Karta, top 10 - v3

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jag försökte men DöD's tag funka inte i twstats, den fatta inte åäö
 

DeletedUser

Guest
1 Solace
2 HRE
3 CCCP
4 A.I.E

Ser rättvist ut :) Som jag ser det så verkar top3 vara bra stammar.Jag tog med 4:de stammen för att jag tror att de kan åstakomma stordåd om de spelar sina kort rätt!
 

DeletedUser

Guest
Sorry för lite... men kan ni inte skriva upp vilka kontinenter stammarna finns i?
Vet att det är på första sidan men...
 

DeletedUser

Guest
1 Solace
2 HRE
3 CCCP
4 A.I.E

Ser rättvist ut :) Som jag ser det så verkar top3 vara bra stammar.Jag tog med 4:de stammen för att jag tror att de kan åstakomma stordåd om de spelar sina kort rätt!

X3M kommer lyckas bra om HRE inte börjar kriga mot alla stammar i k-44
 

Luzzu

New Member
Reaktionspoäng
0
Ranks så här tidigt i spelet betyder ingenting, alla dom stammarna kommer troligen försvinna snart.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Ranks så här tidigt i spelet betyder ingenting, alla dom stammarna kommer troligen försvinna snart.


haha e det en snubbe som inte orkat titta på hur allting ligger till elr? :) HRE kommer finnas kvar länge! även Solace kmr vara kvar.
 

DeletedUser

Guest
X3M men jag har för mig att HRE kommer starta krig mot A.I.E och X3M för att få bort det största hoten i kontinenten
 

DeletedUser

Guest
X3M men jag har för mig att HRE kommer starta krig mot A.I.E och X3M för att få bort det största hoten i kontinenten

Nämen är det inte Mr paranoid? :) Hur går det med att fixa ihop en massa top 20 stammar mot oss i HRE då? För du planerade ju redan det sen 500p ^^
 

DeletedUser

Guest
Nämen är det inte Mr paranoid? :) Hur går det med att fixa ihop en massa top 20 stammar mot oss i HRE då? För du planerade ju redan det sen 500p ^^

det var faktist bara en ide och ingen vågade så jag la av iden för länge sen....nu har jag gått med X3M kommer nog vara med där en lågt tid
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
nja tror du blir noblad snart så kommer nog inte vara så lång tid!=)
 

DeletedUser

Guest
LoL en stolt kurd tappar sitt hem det är alltid så att dem dumma tar kurdernas hem :( men så lätt ger inte jag mig :D försk att nobla mig ni kommer tappa hela er arme på det :D eller kanshe inte
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp