Karta, top 10 - v3

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej Kamrater.

Eftersom ingen tog tag i det hela och gjorde en karta fick jag helt enkelt lära mig hur det fungerade. Annars har jag undersåtar som gör detta förnedrande jobb åt mig (obs är som sagt första kartan så kanske är lite konstigt med färger o shiet).

Ifall en stam täcker över en annan så är det stammen som ligger högst rankad som får högst prioritet. Det går att ordna "för hand" så det blir transparent men det kändes som lite overkill att dra det hela så långt.

Enjoy!

Uppdaterad: DöD finns nu med!

mapfj1.jpg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
stämmer inte :/ är det up å ner vänd eller ? finns inte så många pat där uppe :/

Rättar sagt det finns inga alls där uppe typ .. Alla ligger nere vid sydost men nu är dom i nordost :/

säg inte du skrivit fel namn ? ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nästa gång starta inte nya trådar som har samma ämne. Spårar denna tråd ur minsta lilla så låser jag den
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
stämmer inte :/ är det upåner vän eller ? finns inte så många pat där uppe :/

Rättar sagt det finns inga alls där uppe typ .. Alla ligger nere vid sydost men nu är dom i nordost :/

säg inte du skrivit fel namn ? ^^


blandat ihop färgerna tror jag.
 

DeletedUser

Guest
Fixat nu.

Kronans. Ehh. Det fanns ingen top 10 karta. Bara vilken av stammarna som skulle lyckas bäst och en gammal top 15 karta. Eller har jag fel? =/
 

DeletedUser

Guest
Hej Kamrater.

Eftersom ingen tog tag i det hela och gjorde en karta fick jag helt enkelt lära mig hur det fungerade. Annars har jag undersåtar som gör detta förnedrande jobb åt mig (obs är som sagt första kartan så kanske är lite konstigt med färger o shiet).

Ifall en stam täcker över en annan så är det stammen som ligger högst rankad som får högst prioritet. Det går att ordna "för hand" så det blir transparent men det kändes som lite overkill att dra det hela så långt.

En sak till. Då DöD har Ö i namnet får jag inte fram dem på TW-stats Map-tool...

Enjoy!

bra karta problemet är att du har bytt plats på PAt och =imst=
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

såg det

bästa stammar
1.HRE= Bra stam och bra placering
2.Bra Spelare inte lika bra som Hre men dem är ganska långt i från HRE så dem kommer inte få så ont
3.X3M= några bra spelare några inte. tror vi får det värst i X3M. inte bästa placering många tror att vi finns över hela kartan men vi finns bara i söda k44 och norra k54.
4.CCCP växer snabbt :D
 

DeletedUser

Guest
Vart finns DöD egentligen? Kunde som sagt inte få fram dem alls och är lite lat =P
 

DeletedUser

Guest
fin karta, så skönt att se en ny layout när man kollat twstats worldmap några tusen ggr.
 

DeletedUser

Guest
vilken av stammarna som skulle lyckas bäst, top 15 och nu top 10 är i grund och botten samma sak alla handlar om samma sak därför låste jag vilken av stammarna som skulle lyckas bäst. så kommer det nån annat top av stammar eller liknade så kommer jag ta bort dem
 

DeletedUser

Guest
DöD heter vi på twstats=)

vi finns i k54=) där det är så tomnt på färger=)
 

DeletedUser

Guest
snygg karta, för att vara din första, mannel...

hälsa kallepalle från mig.
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterad med DöD nu.

Och om ni bara visste hur mycket Kallepalle har med stammarna att göra =). Anyway, ser intressant ut s.3!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp