Kartor

DeletedUser

Guest
Kanske inte det men det är en karta och det var länge sen en sådan sågs på forumet för v4.
 

DeletedUser

Guest
Fin karta, mkt vacker.

Om jag tittar på det hela rätt så känns det som om WAR och LF har en ganska tight allians, eller ett ganska fint krig att vänta. Detsamma gäller 30000 och A.X.E.

V.V.V har å andra sidan inga stora stammar runt sig och den enda skulle isf vara LoL som inte finns med på denna kartan.

-GA-, SVIT & -Spz- ligger jäkligt tight, det ska bli väldigt intressant att se vilken stam av dom som kommer agera först, jag tippar kanske inte helt otippat på -Spz- De ser starka ut, men den som agerar snabbast och med mest kraft kommer stå som segrare =) Tihi!

Intressant karta helt klart, kartor är kul!

Btw, hur gör du dom?
 

DeletedUser

Guest
Fin karta, mkt vacker.

Om jag tittar på det hela rätt så känns det som om WAR och LF har en ganska tight allians, eller ett ganska fint krig att vänta. Detsamma gäller 30000 och A.X.E.

V.V.V har å andra sidan inga stora stammar runt sig och den enda skulle isf vara LoL som inte finns med på denna kartan.

-GA-, SVIT & -Spz- ligger jäkligt tight, det ska bli väldigt intressant att se vilken stam av dom som kommer agera först, jag tippar kanske inte helt otippat på -Spz- De ser starka ut, men den som agerar snabbast och med mest kraft kommer stå som segrare =) Tihi!

Intressant karta helt klart, kartor är kul!

Btw, hur gör du dom?


Bra analyser av läget! Återigen ser man att VVV har ett drömläger att bli extremt stora och farliga.
Dessutom så får de som tjatat om att ringen gör det hela sjukt orättvist vatten på sin kvarn men jag antar att det bara är att gilla läget
 

DeletedUser

Guest
Trevligt att den uppskattas :D

Jag blev bortadlad på V4 för några dagar sedan (döda NG!!) men det ska ändå bli intressant att se hur V4 tar sig. Ringen är ju intressant.

Lalandia: Jag hittade denna guiden: http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=31424

Jag använder ett annat program så det är inte exakt samma sak men grunderna står där. Har gjort en del andra kartor med om någon skulle vara intresserad :p. (http://s265.photobucket.com/albums/ii228/Zpiritual/?special_track=nav_tab_my_albums)
 

DeletedUser

Guest
Okej! Trevligt trevligt!

Rovet: Jo, vi har ett ganska bra läge där vi ligger till nu, absolut! Men det kan hända så mycket på någon månad bara, eller hur?

Zpiritual: Du skulle inte kunna göra en för stammarna runt om V.V.V och sedan skicka den till mig? Du bör ju snabbt kunna se vilka stammar som är runt om V.V.V i nedre delen av K55.

Vore kalasschyysst! :)
 

DeletedUser

Guest
Nejmen vad roligt, äntligen får vi se V.V.Vs enormt fina placering som Lalandia påpekat cirka 30ggr i det här forumet på 2 veckors tid. Ja ni ligger fint, ja ni har bra spelare men snälla sluta tjata och be om uppmärksamhet här på forumet där det är 98% noobs, 1% moderatorer och 1% vettiga spelare.

Förövrigt kul med en karta :)
 

DeletedUser

Guest
Zpiritual: Du skulle inte kunna göra en för stammarna runt om V.V.V och sedan skicka den till mig? Du bör ju snabbt kunna se vilka stammar som är runt om V.V.V i nedre delen av K55.

Vore kalasschyysst! :)

Det skulle jag kunna göra. Om du säger vilka stammar det är du vill se så kan jag nog knåpa ihop en sån på 15 minuter. (Har noll koll på vilka du vill se.)
 

