JärnSK Vs Stribe

DeletedUser

Guest
Ja det börjar hetta till lite ifrån timtimtimmy nu, svärdsmän inkommande i 5 attacker under en 3 minuters period! Får ta o deffa upp imorgonkväll i lagom tid tills de anländer :S
 

DeletedUser

Guest
Ser att stribe och sew har försökt fått med 2 stammar tiill emot oss:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Jag ser att Stribe försöker fly och adla gråbyar i k66, cirka 5-7 st på några dagar^^

Om man ser tillbaka på tidigare världar där "Stribe" har spelat (Snakes på v12 är ett utmärkt exempel) så ser man att det är en vanlig taktik hos dessa spelare att försöka ta full kontroll över en nyare kontinent. I krigstider är det heller ingen jättedålig strategi. Du slipper förlora alla präglade mynt om du mot förmodan skulle bli adlad i kriget och som liten spelare underlättar du krigandet för de större spelarna i egna stammen.

Ser att stribe och sew har försökt fått med 2 stammar tiill emot oss:sneaky:

Jag kan inte tala för SEW eftersom jag givetvis inte har tillgång till deras forum, men vi i Stribe har inte med detta att göra. Jag personligen vet inte ens vilka stammar det handlar om.
 

DeletedUser

Guest
Om man ser tillbaka på tidigare världar där "Stribe" har spelat (Snakes på v12 är ett utmärkt exempel) så ser man att det är en vanlig taktik hos dessa spelare att försöka ta full kontroll över en nyare kontinent. I krigstider är det heller ingen jättedålig strategi. Du slipper förlora alla präglade mynt om du mot förmodan skulle bli adlad i kriget och som liten spelare underlättar du krigandet för de större spelarna i egna stammen.

+1.. Jag minns under tiden jag spelade i v12 at just Snakes satt och adlade sig utåt med strategin att ta över nyare kontinenter snabbare för att sedan bli en stark stam i varje kontinent utanför "mitten" klustrade sig bra i dessa områden och totalt dominerade.

Detta är även bra just nu i denna delen av världen då det fortfarande kommer nya byar och de kan växa sig snabbt och ostört på dessa kontinenter med tanke på att adel får endast röra sig 39 timmar.

Underbart.
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Om inte annat så skickas deff mellan stammens medlemmar förbannat mycket bättre om medlemmarna har närmare till varandra än vad fienden har :)
 

DeletedUser

Guest
börjar stribes deff ta slut?:O möter inte mkt motstånd längre:D
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Om man ser tillbaka på tidigare världar där "Stribe" har spelat (Snakes på v12 är ett utmärkt exempel) så ser man att det är en vanlig taktik hos dessa spelare att försöka ta full kontroll över en nyare kontinent. I krigstider är det heller ingen jättedålig strategi. Du slipper förlora alla präglade mynt om du mot förmodan skulle bli adlad i kriget och som liten spelare underlättar du krigandet för de större spelarna i egna stammen.



Jag kan inte tala för SEW eftersom jag givetvis inte har tillgång till deras forum, men vi i Stribe har inte med detta att göra. Jag personligen vet inte ens vilka stammar det handlar om.

Hahaha jag ska minsann ta dig igen! :D
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Rätta mig om statistiken inte stämmer:

Sida 1:
Stammar: JärnSK
Spelare: Mizikaze, tretton37, logithp1, *Wadman*, VonChelsea, simning4ever, Lenford Leonard, edholm83, 3kman, Hakuna Matata.1, Lokostron, SuperTulle, Chrlju.9, Yoshiii
Sida 2:
Stammar: Stribe
Spelare: Isgren, Tia., KiWi93, Leatherface, Vanessa Rakshasas, Dangerous Abardon, Våffla Med Korv, Jessica Marie Alba, snorkel, Rockdale, McAnder, calmeistern, Svinpest

Timeframe: 07/01/2012 01:37:00till26/01/2012 23:07:33

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 5
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27,091
Sida 2: 15,354
Skillnad: 11,737

chart
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Skulle nog säga att kriget är avslutat då de flesta medlemmar från JärnSK lämnat, återstår bara 2 spelare nu.
 
Topp