Invigning

DeletedUser

Guest
Näää Foppa bilden du länkade saknar en snöflinga kan inte vara den.
 

DeletedUser

Guest
Var väl ca 2-3 år sen jag redigerade dessa bilder (kommer inte ihåg exakt) men jag är bättre nu än då ;).

Sofie var en klasskamrat, söt flicka indeed :)
 

DeletedUser

Guest
Sabina-bilden var riktigt snygg, Sofie var en söt flicka, men ja, redigeringen kunde (som alltid för alla) gjorts lite snyggare enligt min egen personliga mening :)

Men snygg jobbat twille!

Jupp, håller med ang. Sofie, den blev bland annat för röd (drog på för mycket med rödtoningen). Tack i övrigt :).
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
346s5kx.png


Finns inget orginal då den är gjord från grunden av mig själv. Dock mha en guide.

Be kind :D
 

DeletedUser

Guest
hahha jag måste bara få kolla en gång till.

Väldigt likt dessa foton tycker jag...



http://wallpaperswa.com/Nature/Wint..._1920x1200_wallpaper_12752/download_2560x1600
images


http://wallpaperest.com/dark-winter-road-wallpaper-25545
dark-winter-road_025545.jpg




Ville bara påpeka att du e väldigt duktig på att ljuga, ser ut som många här gått på det :)











Också påpeka o fråga vart e du ifrån? Den där bilden ''du har tagit'' är så sjukt jävla lik vägen mellan Linköping och Kisa



Hmm om inte jag vet HELT fel är det möjligt att lägga upp bilderna som då sägs att Zorn har gjort på hemsidor där den kan spridas ganska snabbt.

Med tanke på att han sa att de var hans gamla kamera dessutom kan det vara väldigt länge sedan Zorn la upp bilderna på nätet och sedan spridit sig?

Jag vet inte men bara en tanke jag hade, Men eftersom man kan se väldigt stora likaheter på bilden Zorn tagit samt bilden som är redigerad kan jag faktiskt tänka mig att bilden är Redigerad av Zorn med tanke på att Internet sprids snygga saker snabbt och han går på samma utbildning som många andra duktiga redigerare som jag känner till är det inte omöjligt,

Detta är som sagt endast vad jag tror, kommer ej med någon direkt information.

MvH;
McMannen!
 
Senast redigerad av en moderator:

Zorn

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har möjligtvis lagt upp dom på Internet, men inget vad jag har minne av. Men eftersom detta är bland de största bild uppgifterna vi hade i skolan kan jag påpeka att dem nog funnits ute på John Bauers hemsida (Skall försöka fixa länk till detta!)

Sen är det något jag är mycket stolt över så skickat runt bilden mycket, och med tanke på att TW forum är en sorts Internet sida är det väl ändå möjligt eller hur?


Men med tanke på hur folk är på tribalwars så vad har jag att bevisa? Ska jag skämmas över att min bild finns på internet? Knappast. Jag är mer stolt faktiskt!

Jag har vittnet (alla i min klass) på att bilden redigerad av mig och även som han här McMannen säger; Ser man likheter. Vattnet är på EXAKT samma ställe som på den andra bilden.

Ni är inte mina verkliga vänner eller ovänner. Inget att bevisa för er, Ni har alltid ett val när man ser saker med ögonen, Tro på det eller inte. Mycket är fake mycket är äkta, ni bestämmer själva vad ni vill tro på och inte.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan intyga att Zorniboi är riktigt skillad på PS. Säger han att han gjort denna redigering så tror jag på det utan tvivel. Kan vi kanske få fler bidrag till tråden?
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Jag kan intyga att Zorniboi är riktigt skillad på PS. Säger han att han gjort denna redigering så tror jag på det utan tvivel. Kan vi kanske få fler bidrag till tråden?

Jag kan intyga att Jästa är duktig på att shoppa också. Kolla bara detta!

302bibelbrun.jpg


paphysics2.jpg
 
Reaktionspoäng
0
Jag kan intyga att Jästa är duktig på att shoppa också. Kolla bara detta!

302bibelbrun.jpg


paphysics2.jpg

Ja, det var jag som gjorde det, tog kanske kortet med min kamera, eventuellt på min egna bibel. Sen har bilderna möjligen varit uppe på internet, och jag har nog skickat dom till vänner.

Men det var jag som shoppade, och jag skiter i vad ni tror. För jag vet sanningen och det gör mina vänner också. Hade gärna skickat .PSD-filen men den låg på gamla hårddisken som blev uppäten av en säl :(
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ja, det var jag som gjorde det, tog kanske kortet med min kamera, eventuellt på min egna bibel. Sen har bilderna möjligen varit uppe på internet, och jag har nog skickat dom till vänner.

Men det var jag som shoppade, och jag skiter i vad ni tror. För jag vet sanningen och det gör mina vänner också. Hade gärna skickat .PSD-filen men den låg på gamla hårddisken som blev uppäten av en säl :(

Obvious troll is obvious
 
Topp