Jul-uppehåll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ska det vara julfrid ska hela spelet vara pausat. punkt slut.
 

DeletedUser

Guest
Jag har alltid varit för jul och nyårsuppehåll, nog för att jag är en av de aktivaste lirarna på spelet men skulle aldrig välja tribal före jul med familjen och nyårsfest med vännerna, det är värt några byar för att vara en helg med vännerna, tror nog att de flesta av skulle tycka det är skönt att slappna av från tw några dagar om ni bara tänker efter lite
 

heavymaiden

New Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker att vi borde ha julfreden även om jag förlorar mycket på det!!! Men vi borde kompensera så att yxor och lk:s eller trupper över huvudtaget går 50% snabbare att bygga ett par dagar... :)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Ja men det är ju upp till var och en hur mkt man vill lägga på tw och hur mkt man lägger på annat, men i och med julfriden tvingas vi alla till mindre tid vid tw.

Ja men hur ska noobsen lära sig spela i svåra förhållanden då vi får jufrid mitt i allt? Vad lär ni er på det förutom att man kan slippa bli adlad mellan ett antal dagar? :)

Även proffsen har familjer att vara med under Julen. Bara för att du själv är en utav tonåringarna som inte måste fixa något med julen, utan bara käka middagen och öppna julklappar några timmar, så betyder ju inte det att resten har samma förutsättningar.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
jag tycker att vi borde ha julfreden även om jag förlorar mycket på det!!! Men vi borde kompensera så att yxor och lk:s eller trupper över huvudtaget går 50% snabbare att bygga ett par dagar... :)

Låt oss säga att du är mitt uppe i ett krig. Helt "plötsligt" så blir det julfred och när du faktiskt har rensat väldigt mycket så måste du sitta och se på när fienden återigen bygger upp sina byar under julfreden. Julfreden skulle absolut funka bara vi slipper detta förslag :) :) :)
 

DeletedUser

Guest
jag tycker att vi borde ha julfreden även om jag förlorar mycket på det!!! Men vi borde kompensera så att yxor och lk:s eller trupper över huvudtaget går 50% snabbare att bygga ett par dagar... :)

Om vi ska kompensera för det så borde det gå 50% långsammare och inte snabbare
 

DeletedUser

Guest
eller ännu smartare, sekunderna innan, så fienden inte får chans att ta tillbaka byarna :)
 

DeletedUser

Guest
Är det så hemskt med 4 dagar om året utan TW?

Själv tycker jag det är väldigt bra med julfred. Är skönt att man kan släppa TW helt när man umgås med familj och nära vänner.
 

DeletedUser

Guest
Jag är grovt beroende men jag vill inte sitta på julafton och nyår för det är dom bästa tiderna på åren! träffa släkten på nyår och hålla på :)
Nyår när man ska dra ut och ha kul med vänner!

det ska fan vara uppehåll över nyår iaf..för jag kommer ju vara skit full då:eek:
 

DeletedUser

Guest
det ska fan vara uppehåll över nyår iaf..för jag kommer ju vara skit full då:eek:

Det är just därför det ska vara uppehåll,medans du är full som as ska jag komma nykter och spöa skiten ur dig o fråga varför du inte sitter vid datorn ;)
 

DeletedUser

Guest
klarar mig utan uppehållet =)

julafton sitter man vid morsans dator och spelar , sen skriker hon mat så man går dit skrattar,är trevlig ,äter snabbt sen går man till datorn medans dom andra öppnar julklapparna sen drar man hem och fortsätter spela

Nyår sitter man hemma , tur man är singel , man dricker grogg spelar snackar skit på ts och äter nå gott , däckar 23,55 i sängen full som en alika
 

DeletedUser

Guest
Klart det ska vara julefrid, vafan är det för fel med lite vila från TW under ett par dagar? tror säkert ni 24/7 lirare som inte klarar er utan TW under jul och nyår kan hitta på något annat under tiden.

Inte för att jag själv kommer umgås med familjen under årets sista högtider (inte råd att flyga hem+jobbar) så anser jag att alla som vill det ska få chansen utan att behöva bry sig det minsta om TW, att alla som röstar för julefrid skulle vara noobiga p12 är ju rätt löjligt, sist jag kollade var jag iaf 22 :)

Skulle ju dock vara nice för de som vill lira under jul/nyår om nån speed var öppen för spel, om nån .net speed(tror inte .se har admins som vill vara aktiva under julen) lades upp som sträcktes sig under denna tiden kunde ju man ju hänga där om man inte har bättre för sig under högtiderna.
 

DeletedUser

Guest
Håller fullständigt med. Spela trªvian ni som tvunget måste göra nåt, om nu inte de också har julfred :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp