Invigning

DeletedUser

Guest
Orginalet - Fotat av mig;
ztxc08.jpg


Efter jag redigera den;
5lqgwp.jpg

HAHA, och de ska man gå på?
 

DeletedUser

Guest
Sorry tror inte ett jota på det ;)
545a91096258ff628365f98a7e977f8f-d344ck2.png

Min egen iaf :) Simpel, men ja, jag är iaf nöjd med den :)

Pics (H)
 

Zorn

Member
Reaktionspoäng
0
HAHA, och de ska man gå på?

Ja jag kan ju inte mer än förklara liknelserna, kolla på vägen, där är vatten på originalet, ja kunde inte få bort det helt så kolla på de svarta på vägen på den andra bilden, hmm ganska likt eller?

Proved my point redan där.

För de andra så jobbar jag med photoshop i verkligheten så ja det är JAG som redigerat dessa bilder och om du inte ser att de är samma bild, då säger jag bara, besök en optiker!
 

DeletedUser

Guest
Kära lilla du..

Jag gillar hur du har förbättrat upplösningen drastiskt och ändrat lutning och bredd på vägen och lagt till en sjö, skog, ja ett helt annat landskap.

Det är sannerligen bra gjort.

Särskilt med tanke på att du inte ens kunde få bort lite vatten från vägen.

Vad har du för kamera btw?
 

Zorn

Member
Reaktionspoäng
0
Kära lilla du..

Jag gillar hur du har förbättrat upplösningen drastiskt och ändrat lutning och bredd på vägen och lagt till en sjö, skog, ja ett helt annat landskap.

Det är sannerligen bra gjort.

Särskilt med tanke på att du inte ens kunde få bort lite vatten från vägen.

Vad har du för kamera btw?


Ehm Jag har en Nikon D80 - men förminskat bilderna ordentligt etc

Jag tog väl bort vattnet eller hur? Jag ville ju ändå ha kvar de på ett snyggt sätt med tanke på att de är snö ute måste vägen ha blivit blöt eller hur? men hur jag gjorde de är ju en annan sak. Man ser att de är samma bild iaf och de såg inte ovanstående tydligen. försökte förklara hur ja kunde bevisa de.
 

DeletedUser

Guest
Okej, bilden är tagen med en D40, guess you just got confused.

Lust att skicka psd-filen?
 

Zorn

Member
Reaktionspoäng
0
Svar till alla er 3; Bilden är kanske tagen med min gamla kamera som är en Nikon D40 - Psd filen finns på skolan som jag har tillgång till efter lovet då jag åker utomlands inatt och är hemma om 3 veckor, kommer skicka PSD filen till er alla då för bevisandet av att jag gjort bilden.

Förstår inte hur folk kan tro de är så konstigt att de är samma bild (inte samma upplösning nu med tanke på att jag ändra bildernas storlek i paint för att få in dom i forumet)

Men iaf utbildning John Bauer - Media, allt vi gör är Photoshop baserat så ja jag vet inte riktigt varför de är så svårt att tro, kolla noga ser ni missar etc som bevisar att bilden är gjort från den gamla.
 

DeletedUser

Guest
Svar till alla er 3; Bilden är kanske tagen med min gamla kamera som är en Nikon D40 - Psd filen finns på skolan som jag har tillgång till efter lovet då jag åker utomlands inatt och är hemma om 3 veckor, kommer skicka PSD filen till er alla då för bevisandet av att jag gjort bilden.

Förstår inte hur folk kan tro de är så konstigt att de är samma bild (inte samma upplösning nu med tanke på att jag ändra bildernas storlek i paint för att få in dom i forumet)

Men iaf utbildning John Bauer - Media, allt vi gör är Photoshop baserat så ja jag vet inte riktigt varför de är så svårt att tro, kolla noga ser ni missar etc som bevisar att bilden är gjort från den gamla.

*carfeface*

Skicka psd filen nu.

Btw, varför skriver du att bilden "kanske" är tagen... o_O

Skicka den så slutar jag tjöta på dig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Zorn om du har gjort det där är du Guuuden på photoshop! Fattar inte att du inte gör snyggare signs ;) no offence :O
Nu är du min idol! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
antagligen för att ingen har något att säga om den? Hade dom velat säga något om den så hade dom troligen gjort de vid detta lag
 
Topp