JockDeRock?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
OffT: Hmm SCAN köttade nåra stammar ensamma? Dom stammarna dom slogs med var la Tenth(eller vad dom hette) och X3m, båda tillsammans med AIE. Sen slogs dom ett tag med G1, vilket knappast kan kallas slakt då dom tog 2 byar, sedan gjorde G1 motanfall: till SCANs heder höll dom emot ytterst bra, och behöll båda byarna tills det blev fred.
Sedan var dom med både AIE och G1 och slogs mot STIM... var är hela k44 med i detta? för efter detta så anföll dom AIE med CCCP, vilket inte heller är att vara ensamma direkt^^

OnT: JockDeRock e ju en grym spelare som alla vet, så om han väljer att spela på denna världen med så lär han klara sig ytterst bra, ser dock ingen riktigt mening med tråden:p

hahaha. du tror du vet mer om min föredetta stam än mig. haha patetiskt. A.I.E va skam. dom tog inga byar i krigen, dom skicka knappt attacker. helt enkelt en stam som trodde dom va bra. men hade inge sammarbete för fem öre. SCAN slogs mot massa stamamr sammtidigt. vi adlade upp vårat kluster helt själva.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2


BÄSTA? :O OMFG :O

Finns det en statistik vem som är bästa spelaren ? :O Isåfall ska jag se den!

Möjligtvis att han har mest poäng. Men bäst lovar jag att han inte är.


namnet har väll kommit upp ett par gånger men aldrig sett honom som någon märkvärdig. Mest som en i mängden.




Och hörde att någon jiddrade om SCAN? Komiskt att folk som inte spelade där vet mer. Måste nog börja läsa på mer om mina stammar så inte folk vet mer än vad jag själv vet! Då kan det ju sluta elakt.

Och ja, SCAN slogs ensamma mot många stammar (kommer väll någon random och klagar på att det var dåliga stammar). Trotts allt var de högre rankade än oss och en 400 mer spelare än oss 16. Och nej, A.I.E var failure. Låg högt rankade men failade pga dåliga ledare?/spelare kanske?

Who knows. SCAN regerade på sin tid.
 

DeletedUser

Guest
LOL
SCAN var bra, men nämn någon vettig stam som ni krigade emot utan hjälp. Jag kan inte minnas någon...
 

DeletedUser

Guest
Tillbaka till topic tack!
Tråden handlar om JockDeRock och inte Scan
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
oj märk värdigt :eek: etta på v2. nån som bryr sig?

ja jag tycker det är märkvärdigt, och jag tror det är många som bryr sig.

samt trådskaparen bryr sig annars hade han/hon inte skapat tråden, alla som skriver i tråden bryr sig annars hade inte dem skrivit i tråden..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tänk att få en egen tråd såhär.
Jockan jag avundas dig ! <3
 

DeletedUser

Guest
Nej, jock de rock är rank 1 på värld 2.. det är inte vem som helst.

v1+v2 verkar ju vara ganska slut, mest inaktiva och spelare som slutat,, internadling verkar vara det enda som händer.. en enda stor allians/iap på världarna.. w3 kommer väl dit snart den med?
 

DeletedUser

Guest
v1+v2 verkar ju vara ganska slut, mest inaktiva och spelare som slutat,, internadling verkar vara det enda som händer.. en enda stor allians/iap på världarna.. w3 kommer väl dit snart den med?

Hehe, har för mig att det var ett hyfsat stort krig på v2...men jag kan ha fel ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej, jock de rock är rank 1 på värld 2.. det är inte vem som helst.


Nehe ? nu ska jag iuffersäg inte hacka på Jock då jag vet att han är en extremt bra spelare och självklart kan inte vem som helst hamna ett .


Men bara för att dra ett exempel :

LIMPANSSON v2 4,3 miljoner . Vs the 13+ 4 miljoner från start


LIMPANSSON ite drygt 2 miljoner vs the13+ 5,4 miljoner .


Detta bevisar bara att vem som helst kan komma upp i ranken utan att igentligen kunna spela bra .....
 

DeletedUser

Guest
och det är inte ett litet steg till 2:an heller

1 JockDeRock NumeN 7.044.341
2 Hoaa LaD 5.848.957

men bara för att man är stor på en värd behöver man inte bli stor på en annan, det kan vara svårare desutom då grannarna ser en som ett hot från början....
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
och det är inte ett litet steg till 2:an heller

1 JockDeRock NumeN 7.044.341
2 Hoaa LaD 5.848.957

men bara för att man är stor på en värd behöver man inte bli stor på en annan, det kan vara svårare desutom då grannarna ser en som ett hot från början....

mmja, v4 är ju relativt ny och tycker han lyckats bra där :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp