Kartor

DeletedUser

Guest
Ganska värdelöst att ha kartor så här tidigt, men jag hade tråkigt. ._.

Här har ni en jag gjorde i paint:

mapmapmapqb5.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag har ett förslag. Den här topicen använder vi för att diskutera kartorna och så gör vi en officiell kart tråd som klistras och ingen annan postar i förutom de so postar kartor.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det egentlig en ''ring'' som Flayed sa der? Synes det bare er patetisk ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tyckte någon sa att Nino sa att det blev för trångt så de gjorde så.. men om det är falskt eller fakta vet jag inte :)
 

DeletedUser

Guest
Han sa det på radion. Vet inte om han var seriös eller inte.
 

DeletedUser

Guest
Ganska värdelöst att ha kartor så här tidigt, men jag hade tråkigt. ._.

Här har ni en jag gjorde i paint:

Fin karta...

Fråga: blir det lättare att kontrollera core nu med ringen? Lirar inte v4 så vet inte hur stor "glipan" egentligen är och om folk bryr sig om att nobla över till andra sidan i början
 

DeletedUser

Guest
Fin karta...

Fråga: blir det lättare att kontrollera core nu med ringen? Lirar inte v4 så vet inte hur stor "glipan" egentligen är och om folk bryr sig om att nobla över till andra sidan i början

Tackar. ;)

Den är inte så stor. Tror det tar ca 2h att ta sig över den med spjut.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan väll lägga upp min karta jag gjorde för Najs... Ledsen att jag inte tog med alla stammar... Tog bara några stycken... Det är en av mina absolut första kartor :)

den kan ses här...
 

DeletedUser

Guest
Vi i Najs startade precis 18:00 så vi hamnade i ringen... hade vi startat några minuter tidigare så skulle vi också vara med i bollen :)
 

DeletedUser

Guest
Cirkeln kommer antagligen att vexa sig störe än mitten. Om det inte kommer in massa folk emelan.
 
Topp