Ja men en riktig tw träff göteborg då? :)

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja onsdag nu och det pratades om nu på fredag..... Hmmmm Min son vill nog veta om han skall in till stan och hämta mamma på natten..... Gubben behöver sova ;)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ja, men då vill jag komma förbi då. Ja, jo, ja men det vill jag då. Ses.
 

DeletedUser

Guest
Jag hade gärna varit på men detta kom lite snabbt på, plus att det hade varit kul att veta plats, tid osv.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Vi får kanske ta det en annan fredag och så får vi hjälpas åt med att hitta någonstans där vi kan träffas.... Jag känner liksom inte riktigt till hur och var det är bra att träffas.... SÅ att så många som möjligt får plats..... och det går att sitta och snacka samtidigt = Inte för hög ljudvolym ;) och alla skall kunna komma in....
Kram
 

DeletedUser

Guest
Vi får kanske ta det en annan fredag och så får vi hjälpas åt med att hitta någonstans där vi kan träffas.... Jag känner liksom inte riktigt till hur och var det är bra att träffas.... SÅ att så många som möjligt får plats..... och det går att sitta och snacka samtidigt = Inte för hög ljudvolym ;) och alla skall kunna komma in....
Kram

Finns över 100 Donkens i Sverige.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hemma hos mig skulle bli lite svårt då jag bor 4,5 mil utanför stan och kommunikationen är sån där ring så kommer en taxi till hållplatsen (anropsstyrdtraffik)... eller gå 3,5 km från närmsta hållplats.....
Men någon borde veta ett ställe där man kan samlas och sitta och tjata en stund utan problem.... Vet vi hur många vi blir så kan man väll också boka bord på något inte dyrt ställe med ätbar mat... eller?
 
Topp