Ja men en riktig tw träff göteborg då? :)

DeletedUser

Guest
Tjofan!

När vi småskojjade lite i tw-träffs tråden så verkade det som att en del faktiskt kunde tänka sig att vara med så länge någon håller i det.

Så jag kommer faktiskt ta och lägga lite energi på att få det här att hända om det finns tillräckligt stort intresse.

Allmän intresselista då, vilka kan tänka sig detta på riktigt?

än så länge:
Abel
TC (du har ingen talan)
Danney (jag kommer hämta dig och bära med dig)
Nicovichen
Start
Pokermyra
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Roligt att det verkar vara ett visst intresse ändå! :) Väntar några dagar och ser om några fler anmäler sig sen så är det egentligen bara att skapa en skypechat (de flesta tw-lirare har ju trots allt skype) och diskutera när tw träffen kan vara :)
 

cooldog

New Member
Reaktionspoäng
0
Eller så kan ni sitta framför datorn där ni hör hemma istället och träffas och berätta om när ni kom på farmtaktiken. Så slipper ni ta er dator till Göteborg och göra det.

Dessutom besparas ni all planering, tid ni kan lägga på något meningsfullt, som att diska exempelvis. Eller leta fram ett liv dugligt för den mänskliga arten.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Eller så kan ni sitta framför datorn där ni hör hemma istället och träffas och berätta om när ni kom på farmtaktiken. Så slipper ni ta er dator till Göteborg och göra det.

Dessutom besparas ni all planering, tid ni kan lägga på något meningsfullt, som att diska exempelvis. Eller leta fram ett liv dugligt för den mänskliga arten.

Så du föredrar och umgås framför datorn än och träffa, prata och skoja irl med massor av sköna människor?

Är nog mestadels du som får leta efter ett mer civiliserat liv för att leva ensam i sin lilla bubbla hemma där du diskar, städar och köper nya gardiner till köket och känner att du har gjort något riktigt duktigt och meningsfullt med din dag.
 

DeletedUser

Guest
Men jag ska ju till tandläkaren den där dagen vi ska ha träffen, tusan också :D

Skämt å sido, kul att folk är intresserade, enklast är nog om Abel som har erbjudit sig att anordna bestämmer ett datum och tid och så får de som kan dyka upp. Blir nog lätt rörigt och att man inte kommer någonstans om det skall diskuteras massa om vilket datum som passar bäst.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Men jag ska ju till tandläkaren den där dagen vi ska ha träffen, tusan också :D

Skämt å sido, kul att folk är intresserade, enklast är nog om Abel som har erbjudit sig att anordna bestämmer ett datum och tid och så får de som kan dyka upp. Blir nog lätt rörigt och att man inte kommer någonstans om det skall diskuteras massa om vilket datum som passar bäst.

+1
Spika ett datum så anpassar vi oss! ;)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
nico måste veta tidigt så han hinner träna ett tag innan. någon måste ju sänka start :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Eller så kan ni sitta framför datorn där ni hör hemma istället och träffas och berätta om när ni kom på farmtaktiken. Så slipper ni ta er dator till Göteborg och göra det.

Dessutom besparas ni all planering, tid ni kan lägga på något meningsfullt, som att diska exempelvis. Eller leta fram ett liv dugligt för den mänskliga arten.

This made me giggle ^^

Okey. om jag säger fredag den 31a. Alltså nästa helg. Hur låter det?
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Möjligt att intresse finns, beror dock på vad som ska göras och var den är tänkt att ta plats? :p
 

DeletedUser

Guest
Nästa helg ser ut att funka för mig. :)

Det får ju bli kvällstid då folk jobbar and such.
 

DeletedUser

Guest
Pratar vi nattklubb eller pub eller ett ställe där minderåriga som jag kan komma in på? Typ lek och buslandet :D?
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Vi kan väll börja med käk på nått gött ställe sen går det vuxna gänget vidare ut senare!:)
 
Topp