Jul-uppehåll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Om det ska bli omröstning på detta ämne så bör det ske en röstning per värld.
Personligen så vill jag inte ha ett uppehåll. Men då vill jag inte att det är dom som spelar på värld 7-10 som bestämmer det.
Jag spelar enbart på värld 1. Och eftersom Tw.se har 10 världar så bör det som sagt ske en röstning per värld.
Och naturligtvis så ska det bara va möjligt att rösta på världen man själv spelar på.
 

DeletedUser

Guest
GE MIG NYÅRSFRED FÖRFAN, nu är jag med på kaninernas sida! Att gå in och skicka anfall på nyår är inte hållbart för då ska man inte kunna nå knappen "Attackera" klarar man av det så har man inte druckit tillräckligt


SKÅL FÖR NYÅRSFRED så krigar vi på julafton och vanhedrar det lilla jesusbarnet :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Om det ska bli omröstning på detta ämne så bör det ske en röstning per värld.
Personligen så vill jag inte ha ett uppehåll. Men då vill jag inte att det är dom som spelar på värld 7-10 som bestämmer det.
Jag spelar enbart på värld 1. Och eftersom Tw.se har 10 världar så bör det som sagt ske en röstning per värld.
Och naturligtvis så ska det bara va möjligt att rösta på världen man själv spelar på.

Låter som en riktig snilleblixt!
 

DeletedUser

Guest
GE MIG NYÅRSFRED FÖRFAN, nu är jag med på kaninernas sida! Att gå in och skicka anfall på nyår är inte hållbart för då ska man inte kunna nå knappen "Attackera" klarar man av det så har man inte druckit tillräckligt


SKÅL FÖR NYÅRSFRED så krigar vi på julafton och vanhedrar det lilla jesusbarnet :awsm:

så ska det låta !
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
GE MIG NYÅRSFRED FÖRFAN, nu är jag med på kaninernas sida! Att gå in och skicka anfall på nyår är inte hållbart för då ska man inte kunna nå knappen "Attackera" klarar man av det så har man inte druckit tillräckligt


SKÅL FÖR NYÅRSFRED så krigar vi på julafton och vanhedrar det lilla jesusbarnet :awsm:

That's the spirit ;)
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
GE MIG NYÅRSFRED FÖRFAN, nu är jag med på kaninernas sida! Att gå in och skicka anfall på nyår är inte hållbart för då ska man inte kunna nå knappen "Attackera" klarar man av det så har man inte druckit tillräckligt


SKÅL FÖR NYÅRSFRED så krigar vi på julafton och vanhedrar det lilla jesusbarnet :awsm:

Precis så ska det vara!
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Julfred går inte.
Nit i v7 har tagit ledigt från fruar, familj och vänner för att kunna kötta ner flickorna. Uppstår det någon konstig fred under julen, som inte en enda medlem av Nit och Xenus ödmjuka tjänare helgar, skulle det bli en spelmässig katastrof.
Vi har laddat för det här i åtta månader. Vi vill kriga. Vi vill offra kött på Xenus altare. Låt inte julen förstöra våra planer.

Mer seriöst. Ja till juluppehåll om servern "låser sig". Omöjligt att flytta trupp, bygga mur etc. Annars inte.


I all ödmjukhet

/x
 

kugelfest

Member
Reaktionspoäng
0
Kan spela tribalwars 365 dagar varje år. Så om det blir fred ett par dagar under julen när man umgås med släkt å vänner så kan jag ta det, fuck, jag tycker det riktigt bra och skönt med fred så man kan äta och må gott istället för att titta på datorn stup i kvarten :)
 

DeletedUser

Guest
klart att det ska vara julfrid och nyårsfrid =)

jag kommer sitta dom dagarna oavsett men ni som inte klarar er utan tw 4 dagar om året har problem.
 

DeletedUser

Guest
tycker som tidigare talare de ska röstas i varje värld som vanligt, varje värld har ju sitt egna tänk och är i olika faser av utvecklingen från start - domedag, samt också hur många spelare som finns.
ska jag kunna njuta av julen så vill jag INTE ha det här gnaggandes i bakhuvet, krig eller ej

spirit
 

DeletedUser

Guest
Har alltid varit julefrid som sig så bör, visst lite trist om man trupper som vandrar långväga men så är det......

Men är julen helig för de mindre så är ny år det för oss större...:D
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
klart att det ska vara julfrid och nyårsfrid =)

jag kommer sitta dom dagarna oavsett men ni som inte klarar er utan tw 4 dagar om året har problem.

Vi vill inte ha julfrid för det ger möjlighet för fienden att flytta trupper och bygga murar, när det gäller storkrig vill man inte se sin fiendes krossades byar byggas upp utan att man kan göra något.
 

DeletedUser

Guest
Vi vill inte ha julfrid för det ger möjlighet för fienden att flytta trupper och bygga murar, när det gäller storkrig vill man inte se sin fiendes krossades byar byggas upp utan att man kan göra något.

Du har ju samma möjligheter som dom ;)
 

DeletedUser

Guest
Men överlägsna mot sina fiender och dem skickar inte ens off-trupper mot en så är det ju klart att man inte vill ha julfred..
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Kan hålla med om att julfrid kan vara lite orrättvist iom deffen som kan skickas runt.

Att man kan bygga ny def under friden är okej. Men borde vara som vissa nämnt omöjligt att skicka def under julfriden. På så vis blir det mer rättvist. (Såklart samma med off då)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp