JockDeRock?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kul tråd. Undrar om Jocke vet om den själv, han brukar vara så upptagen med o kriga =).

JockDeRock är en av .se's bästa spelare, no doubt. Men jag antar att jag är lite partisk då jag krigat tillsammans med honom i ett år (eller mer?). Ingen spelare har hitills kunnat stå emot honom, största problemet för honom är för få adelsmän.

Han ligger 2:a på offensiva OB, kommer dock bli 1:a då han för tillfället slaktar nuvarande 1:an =).
 

DeletedUser

Guest
Kul tråd. Undrar om Jocke vet om den själv, han brukar vara så upptagen med o kriga =).

JockDeRock är en av .se's bästa spelare, no doubt. Men jag antar att jag är lite partisk då jag krigat tillsammans med honom i ett år (eller mer?). Ingen spelare har hitills kunnat stå emot honom, största problemet för honom är för få adelsmän.

Han ligger 2:a på offensiva OB, kommer dock bli 1:a då han för tillfället slaktar nuvarande 1:an =).

Ok, och då kommer inte kungben ta en stor ledning med sin deff vilket gör att han kommer vara 1:a låååååååååååååååååååååångt framöver
 

DeletedUser

Guest
Fortfarande vad kriget och OB ranking på V4 att göra med V6 delen av forumet?

Tycker de e synd att man inte e modd mera, för då skulle dessa trådar varit låsta sedan länge och aldrig spårat ur...

Men nu e man inte de mera... :(
 

DeletedUser

Guest
Fortfarande vad kriget och OB ranking på V4 att göra med V6 delen av forumet?

Tycker de e synd att man inte e modd mera, för då skulle dessa trådar varit låsta sedan länge och aldrig spårat ur...

Men nu e man inte de mera... :(

För att du låste alla roliga trådar eller:confused:




(Så att du inte misstolkar, jag skojar :))
 

DeletedUser

Guest
Tillbaka till topic nu
Och tycker ni att trådar går off topic så får ni mer än gärna rapportera dem istället för att bidra till spammet med nya off topic-inlägg :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp