JockDeRock?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
antar det? elelr så är han hackad LMAO. yayayayayay =]
 

DeletedUser

Guest
Måste ju vara enklare att dra iväg ett pm än att starta en tråd om honom?

Ang SCAN så när fan slogs de ensamna mot hela K44? De hade serverns två största stammar som allierade, det kallar inte jag att stå ensam :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Måste ju vara enklare att dra iväg ett pm än att starta en tråd om honom?

Ang SCAN så när fan slogs de ensamna mot hela K44? De hade serverns två största stammar som allierade, det kallar inte jag att stå ensam :rolleyes:

haha som ni gjorde något,.. och CCCP var på k45 hjälpte inte mot alla nubz dom köttade.
 

DeletedUser

Guest
Måste ju vara enklare att dra iväg ett pm än att starta en tråd om honom?

Ang SCAN så när fan slogs de ensamna mot hela K44? De hade serverns två största stammar som allierade, det kallar inte jag att stå ensam :rolleyes:

Word, resten var ju bara nabs. =]
 

DeletedUser

Guest
bara en stam som var 16 pers som slogs mot hela K44 själva ungefär :p

OffT: Hmm SCAN köttade nåra stammar ensamma? Dom stammarna dom slogs med var la Tenth(eller vad dom hette) och X3m, båda tillsammans med AIE. Sen slogs dom ett tag med G1, vilket knappast kan kallas slakt då dom tog 2 byar, sedan gjorde G1 motanfall: till SCANs heder höll dom emot ytterst bra, och behöll båda byarna tills det blev fred.
Sedan var dom med både AIE och G1 och slogs mot STIM... var är hela k44 med i detta? för efter detta så anföll dom AIE med CCCP, vilket inte heller är att vara ensamma direkt^^

OnT: JockDeRock e ju en grym spelare som alla vet, så om han väljer att spela på denna världen med så lär han klara sig ytterst bra, ser dock ingen riktigt mening med tråden:p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp