Karta, top 10 - v3

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
kan du byta färg på DöD dem har samma färg som TFO!
kan du lägga till hela TFO familjen??
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
DöD har väl inte samma färg som TFO och om vi skulle lägga till alla stammars systerstammar då skulle halva kartan bli täkt och vi skulle inte ha någon nytta utav den...
 

DeletedUser

Guest
HRE - Har alla möjligheter att lyckas bra. Vad som sker i början kommer nog vara avgörande här.
A.I.E - Har ett par välkända namn och är inte alls några newbies. Dock ser dem ut att ha endel skräp också.
X3M - Vet jag inget om, de har ganska bra placering men lite för utspridda. Kommer antagligen få problem då dom är ivägen för flera stammar.
DöD - Klart intressant stam. Fick en sen start på v.2 och blir köttade av två mycket större stammar. Verkar ha kompetent folk.
CCCP - De här följer jag intresserat och noggrant. En stam av toppkvalitet som med stor säkerhet kommer dominera sin kontinent.
MTBE - Okända, taskigt läge mitt emellan flera toppstammar. Kommer nog att försvinna.
=IMST= - Antingen blir dom polare med CCCP eller så försvinner dom.
PAT - Känner inte till dom. Om de innehåller kvalitet kommer dem leva gott på TFO och kommer nog få en stark kärna i mitten av kartan.
TFO - Masstam som jag känner från v.2 där dom inte imponerat. Om dem är likadana ännu, kommer de bara vara plockmat för alla andra stammar runtomkring. Deras läge är inte bra, instängda av toppstammar.
Solace - Imponerande elitstam. Kommer utan problem dominera sitt område, förutsatt att de kan hantera the grodäters som är deras grannar men inte med på kartan.

En stam som inte finns med på kartan men som ändå är intressant är nog LoL som ligger granne med DöD. Dem liknar Solace lite granna i det att de allra flesta i stammen känner varandra IRL. De hade en sen start på v.2 men växte riktigt fort, blev dock stoppade i spåren. Vi får se hur det går här ;).
 

DeletedUser

Guest
Tycker fortfarande det ser ut som att teh spammers kommer äga v3 ;)
 

DeletedUser

Guest
ser att mannel är inne kan du ändra färgen på DöD skulle vara tacksam. anars vet man inte vilka som är TFo och vilka som är DöD
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
HRE: kommer ta sin kontinent.
CCCP: är med där själv så ingen åsikt.
Solace: ett härligt gäng som kommer gå långt.
TFO:inte några spelare jag känner till så är osäker.
MTBE: ligger bra till men spelarna vet jag inget om.
A.I.E:några stor namn resten är nog bara skit.
X3M:några bra medelspelare sen vet jag inte.
DöD: hör man på namnet? ;)
PAT:ligger bra till men känner inte till några spelare.
=IMST=: ligger lite utkanten, lite tur så kan dom gå inåt.
 

DeletedUser

Guest
HRE: Stam med många duktiga spelare och ett fåtal mindre duktiga. Har höga förväntningar på sig. Starten blir mycket avgörande.

CCCP: Skönt gäng med duktiga spelare som varit med om ett antal stora krig. Dock har de mångas ögon på sig och kan komma att bli utsatta för anfall som försämrar deras utveckling.

Solace: Slö planering men när de väl kommer igång står inte många emot. Riktigt skönt och trevligt gäng som ställer upp till 100% för sina allierade

TFO: Verkar vara en massstam. Kan de organisera medlemmarna så kan de bli farliga. Annars blir de enbart kanonfoder för övriga stammar.

MTBE: Bra läge på kartan. Kan de klara sig undan CCCP kan de gå långt. Vet dock inget om spelarna. Planerar krig (?)

A.I.E: Många från gamla MR vilket innebär mycket "trash". Vissa bra namn.

X3M: Utsatt position på kartan. Vet inget om spelarna men detta är nog en stam som antingen kommer försvinna väldigt snabbt eller så kommer de bli en av de stora stammarna.

DöD: Har visat att de kan lite iaf på värld 2. Ligger ganska säkert på k54 och kan nog växa sig ganska stora relativt ostört.

PAT: Mitt första intryck av stammen är att den kommer försvinna snabbt. Vet dock inget om ledare/spelare/organisation så kan inte säga mycket om dom.

=IMST=: Ligger en bit från smeten vilket innebär att de inte kommer dras in i så många krig. De har möjlighet att växa till sig. CCCP kan bli deras problem.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
nr 75 har några bra spammare så dem lyckas nog.....inte!!
 

DeletedUser

Guest
X3M: Utsatt position på kartan. Vet inget om spelarna men detta är nog en stam som antingen kommer försvinna väldigt snabbt eller så kommer de bli en av de stora stammarna.

japp kommer nog bli krig mellan HRE och X3M om kontinenten den som vinner blir nog starkast.
 

DeletedUser

Guest
japp kommer nog bli krig mellan HRE och X3M om kontinenten den som vinner blir nog starkast.

A.I.E då? Och är inte du med i X3M?* And what about DöD?

Ohh så många spekulationer.

Edit: *Kanske inte är så bra att förtälja sina storslagna planer som du gjorde indirekt! Om det inte är en krigslist för att ta A.I.E eller DöD! Ohhhh. Ok, jag skall inte överanalysera, lovar.
 

DeletedUser

Guest
jo jag är med men jag tror att HRE och X3M kommer kriga om makten i k-44.
kan du lägga till TFOs systerstammar och x3M systerstam

Well, finns så många systerstammar överallt så jag skulle inte få något annat att göra; mtbe har två-tre-fyra stycken, =IMST= har en, X3M har en, TFO har la två-tre och sen finns det säkert några jag glömt.
 

DeletedUser

Guest
finns inga andra systerstam till top 10 stammarna.
har du gjort det??
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp