Ja men en riktig tw träff göteborg då? :)

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Hemma hos mig skulle bli lite svårt då jag bor 4,5 mil utanför stan och kommunikationen är sån där ring så kommer en taxi till hållplatsen (anropsstyrdtraffik)... eller gå 3,5 km från närmsta hållplats.....
Men någon borde veta ett ställe där man kan samlas och sitta och tjata en stund utan problem.... Vet vi hur många vi blir så kan man väll också boka bord på något inte dyrt ställe med ätbar mat... eller?

+1

Låter bra det! Om någon sitter på nått bra ställe så är det ju bara att lägga upp förslag! :)
 

DeletedUser

Guest
Skulle vilja föreslå Biljard palatset på Kungsgatan, riktigt trevligt ställe, finns käk, går att snacka etc.

Är dock 18+ så det kanske är ett senare alternativ. =)
 

DeletedUser

Guest
Skulle vart kul med något alla kan hänga på, dem som inte är vuxna också men senare kan ju dem som vill dra ut å dricka
göra det :)
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Eyyyyyy, fan detta låter coolt, Tar tåget dit dir så länge det är barnvänligt, drar med mig några andra TWare också..
 

DeletedUser

Guest
så länge det är för kidz och på en helg är jag på :)
 

DeletedUser

Guest
Om vi skulle ta och göra ett nytt försök. =)

Vi behöver inte göra något stort av det, kan bli en mindre träff dock för de lite äldre denna gång. Sen när vädret är bättre (mot våren, sommaren) så kanske vi kan anordna en större träff utomhus.

Jag föreslår att vi träffas nu på fredag (7/2) på Biljardpalatset på kungsgatan. Ska vi säga klockan 19.00?

18+ är det som gäller och alla som vill komma är välkomna.:)

Folk som kommer:
The Conqueror
Pias
diavolo.II
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Attans, firar en kompis 25årsdag nu till helgen så får bli en annan gång för mig. Ni får ha det så skoj i alla fall.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Om vi skulle ta och göra ett nytt försök. =)

Vi behöver inte göra något stort av det, kan bli en mindre träff dock för de lite äldre denna gång. Sen när vädret är bättre (mot våren, sommaren) så kanske vi kan anordna en större träff utomhus.

Jag föreslår att vi träffas nu på fredag (7/2) på Biljardpalatset på kungsgatan. Ska vi säga klockan 19.00?

18+ är det som gäller och alla som vill komma är välkomna.:)

Sorry, ska fira mig själv i helgen. :/
 

DeletedUser

Guest
Mer folk kan allt skriva upp sig, det var ju en del förut!=)

Kom igen nu gott folk!

Se om ni har det som krävs för att slå mig i biljard:sneaky:
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
När det gäller biljard så är jag en given hejarklack.... av olika orsaker så spelar inte jag biljard.....
 
Topp