DeletedUser

Guest
Nejmen vad roligt, äntligen får vi se V.V.Vs enormt fina placering som Lalandia påpekat cirka 30ggr i det här forumet på 2 veckors tid. Ja ni ligger fint, ja ni har bra spelare men snälla sluta tjata och be om uppmärksamhet här på forumet där det är 98% noobs, 1% moderatorer och 1% vettiga spelare.

Förövrigt kul med en karta :)

Jag bad inte om denna kartan? Att vi sen är med på kartan kan väl inte jag rå för?

Anledningen till att jag påpekar det ofta är för att sådana som du Amfetaminpsykos blir irriterade, och då sitter jag här med datorn i knät i soffan och småmyser, för då har jag ju lyckats med något?

Jag bad inte inte om uppmärksamheten överhuvudtaget nu, och har inte gjort det speciellt mkt tidigare heller. Sen att jag skojar till det har att göra med hur jag är som person, de spelare som känner mig vet det, du gör det inte och tar det därför på fel sätt.

Som sagt, jag bad inte om uppmärksamheten överhuvudtaget :)
Och skall tillläggas att om du inte uppmärksammade det så bad jag han SKICKA kartan till mig, den jag bad han göra.

Amfetaminpsykos, anser även att om du inte har så mkt vettigt att skriva, varför lägga dessa 2 minuter här, du hade kunna prata lite med Superking istället, ni skulle nog få ut mkt av varandra låter det som. :)
 

DeletedUser

Guest
Okej! Trevligt trevligt!

Rovet: Jo, vi har ett ganska bra läge där vi ligger till nu, absolut! Men det kan hända så mycket på någon månad bara, eller hur?

Zpiritual: Du skulle inte kunna göra en för stammarna runt om V.V.V och sedan skicka den till mig? Du bör ju snabbt kunna se vilka stammar som är runt om V.V.V i nedre delen av K55.

Vore kalasschyysst! :)

Sant sant när bollen väl är i rullning så kommer det att gå fort, me jag tror nog att ni klarar att överleva den stormen oxå :=)

Ska bli intressant att se hur bollen utvecklar sig. Det kommer nog smälla på ett par gånger inom snar framtid, kommer att bli kul!

Vad är grejen med att klanka ner på Superking i synnerhet och WAR i allmänhet föresten? Inte för at de gör mig så mycket att alla säger att vi är en massinvite stam då det mer eller mindre stämmer men de mer personliga sakerna är väl rätt onödiga eller?
 

DeletedUser

Guest
Det är väll ganska common fact att det nästan är NV och NO som är svårast att starta i följt av SV och slutligen SO. Det är ju helt upp till var och en vad man vill få ut av världen och hur väl man känner sina egna begränsningar.
 

DeletedUser

Guest
Det är väll ganska common fact att det nästan är NV och NO som är svårast att starta i följt av SV och slutligen SO. Det är ju helt upp till var och en vad man vill få ut av världen och hur väl man känner sina egna begränsningar.

Upplys en nybörjare som mig, varför är det common fact?
 

DeletedUser

Guest
Det är väll ganska common fact att det nästan är NV och NO som är svårast att starta i följt av SV och slutligen SO. Det är ju helt upp till var och en vad man vill få ut av världen och hur väl man känner sina egna begränsningar.

Tänk på att SPRIT ligger och lurar i SV och kommer snart att rulla igång ordentligt där nere :D
 

DeletedUser

Guest
skulle gärna se en karta med SPRIT, VVV, Enter och -=AT=- ..... Någon som kan fixa det?
 

DeletedUser

Guest







min första så såhär blev den

SPRIT=grå
v.v.v=svart
enter=mörkblå
-=AT=-=grön
WN=vit
FOX=orange
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
du kan inte länka kartorna från din hårddisk..Vet inte om jag vågar länka dig till en imagehost...
 

DeletedUser

Guest
kan nån mod gå in och fixa? okej gå inte in i min hårddisk!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp