JärnSK Vs Stribe

DeletedUser

Guest
Hejsan pejs.

Japp det stämmer vi hade iap.
Men Den bröts så fort vi såg att ni hade adlat 5 barbs vid vårt område och det gillar inte vi som föredrar att hellre farma dom så vi bröt ut ett krig istället.

Förövrigt så kommer kriget och forsätta och all lycka till stribe!

Lite stats:

Sida 1:
Stammar: JärnSK
Sida 2:
Stammar: Stribe

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 9
Sida 2: 13
Skillnad: 4

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 0
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 27,290
Sida 2: 8,938
Skillnad: 18,352

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 16,984
Sida 2: 0
Skillnad: 16,984

chart
 

DeletedUser

Guest
Det var ju unborn som failade.

Spelar ingen roll ifall han vissar motståndarens trupper eller inte.
 

DeletedUser

Guest
Smart att visa överlevande trupper

Precis som TheLaw sa, förlorade ändå offen jag hade så det gör ju inget, det var det som var syftet med inlägget, att visa hur jag failade och hur girig jag var med min första by jag tänkte adla.
Dessutom var det för några dagar sen, vilket inte gör så mycket just nu och tror även att de flesta i Stribe har sett den rapporten i vilket fall då det var en av de första adlarna som landade. Säkert därför uppdeffningen var där också, det var ungefär hälften på rapporten timmarna innan..

Menmen, man måste våga chansa för o komma någon vart :)
 

DeletedUser

Guest
Precis som TheLaw sa, förlorade ändå offen jag hade så det gör ju inget, det var det som var syftet med inlägget, att visa hur jag failade och hur girig jag var med min första by jag tänkte adla.
Dessutom var det för några dagar sen, vilket inte gör så mycket just nu och tror även att de flesta i Stribe har sett den rapporten i vilket fall då det var en av de första adlarna som landade. Säkert därför uppdeffningen var där också, det var ungefär hälften på rapporten timmarna innan..

Menmen, man måste våga chansa för o komma någon vart :)


Unborn är alltid girig med första byarna, sen rasslar det till lixom, och tjoflöjt så ligger han i toppeN
 
Topp