Invigning

DeletedUser

Guest
Ja så den är helt ointressant? I såna fall kan man iaf kommentera att den är helt ointressant. Eller?

Onödigt att klottra i forumet för att få lite uppmärksamhet är det ingen som kommenterar den så är det ingen speciellt med den.

Posta den på devinart så får du uppmärksamhet istället.
 

DeletedUser

Guest
Onödigt att klottra i forumet för att få lite uppmärksamhet är det ingen som kommenterar den så är det ingen speciellt med den.

Posta den på devinart så får du uppmärksamhet istället.

Så tidigare kommentarer om Zorns bilder var väldigt intressanta eller? Eftersom det verkade vara väldigt mycket om att folk tvivlade på hans kunskaper, vilket säkert är lika mycket spam som att skriva att min bild är ful/dålig eller hur man nu vill uttrycka sig.

Sen ser du nog redan att den är "postad" på deviantart.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Redigerad:

img_443cd2cd8e322.jpg


Originalbild:
71917b_187_Gul_tomat.jpg


Mitt bidrag till diskussionen.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Svar till alla er 3; Bilden är kanske tagen med min gamla kamera som är en Nikon D40 - Psd filen finns på skolan som jag har tillgång till efter lovet då jag åker utomlands inatt och är hemma om 3 veckor, kommer skicka PSD filen till er alla då för bevisandet av att jag gjort bilden.

Förstår inte hur folk kan tro de är så konstigt att de är samma bild (inte samma upplösning nu med tanke på att jag ändra bildernas storlek i paint för att få in dom i forumet)

Men iaf utbildning John Bauer - Media, allt vi gör är Photoshop baserat så ja jag vet inte riktigt varför de är så svårt att tro, kolla noga ser ni missar etc som bevisar att bilden är gjort från den gamla.

*bump* På den för jag vill inte glömma bort det där ang PSD filen.
 

DeletedUser

Guest
Så tidigare kommentarer om Zorns bilder var väldigt intressanta eller? Eftersom det verkade vara väldigt mycket om att folk tvivlade på hans kunskaper, vilket säkert är lika mycket spam som att skriva att min bild är ful/dålig eller hur man nu vill uttrycka sig.

Sen ser du nog redan att den är "postad" på deviantart.

Inläggen som gällde Zorns bild var relevant då vi sökte information om bilden då somliga inte trodde på att zorn var skaparen till bilden.

Dina inlägg ang din bild har varit o relevanta då du enbart har sökt uppmärksamhet, får du ingen kommentar ang din bild så är den ingen speciell så gör en ny och posta upp den om du vill ha mer uppmärksamhet, patetiskt.
 

DeletedUser

Guest
Inläggen som gällde Zorns bild var relevant då vi sökte information om bilden då somliga inte trodde på att zorn var skaparen till bilden.

Dina inlägg ang din bild har varit o relevanta då du enbart har sökt uppmärksamhet, får du ingen kommentar ang din bild så är den ingen speciell så gör en ny och posta upp den om du vill ha mer uppmärksamhet, patetiskt.

Jag vet att jag är en attentionwhore, no point telling me that! Så dra en rackabajsare och säg till mamma.

Okej, men då får jag omformulera mig då... Snälla, kan inte ni söta p12or ge mig lite kritik på min bild, så jag vet ifall jag ska förbättra något till framtida projekt!

PLIZZZZZZZ!!!!

Patetiskt, jag vet.
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar den men den var lite trist. Lite andra färger och lite mer kontraster skulle inte skada. Men det beror ju på, ibland passar det enkla bäst.
 

DeletedUser

Guest
Jag gillar den men den var lite trist. Lite andra färger och lite mer kontraster skulle inte skada. Men det beror ju på, ibland passar det enkla bäst.

Tack, någon som förstår min ilskna p12 text :)

Och man får väl tacka för kritiken, uppskattas.
 

DeletedUser

Guest
En liten bild jag gjorde för v14:
Top10obA.png


Vad säger ni
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Orginalet - Fotat av mig;
ztxc08.jpg


Efter jag redigera den;
5lqgwp.jpg




hahha jag måste bara få kolla en gång till.

Väldigt likt dessa foton tycker jag...



http://wallpaperswa.com/Nature/Wint..._1920x1200_wallpaper_12752/download_2560x1600
images


http://wallpaperest.com/dark-winter-road-wallpaper-25545
dark-winter-road_025545.jpg




Ville bara påpeka att du e väldigt duktig på att ljuga, ser ut som många här gått på det :)











Också påpeka o fråga vart e du ifrån? Den där bilden ''du har tagit'' är så sjukt jävla lik vägen mellan Linköping och Kisa
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu är jag inte så haj på att läsa eller förstå bild snack om pdf format o sånt vad fan skiter än heter :p

Såg mest denna bild random, o sen en möjlighet att såra någons känslor :)


I vilket fall, jag garvar åt han o pinkar på hans katts grav ;)
 
Topp