pratar om när ni yttrar er.

Ni pratar för det mesta i nattmösan och yrar omkring om man läser igenom de senaste inläggen.

@ Zeleene, jag får egentligen inte moderera i denna sektion om det inte helt enkelt gåröverstyr.

@dubster : Vilken av kartorna menar du?
Ingens senaste karta: (http://img17.imagehaven.net/img.php?id=HXPBN5E4QY_Untitled-1.png)
ser jag WAR i SO.

Underlätta för alla andra när det finns flera kartor.
PEKA PÅ DOM, hänvisa till dom,skriv vilken karta ni menar.
Annars låter du/ni som en person som pekar lite viftandes i luften vid matbordet på något den vill ha men kan bara säga Nej, ända tills man lyfter på rätt sak.
SÅ fungerar inte ett diskussionsforum, andra ska inte leta upp diskussionsunderlaget åt dig.
 

DeletedUser

Guest
finns det ingen som kan göra en karta med alla stammar på top 10?
 

DeletedUser

Guest
men DM är ju inte med.
Sen kan du gärna lägga till KOTG också även om dom inte är på top 10.
 

DeletedUser

Guest
Troligtvis har DM gått upp i topp 10 efter det att kartan gjordes!

Och de som inte är nöjda med kartorna kan göra egna(länk till guide finns i detta topic tror jag). Man ska vara tacksam mot de som tar sig tid och orkar göra kartor ändå.
 

DeletedUser

Guest
Hur man gör kartor vet jag men mina blir inte lika snygga.
Sen att man ska va tacksam vet ja väl.
Och jag tänker bara tacksam också när nån har gjort en sån karta som jag vill ha.:)
 

DeletedUser

Guest




top5 genomsnittspoäng, glömde kontinentskiten, men ni vet väl på ett ungefär var gränsen går
 

DeletedUser

Guest
Nice att se en karta med AT på :p snygg dessutom ;P

Undrar bara hur gör du skuggor på varje by och inte på alla ?

När jag skuggar blir dom olikfärgade beroende på hur långt från mitten dom är.

Jag vill gärna veta hur du lyckades med de :p
Är fortfarande rätt newbie på PS men sitter o leker lite i det då o då och de e rätt kul =)

Uppskattar svar :p
 

DeletedUser

Guest
Hur jag skuggar byarna för de olika stammarna eller "de andra" byarna?
 
Topp