Jul-uppehåll

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Har sett att det funnits jul-uppehåll över nyår och julen.
Kommer det vara i år med?
 

DeletedUser

Guest
Jag är grovt beroende av tw, och till och med jag vill ha det :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag är grovt beroende av tw, och till och med jag vill ha det :eek:

Ah men du är juh konstigt...men tycker det borde upphöras under julafton och under nyår sedan inte på några andra dagar för då är man iväg oftast...
 

DeletedUser

Guest
Ah men du är juh konstigt...men tycker det borde upphöras under julafton och under nyår sedan inte på några andra dagar för då är man iväg oftast...

Håller med... Man brukar alltid resa bort under julen och då har man ju inte TW i hjärnan, om man inte är absolut beroende ;)
 

DeletedUser

Guest
Håller med... Man brukar alltid resa bort under julen och då har man ju inte TW i hjärnan, om man inte är absolut beroende ;)

Jag är grovt beroende men jag vill inte sitta på julafton och nyår för det är dom bästa tiderna på åren! träffa släkten på nyår och hålla på :)
Nyår när man ska dra ut och ha kul med vänner!
 

DeletedUser

Guest
Var det inte av just den här anledningen mobilt bredband kom till telefonerna eller har jag missförstått dagens teknik totalt ?
 

DeletedUser

Guest
Jag skaffade en telefon med internet så man kan gå in på TW hela tiden...
Men undra om inte släkten börjar undra om jag ska på toa var 5:e minut;):cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag kan gå in på tw på mobilen, men det kostar 5kr/megabit eller nåt sånt :D
 

DeletedUser

Guest
Sucks!! gå på toa? sätt dig någonstans och låtsas sms:a och spela istället :p
 

DeletedUser

Guest
WLAN i mobilen kanske? Ingen som har de? Då slipper ni ju tom betala mängden ni surfar på nätet oxå ^^

Bärbara skall med under julen, mobilen skall oxå med, hittar jag bara WLAN någonstans så går jag in och kollar TW, annars så kollar jag bara den via mobilen ändå men får betala 19kr/dygnet

Så ser inget behöv i att fixa något uppehåll detta år, men jag har iofs varit emot de alla år oxå ^^
 

DeletedUser

Guest
jag köpte en iphone 3gs nyligen, betalar 400kr i mån, har gratis surf o 230kr för ringa o smsa för.

Men det är faktis lite jobbigare att använda mobilen, speciellt när man ska skicka attacker.
Och ja, jag är emot jul uppehåll
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
skäms ni inte? på julen så ska man ju sitta med familjen, vännerna och fira tillsammans. det är just det som julen handlar om, vänskap och kärlek... Eller inte, hit med julklapparna bara! Fast ta med en laptop till jul firandet kan ju var lite mycket
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp